Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

NamNam leverer på døra, de har alltid åpent! Koster kun 35kr ellerno med kjøring, og pizzaene er mye billigere enn peppes og dolly.

Bor du i Slemmestad? Eneste stedet som har NamNam (som jeg vet om) er i slemmestad.

Edit: Nvm. Googla det. Fikk treff i Asker og Oslo også. Dog forskjellige kjeder.

Hønefoss også..
Lenke til kommentar

Kom seriøst alle ringenes herre filmene ut i løpet av 3 år? Imponerende kjappe de var på å lage filmene i så fall.

Yes, de gjorde så...juletider på hver av filmene. Ekstramateriellet på Extended Edition er verdt å få med seg bare for å se hvilken massiv arbeid som ble gjort i de filmene.

Blir vel enten et LOTR-maraton her i kollektivet ellers så blir det vel under Kinoens dag..får se :)

Lenke til kommentar

Skal man kjøre første ringenes herre film da. Har ikke sett siden ungdomskolen så er vel på tide med et gjensyn.

Å satan, misunnelig! Tror jeg har sett den 10 ganger eller noe. Fantastisk.

Tror dem forresten begynte å lage LOTR sent på 90-tallet.

Jeg vil og se! ufattelig at jeg ikke har en eneste av filmene.

Har du ikke sett LOTR??

Endret av Kranjcar
Lenke til kommentar

Hele greia blir litt..waist uten extended, men hey..er man fan så er man fan.

Jeg vil og se! ufattelig at jeg ikke har en eneste av filmene.
Hvordan har du klart å ikke se de? :wee:

Tror dem forresten begynte å lage LOTR sent på 90-tallet.

Lage eller påtenke og begynne å jobbe prosjektet? De begynte å jobbe med å få den laget ja men selve produksjon osv skjedde ikke før sent ute i 1999 Endret av b-real
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Jo herregud selvfølgelig har jeg sett filmene! Jeg bare har ikke noen av filmene i mitt eierskap nå, så er en stund siden jeg har sett dem. Hadde alle på VHS da, men det er mange år siden.

Lenke til kommentar

Selv skal jeg se Fight Club. Jeg må lære meg å laste ned filmer snart. Jeg har ikke penger til nye filmer, så jeg ser filmene jeg har om og om igjen. Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har sett Fight Club. Kan den i hodet snart, begynner å bli rimelig lei.

Lenke til kommentar
Jo herregud selvfølgelig har jeg sett filmene! Jeg bare har ikke noen av filmene i mitt eierskap nå, så er en stund siden jeg har sett dem. Hadde alle på VHS da, men det er mange år siden.
Uhm...ble de gitt ut på VHS? :blink:

Selv skal jeg se Fight Club. Jeg må lære meg å laste ned filmer snart. Jeg har ikke penger til nye filmer, så jeg ser filmene jeg har om og om igjen. Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har sett Fight Club. Kan den i hodet snart, begynner å bli rimelig lei.

Se heller Machete:

Noen jævlig gromme scener i den filmen der :love:

Har ventet egentlig nårtid han der skulle få en film med en ordentlig hovedrolle. Spilt bad-sidekick i gudene vet hvor mange filmer.

Last ned utorrent, finn lumsk side, last ned torrent og åpne den i utorrent.

rtorrent :love:

JA JEG VET JEG ER SENT UTE SÅ STFU!

Endret av b-real
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...