Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, faktisk. Jeg ville mye heller vært gutt enn jente.

Husk; Gresset er alltid grønnere på den andre siden. :p

Jeg ville vært jente for en dag eller tre. Med de fili-tendensene jenter har. Hadde vært gøy å se hvordan de opplever ting. Jeg hadde vært n billig tøs de dagene.
Lenke til kommentar

Hvorfor?

Skal vi se. Ingen pupper. Trenger ikke tenke på utseende og figur i like stor grad. Trenger ikke gå igjennom svangerskap eller fødsel. Ingen mensen. Trenger ikke sminke seg. Er sikkert mer, men kommer ikke på det i farta. Disse grunnene holder uansett lenge for meg.

Lenke til kommentar

Skal vi se. Ingen pupper. Trenger ikke tenke på utseende og figur i like stor grad. Trenger ikke gå igjennom svangerskap eller fødsel. Ingen mensen. Trenger ikke sminke seg. Er sikkert mer, men kommer ikke på det i farta. Disse grunnene holder uansett lenge for meg.

Så du tror at gutter/menn har det helt bekymringsfritt?

Lenke til kommentar

Så du tror at gutter/menn har det helt bekymringsfritt?

Selvfølgelig ikke. Men du kan ikke nekte for at de har det letter enn oss. Og nei, jeg har ikke tenkt å ta kjønnsoperasjon. :p

Lenke til kommentar

Hvis det er problemet det finnes det kjønnsoperasjoner, Therawyn. Jeg kjenner flere som har gjennomgått dem, en som faktisk holder på å bli gutt som het Erica da jeg ble kjent med ham hun.

Nei, Eri er like mye gutt som jeg er jente, han bare ble født i feil kropp.
Lenke til kommentar

Selvfølgelig ikke. Men du kan ikke nekte for at de har det letter enn oss. Og nei, jeg har ikke tenkt å ta kjønnsoperasjon. :p

Tja, vet ikke om vi har det så mye lettere enn dere. Har mye å passe på vi og. Når det gjelder alt det gnålet om sminke og utsende så er det noe dere påfører dere selv. ;) Jeg personelig liker jenter som tør å være seg selv og ikke vrikker rundt i trange bukser for å vise seg fram, er avhengi av sigaretter, går med hårbøyler eller pannebånd fordi resten av gjengen gjør det og ikke tenker på annet enn rosa farger, pudder og spinning!

Lenke til kommentar

Hvis det er problemet det finnes det kjønnsoperasjoner, Therawyn. Jeg kjenner flere som har gjennomgått dem, en som faktisk holder på å bli gutt som het Erica da jeg ble kjent med ham hun.

hun har ikke x y kromoson :tease:

Lenke til kommentar

Jeg er også født i feil kropp. Jeg er egentlig en torsk, så fra nå av vil jeg at alle skal se på meg som torsk. Når jeg tar på meg skjell, finner og skjegg er jeg blitt torsk.

Det er ikke sånn det funker. En gang gutt, altid gutt.

• Liker 4
Lenke til kommentar

du behøver jo ikke sminke deg selv om du er jente?

Jeg vet det. Jeg gjør ikke det heller. Men det er bare fordi jeg ikke vokste opp i en sånn sminkejente-gjeng. Bestevenninna mi brydde seg aldri om sminke, mamma var ikke så lysten på å lære meg om det, og nevnte heller aldri noe. Så det bare ble til at jeg ikke brukte det. Men hadde jeg begynt å bruke det, hadde jeg kanskje ikke vært redd for å bevege meg ut døra...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...