Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

Vel vel. Da tusler jeg til stallen. Skal sette hesten min sammen med en annen ute i luftegården nå for første gang, spent på hvordan det går. Regner med at det går fint, å regner og med at min kar blir boss, men vi får se. :)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Skal ha hjemmelaget tomatsuppe med pølser og makaroni! SLÅ DEN! :mad:

I'm sad..

Jeg har alltid hatet tomatsuppe. Ble tvunget til å spise det hos min tante når jeg var lita, å det var forferdelig. går heller sulten enn å spise det.

Lenke til kommentar

Ja, altså. Bacon er awesome. Svin er fint når det kommer til bacon og pålegg, men ikke awesome i det hele tatt når det kommer til skinkebiff, indrefilet eller ribbe. For eksempel.

edit: Nei, L4r5. Det gjør ikke det nå lenger. I såfall må du finne en måte som gjør at svinekjøtt ikke smaker svinekjøtt. :p

Endret av bazukh
Lenke til kommentar

Det meste slår svin, imho.

Det spørs på tilbredelsen.

I går hadde jeg helstk indreflet av svin med smørstekt sopp og fløtegratinerte poteter. Soppen og filet var krydrert og penslet med Jack Daniels-grillsaus. Det var nammenamme.

Du sitter vel ikke og skryter av å ha spist meg :dontgetit:

Hvordan få et helt samfunn til og ta livet av seg...men "bondene" overlever?

Del ut 2 ny-spissa blyanter til hver person og sett på Vikingarne eller Sputnik.

Edit: yupp, soppen lager "geniale" vitser...som er like tørre som Sahara :roll:

Endret av Amanita Muscaria
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Eheee. Jeg tenkte akkurat "Dæven, nå er det lenge siden det har vært noe reklamepause på Spotify." Så kom jeg på at jeg har kjøpt premium. :wee:

Jeg lurer på om jeg skal være slask og kjøpe pizza i dag, jeg. Eller noe.

jeg lagde pizza i sta jeg faktisk. smakte godt gjorde det også :wee:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...