Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor virker ikke den nye avataren min?
Du har ikke trykket på F5.

 

 

Meg, tydeligvis, Remains.

 

Takker! Hvorfor må jeg egentlig trykke F5? Jeg utførte jo flere handlinger etter jeg byttet avatar?

 

Hvorfor virker ikke den nye avataren min?

Det kan skyldes mellomlageret til nettleseren din. Skal den være en blå hånd som peker til venstre?

 

Den funker nå. Ble ikke helt fornøyd med den nye. Det var litt dårlig kvalitet på den.

Lenke til kommentar
Jeg forestiller meg Skarstad som en skikkelig søtnos, jeg. ^^

Jeg skulle gjerne ha lagt ut bilder, men det eneste minnekortet i verden med bilder av ham på forsvant på mystisk vis før noen fikk kopiert bildene. KAN DET SKYLDES DET FAKTUM AT PÅ ETT AV BILDENE PRØVDE TO GUTTER Å KYSSE SKARSTAD! We may never know?

Lenke til kommentar
KAN DET SKYLDES DET FAKTUM AT PÅ ETT AV BILDENE PRØVDE TO GUTTER Å KYSSE SKARSTAD!

Do tell :D

Én av dem hadde ei (ifølge ham selv autentisk) russisk befalslue på seg! (Hvis han ikke hadde rotet den bort innen bildet ble tatt, da. HADDE IKKE MINNEKORTET «FORSVUNNET», KUNNE JEG HA SJEKKET!)

Endret av Daniel
Lenke til kommentar
Én av dem hadde ei (ifølge ham selv autentisk) russisk befalslue på seg! (Hvis han ikke hadde rotet den bort innen bildet ble tatt, da. HADDE IKKE MINNEKORTET «FORSVUNNET», KUNNE JEG HA SJEKKET!)

DET VAKKE MEG, SA JEG JO! Åeh.

 

Det heter forresten ushanka, men folk som legger ut bilder på nettet skjønner ikke det, så det ble vanskelig å finne bilder av rare folk med slike på seg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...