Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hadde iallfall opplevd det som ekkelt å gå derfra, Oda. Det er derfor jeg foretrekker restauranter som har menyen på yttersida eller i vinduet.

Restauraten hadde menyen på yttersida, men den var visst anderledes eller noe sånt...,

God Morgen til dere forumsfolk!

Er bare litt nyskjerrige på meningene deres om én ting;

Om du er på restaurant, har fått bord og når dere får menyen finner dere ut at det ikke var så mye mat dere likte der. Ville dere da ha gått fra bordet og menyen, eller tatt sjangsen på å spise der?

Jeg for min del ville spist der, for jeg mener ikke det er folkeskikk å gå når man har fått bord og meny. Hva mener dere?

Hva har Hanna fått dere til å gjøre nå? :p

Vel det var mer hele familien. HAnna ville ikke ha mat, bare baguett med smør eller pannekaker, mamma fant ikke noe hun likte selv om hun hadde funnet det på utsiden og pappa sa ikke stort før etter vi hadde spist og han likte visst ikke maten han heller. Så alle var mindre glade untatt meg som faktisk smilte og var greit til kelneren!

Lenke til kommentar

Jeg hadde iallfall opplevd det som ekkelt å gå derfra, Oda. Det er derfor jeg foretrekker restauranter som har menyen på yttersida eller i vinduet.

Restauraten hadde menyen på yttersida, men den var visst anderledes eller noe sånt...,

God Morgen til dere forumsfolk!

Er bare litt nyskjerrige på meningene deres om én ting;

Om du er på restaurant, har fått bord og når dere får menyen finner dere ut at det ikke var så mye mat dere likte der. Ville dere da ha gått fra bordet og menyen, eller tatt sjangsen på å spise der?

Jeg for min del ville spist der, for jeg mener ikke det er folkeskikk å gå når man har fått bord og meny. Hva mener dere?

Hva har Hanna fått dere til å gjøre nå? :p

Vel det var mer hele familien. HAnna ville ikke ha mat, bare baguett med smør eller pannekaker, mamma fant ikke noe hun likte selv om hun hadde funnet det på utsiden og pappa sa ikke stort før etter vi hadde spist og han likte visst ikke maten han heller. Så alle var mindre glade untatt meg som faktisk smilte og var greit til kelneren!

Typisk. :p

Du skulle så absolutt hatt litt sunnmøring i deg Sjur, vi er kjempegode på å snu på krona. :p

Så lenge jeg hadde sluppet å si "ej" og "låke" og andre merkelige ord, så.

Ej blir heilt låke i haude ta å høre på tollpratet ditt sjur.

:tease:

Gawd, bare å lese det ... *grøsse*

Lenke til kommentar

Leverer ikke utlendingene deres på døra? Stakkars dere :tease:

Ikke Sieasta, og de har best kebab. :( Pluss at utlendingene aldri finner fram hit. Koselig å treffe igjen gutta på La Perla igjen tho.

Bummer. Det kjekkeste er at de aldri tar ferie. Kunne sikkert bestilt kebab på julaften^^

Lenke til kommentar

NamNam leverer på døra, de har alltid åpent! Koster kun 35kr ellerno med kjøring, og pizzaene er mye billigere enn peppes og dolly.

Bor du i Slemmestad? Eneste stedet som har NamNam (som jeg vet om) er i slemmestad.

Edit: Nvm. Googla det. Fikk treff i Asker og Oslo også. Dog forskjellige kjeder.

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar

NamNam leverer på døra, de har alltid åpent! Koster kun 35kr ellerno med kjøring, og pizzaene er mye billigere enn peppes og dolly.

Bor du i Slemmestad? Eneste stedet som har NamNam (som jeg vet om) er i slemmestad.

Edit: Nvm. Googla det. Fikk treff i Asker og Oslo også. Dog forskjellige kjeder.

Asker er det nærmeste stedet herfra. Eneste stedet jeg har vært på.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...