Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor lenge skal en surret lammestek på 1,25 kilo (ferdig utbenet) steke på hvilken varme?

http://www.matprat.no/artikkel.aspx?artid=9210

5. Legg steken over i en langpanne sammen med bena og løken delt i båter. Hell over vann og stek steken på nederste rille. Stek på 125 grader til steketermometeret viser 70 grader, da er steken rosa.

http://www.matprat.no/artikkel.aspx?artid=10899

Lenke til kommentar

Jo herregud selvfølgelig har jeg sett filmene! Jeg bare har ikke noen av filmene i mitt eierskap nå, så er en stund siden jeg har sett dem. Hadde alle på VHS da, men det er mange år siden.

Snakket med en jente på pub som ikke hadde sett filmene. En av guttene sa hun lignet på en hobbit og da hun sa at hun ikke visste hvorda de så ut ropte jeg ut "De er små med store, hårete føtter"! :D

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Snakket med en jente på pub som ikke hadde sett filmene. En av guttene sa hun lignet på en hobbit og da hun sa at hun ikke visste hvorda de så ut ropte jeg ut "De er små med store, hårete føtter"! :D

Haha :p

Lenke til kommentar

Jeg sitter med bare en boblejakke på meg. Får besøk om 4-5 min, grunn til å stresse? Neeh.

hvorfor i all verden har du bare på deg en boblejakke? er vel da mer vanlig å bare ha på seg undertøy :p

Nei, uhm. Si dèt, det var litt kaldt her og jakka lå ved fotenden i senga.

Lenke til kommentar

Nopros :love:

Har hørt alt av mixer av prodigy som jeg har funnet, og altfor mange ligner for mye eller så har de tatt vekk for mye eller den er ikke "orginal" :)

Pluss lage en rolig låt av Their Law er som og pule i kirka mens presten sier bønnen....

Sjekk ut Thunderdome-remixen også hvis du likte den der.

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Israel eller palestina? må lese meg litt opp på ting ser jeg. Faen har bare blitt tull i dag.

Endret av medlem-1432
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...