b-real Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Skal ha hjemmelaget tomatsuppe med pølser og makaroni! SLÅ DEN! I'm sad.. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Tomatsuppe er jo helt usaklig godt da. 2 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Vel vel. Da tusler jeg til stallen. Skal sette hesten min sammen med en annen ute i luftegården nå for første gang, spent på hvordan det går. Regner med at det går fint, å regner og med at min kar blir boss, men vi får se. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Tomatsuppe er jo helt usaklig godt da. Joda...til en hvis grad så.. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Eheee. Jeg tenkte akkurat "Dæven, nå er det lenge siden det har vært noe reklamepause på Spotify." Så kom jeg på at jeg har kjøpt premium. Jeg lurer på om jeg skal være slask og kjøpe pizza i dag, jeg. Eller noe. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Skal ha hjemmelaget tomatsuppe med pølser og makaroni! SLÅ DEN! I'm sad.. Jeg har alltid hatet tomatsuppe. Ble tvunget til å spise det hos min tante når jeg var lita, å det var forferdelig. går heller sulten enn å spise det. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Wow, høres awesome ut! Lag Tzatsiki til det, åååh. Har ikke tzatziki eler rømme så bir vanskelg. KAnskje en beninstasjon har. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Tomatsuppe minner meg bare om når mamma ble utbrent og økonomien vår var dårlig, så hater det. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Lam er ekstremt undervurdert kjøtt. Hver gang noen sier "kjøtt" blir det visst automatisk oversatt til kylling, svin eller storfe... Et godt lam slår både svin og kylling ned i støvlene, men ingenting slår en gourmet-biff. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Det meste slår svin, imho. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Er ikke spesielt glad i verken lam eller sau. Lammelår er helt greit liksom. Pinnekjøtt derimot er snadder. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Det meste slår svin, imho. 2 Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 http://www.youtube.com/watch?v=pJqWjMNAeGs Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Det meste slår svin, imho. Det spørs på tilbredelsen.I går hadde jeg helstk indreflet av svin med smørstekt sopp og fløtegratinerte poteter. Soppen og filet var krydrert og penslet med Jack Daniels-grillsaus. Det var nammenamme. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Tomatsuppe var yndlingsretten min når jeg var yngre^^ Har dere smakt tomatjuice forresten? Tenkte jeg skulle smake det for moro skyld på flyet. Det smakte bare helt grusomt. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 (endret) Ja, altså. Bacon er awesome. Svin er fint når det kommer til bacon og pålegg, men ikke awesome i det hele tatt når det kommer til skinkebiff, indrefilet eller ribbe. For eksempel. edit: Nei, L4r5. Det gjør ikke det nå lenger. I såfall må du finne en måte som gjør at svinekjøtt ikke smaker svinekjøtt. Endret 10. oktober 2010 av bazukh Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 (endret) Det meste slår svin, imho. Det spørs på tilbredelsen.I går hadde jeg helstk indreflet av svin med smørstekt sopp og fløtegratinerte poteter. Soppen og filet var krydrert og penslet med Jack Daniels-grillsaus. Det var nammenamme. Du sitter vel ikke og skryter av å ha spist meg Hvordan få et helt samfunn til og ta livet av seg...men "bondene" overlever? Del ut 2 ny-spissa blyanter til hver person og sett på Vikingarne eller Sputnik. Edit: yupp, soppen lager "geniale" vitser...som er like tørre som Sahara Endret 10. oktober 2010 av Amanita Muscaria 1 Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Liker pappa litt, vi har music-session. Så får jeg en melding fra pappa: "Hva med ELO" Såklart skal vi spille ELO! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Founding member Mike Edwards ble forresten drept for ikke lenge siden av en 500kg høyball. http://www.telegraph.co.uk/news/uknews/7982808/Former-member-of-ELO-killed-by-hay-bale-while-driving.html Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Eheee. Jeg tenkte akkurat "Dæven, nå er det lenge siden det har vært noe reklamepause på Spotify." Så kom jeg på at jeg har kjøpt premium. Jeg lurer på om jeg skal være slask og kjøpe pizza i dag, jeg. Eller noe. jeg lagde pizza i sta jeg faktisk. smakte godt gjorde det også 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg