Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Vin. :love:

Selv sitter jeg med en fløtestuet, ostegratinert pytt i panne med kylling og karri. Fantastisk!

Spesielt kombinert med isvann og første episode av X-Files. Tenkte å se meg gjennom hele greia for fjerde gang på de siste 4 åra (hadde ett års pause i fjor, men så hele greia 2 ganger på rad fordi det er awesome).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I'm stoned :love:

Gypsy da! Trodde ikke du drev med slikt.

Men for din skyld så har jeg diktet en sang:

når røyken står i taket og munchies setter inn

Da sier gjerne mekkeren til røykeflokken sin:

"Hvis ingen går til snuten, men passer seg for dem,

skal allesammen snart få litt å røyke på igjen!

Heisann og hoppsann og falleralerein,

på røykekvelden da skal alle sammen være stein

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det svir bigtime. Selv har jeg vært edru i rundt en måned og synes det er ille.

Vel, jeg gav faen i kløen nå og tok en øl, angrer litt, men det var definitivt verdt det.

Jeg har nå sjokoladeis og karamellsaus i det minste. Bedre enn ingenting, men jeg vil drikke opp cavaen min.

Og så vil jeg ha penger og gå ut og kjøpe meg masse god og sur hvitvin, samt masse god og ikke-fyldig, spansk rødvin og så bare sitte å skrive, røyke, leve livet.

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

I'm stoned :love:

Du vet at tissen din blir svart og detter av om du røyker for mye hasj?

Lenke til kommentar

Jepp. Og så kan man bli psykotisk og drepe folk med kniv. Og før jeg vet ordet så er jeg så hekta at jeg setter heroinsprøyta i øyet av mangel på gode årer. Gir meg selv en uke før du ser meg på plata uten evne til å artikulere setninger på mer enn to ord.
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Flink! Kan du ta å spille den inn der du synger også? hadde vært så fint. Do it do it!

Lenke til kommentar
Flink! Kan du ta å spille den inn der du synger også? hadde vært så fint. Do it do it!

Når jeg synger så betaler folk meg for å holde kjeft så jeg tror vi legger det på hylla enn så lenge. Hadde jeg hatt en flaske Jose Cuervo så kunne du kanskje fått høre meg på karaoke om jeg kom langt nok ned i den. Glad i karaoke på fylla. :p
Lenke til kommentar

Jepp. Og så kan man bli psykotisk og drepe folk med kniv. Og før jeg vet ordet så er jeg så hekta at jeg setter heroinsprøyta i øyet av mangel på gode årer. Gir meg selv en uke før du ser meg på plata uten evne til å artikulere setninger på mer enn to ord.

Du sa det. Man må passe seg for den dritten der. Plutselig sitter man der. Manneprostituert med aids og rusproblemer som lever på gata, med gamle hårete griser med penger som eneste inntektskilde. Nei fy faen, jeg holder meg til Jesus.

Lenke til kommentar

Du sa det. Man må passe seg for den dritten der. Plutselig sitter man der. Manneprostituert med aids og rusproblemer som lever på gata, med gamle hårete griser med penger som eneste inntektskilde. Nei fy faen, jeg holder meg til Jesus.

Halleluja, broder! La oss prise Herren!
Lenke til kommentar

Amen, Broder!

"Jeg vil komme over dem som en binne som er blitt fratatt sine unger, og rive i stykker deres bryst. Jeg vil ete dem opp som en løve, markens villdyr skal slite dem sund. Medlidenhet vet jeg ikke av. (Hos. 13:8,14)"

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...