Gjest medlem-1432 Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Ja de ble utgitt på VHS. Virker som en annen livstid nesten, ikke sant? :!: Lenke til kommentar
Coa Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Last ned utorrent, finn lumsk side, last ned torrent og åpne den i utorrent. Nå har jeg skolepc, så det funker relativt dårlig å bruke til nedlastninger. Eller, det er umulig med andre ord. Om jeg finner noen som streamer, så hadde det gått, men slikt er vel ikke lov å snakke om her på forumet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Vel, du har jo Voddler.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Ja de ble utgitt på VHS. Virker som en annen livstid nesten, ikke sant? Haha, ja du kan så si. Når jeg tenker meg om så kan jeg vel tenke meg at det ble gitt ut på VHS ja..mener jeg har sett det et eller annet sted når hukommelsen koblet inn etter hvert men forsatt *riste på hodet*Faen, Extended måtte da ha kommet på 2VHS-kasetter? Kan du tenke deg noe mer kipt? Last ned utorrent, finn lumsk side, last ned torrent og åpne den i utorrent.Nå har jeg skolepc, så det funker relativt dårlig å bruke til nedlastninger. Eller, det er umulig med andre ord. Om jeg finner noen som streamer, så hadde det gått, men slikt er vel ikke lov å snakke om her på forumet.Hmm...får du installert virtualbox på en skolepc? Eller boote med en Ubuntu-cd for eksempel? Lenke til kommentar
Coa Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Hmm...får du installert virtualbox på en skolepc? Eller boote med en Ubuntu-cd for eksempel? Virtualbox? Boote? Ubuntu-cd? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Si meg, er du slik som meg når det gjelder data? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Jo herregud selvfølgelig har jeg sett filmene! Jeg bare har ikke noen av filmene i mitt eierskap nå, så er en stund siden jeg har sett dem. Hadde alle på VHS da, men det er mange år siden. Jeg har de også på VHS! Og extended på DVD så klart. ^^ Lenke til kommentar
Coa Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Si meg, er du slik som meg når det gjelder data? Enten det eller verre. Men jeg er flink til å logge av og på da. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Enig med Biril, Machete er fin. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Machete er awesome! Fatter meg ikke på folk som sier den er harry, og faktisk så harry at de ikke klarte å se mer enn 20 min før de skrudde av. o_O Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Har lengtet etter å se Machete siden traileren som fulgte med Planet Terror som kom ut for 3 år siden eller noe rundt der. Danny Trejo er også så awesome som det går an å få blitt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Noen som vet om jeg har brutt garantien når jeg har åpnet sidedøren på en stasjonær PC? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Machete er awesome! Fatter meg ikke på folk som sier den er harry, og faktisk så harry at de ikke klarte å se mer enn 20 min før de skrudde av. o_O Den skal jo være "harry" Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Noen som vet om jeg har brutt garantien når jeg har åpnet sidedøren på en stasjonær PC? Bare om det var et klistremerke som er festa mellom sidedøren og kabinettet. Dette ville da blitt ødelagt. Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Noen her som veit om Samsung SGH-L700 fortsatt finnes på markedet? Eventuelt noen liknende typer. Har spurt i mobil-delen av forumet, men det er vel mer aktivitet her, og fohåpentligvis noen som har peiling Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Hmm...får du installert virtualbox på en skolepc? Eller boote med en Ubuntu-cd for eksempel? Virtualbox? Boote? Ubuntu-cd?Hehe,glem det, glemte tilstanden din @Shlaps: https://prisguiden.no/produkt/98080 Ser ikke ut til at den er på markede lengre nei. Ble lansert sent i 2008 så du får den kanskje (men tvilsomt) hos elkjøp og andre treige slike utsalgsteder. Må du på død og liv ha en tilsvarende? Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Helst en nogenlunde lik en da jeg er veldig fornøyd med den der. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Vin, cashewnøtter og rolling stones på en lørdagskveld. Jaja, kall meg forever alone, men jeg elsker det! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 cashewnøtter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg