Ferchie Skrevet 16. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2008 (endret) Vi snakker om skarstad nå.. fantastisk sang å høre på når man er trøtt.. eller egentlig bestandig! Se filmen hos Youtube Endret 16. februar 2008 av Rasch Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 16. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2008 God kveld, hva diskuteres det i aften da? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 16. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2008 Hvorfor virker ikke den nye avataren min? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 16. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2008 Hvorfor virker ikke den nye avataren min?Du har ikke trykket på F5. Meg, tydeligvis, Remains. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 16. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2008 Jeg forestiller meg Skarstad som en skikkelig søtnos, jeg. ^^ Lenke til kommentar
Licht Skrevet 16. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2008 God kveld, hva diskuteres det i aften da? http://dvice.com/archives/2008/02/20_toys_for_gir.php Den er worksafe! Og veldig morsom. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 16. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2008 Hvorfor virker ikke den nye avataren min? Det kan skyldes mellomlageret til nettleseren din. Skal den være en blå hånd som peker til venstre? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2008 Hvorfor virker ikke den nye avataren min?ctrl-f5. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 16. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2008 Hvorfor virker ikke den nye avataren min?Du har ikke trykket på F5. Meg, tydeligvis, Remains. Takker! Hvorfor må jeg egentlig trykke F5? Jeg utførte jo flere handlinger etter jeg byttet avatar? Hvorfor virker ikke den nye avataren min? Det kan skyldes mellomlageret til nettleseren din. Skal den være en blå hånd som peker til venstre? Den funker nå. Ble ikke helt fornøyd med den nye. Det var litt dårlig kvalitet på den. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 16. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2008 Skaff transparent bakgrunn på den avataren! x) Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 16. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2008 Takker! Hvorfor må jeg egentlig trykke F5? Jeg utførte jo flere handlinger etter jeg byttet avatar? Så lenge du ikke oppdaterer nettsiden vil den hente det den kan av elementer fra mellomlageret. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 16. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2008 Jeg forestiller meg Skarstad som en skikkelig søtnos, jeg. ^^ Jeg skulle gjerne ha lagt ut bilder, men det eneste minnekortet i verden med bilder av ham på forsvant på mystisk vis før noen fikk kopiert bildene. KAN DET SKYLDES DET FAKTUM AT PÅ ETT AV BILDENE PRØVDE TO GUTTER Å KYSSE SKARSTAD! We may never know? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 16. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2008 Skaff transparent bakgrunn på den avataren! x) Hva er det? Man lærer hele livet. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 16. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2008 KAN DET SKYLDES DET FAKTUM AT PÅ ETT AV BILDENE PRØVDE TO GUTTER Å KYSSE SKARSTAD! Do tell Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 16. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2008 Do not. ): Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 16. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2008 (endret) KAN DET SKYLDES DET FAKTUM AT PÅ ETT AV BILDENE PRØVDE TO GUTTER Å KYSSE SKARSTAD! Do tell Én av dem hadde ei (ifølge ham selv autentisk) russisk befalslue på seg! (Hvis han ikke hadde rotet den bort innen bildet ble tatt, da. HADDE IKKE MINNEKORTET «FORSVUNNET», KUNNE JEG HA SJEKKET!) Endret 16. februar 2008 av Daniel Lenke til kommentar
Licht Skrevet 16. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2008 Én av dem hadde ei (ifølge ham selv autentisk) russisk befalslue på seg! Het han Kim, hadde whitefro, og var fra Askøy? ... Mmm jeg vinker kneskålene mine farvel allerede... Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 16. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2008 Het han Kim, hadde whitefro, og var fra Askøy? ... Mmm jeg vinker kneskålene mine farvel allerede... Navnet hans sluttet på -kim, teller det? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 16. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2008 Én av dem hadde ei (ifølge ham selv autentisk) russisk befalslue på seg! (Hvis han ikke hadde rotet den bort innen bildet ble tatt, da. HADDE IKKE MINNEKORTET «FORSVUNNET», KUNNE JEG HA SJEKKET!) DET VAKKE MEG, SA JEG JO! Åeh. Det heter forresten ushanka, men folk som legger ut bilder på nettet skjønner ikke det, så det ble vanskelig å finne bilder av rare folk med slike på seg. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2008 Jeg burde bli black-metaller på heltid så flink som jeg er med tekster, altså. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg