Mr. A Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Gah!!! Jeg er blitt forkjølt Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Vet ikke helt. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Konservativliberalist eller sosialist? Det der er ikke en gang et logisk spørsmål å stille. Det har noe med perspektiv å gjøre, og man kan være så konservativ man bare ønsker, men liberalismen handler om at folk skal få gjøre som de vil så lenge det ikke skader noen. Jeg vil si at det Israel gjør skader noen, samme hvor muslimske palestinerne måtte være. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Israel eller palestina? må lese meg litt opp på ting ser jeg. Faen har bare blitt tull i dag. Blir litt som å velge mellom å stappe gaffler i øynene, eller lobotomi. Må jeg virkelig velge? Kan vi ikke unngå begge? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Palestina er vel ikke så gode de heller.. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 (endret) I mine øyner er det Palestina som presser Israel på ømme punkter og får slag i trynet sitt. Endret 10. oktober 2010 av Gavekort Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Begge er idioter, true story. 3 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Israel eller palestina? må lese meg litt opp på ting ser jeg. Faen har bare blitt tull i dag. Blir litt som å velge mellom å stappe gaffler i øynene, eller lobotomi. Må jeg virkelig velge? Kan vi ikke unngå begge? Interesangt. Klart vi kan unngå begge, men sånn hypotetisk. De fleste gir jo all medlidenhet til palestina. skal ikke snakke politikk her, prøvde å lese litt på noen av trådene om dette emnet men det ble bare rot og personlige meninhger. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 skal ikke snakke politikk her, prøvde å lese litt på noen av trådene om dette emnet men det ble bare rot og personlige meninhger. Du er på diskusjon.no. Det handler om personlige meninger. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Yeah, go go! bomb araberne i stykker! (hør hvor patetisk det du sier egentlig er) 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 (endret) Er vel like greit å dra dette "fy faen så dum og patetisk du er" opplegget til P&R delen der det hører hjemme. Her snakker vi bare tull. Endret 10. oktober 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Politikk handler kun om personlige meninger, noen som noengang har trodd noe annet? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Det er jo en grunn for at vi har en helt egen del av forumet kun for politikk ol. Bruk den ikke OT delen. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Men der snakker de så fint og saklig, jeg klarer ikke sånne politiske debatter Lenke til kommentar
Coa Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Jeg lurer på om jeg skal ta en liten runde der jeg feter meg opp før vinteren. Er snakk om å gå opp rundt 5 kilo, da hovedsakelig i fett. Jeg er blitt altfor tynn. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Må da gå ann å få tak i reelle fakta for deretter å gjøre seg opp en mening? Syns og mange blir for skakkjørte, gjør seg opp en mening og nekter å se på saken på flere sider. Å (prøve) å se objektivt på ting er ikke dumt. Men der snakker de så fint og saklig, jeg klarer ikke sånne politiske debatter haha enig, er ikke i nærheten av det nivået jeg altså.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Geder meg til maten i dag, Saktestekt lammestek med masse hvitløk og provencekryder på en seng av potetskiver, løk og paprika. 1 Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Wow, høres awesome ut! Lag Tzatsiki til det, åååh. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 G4U. Maten min blir stekt egg og snurring på brødskive. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg