Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Huff og huff. Snorring>>kald ris. Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Jeg vurderer kebab som dagens middag. Eller pizza, men det er lenge siden jeg har spist kebab.. Vanskelig valg. Derfor vi har kebabpizza. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Derfor vi har kebabpizza. Det er veldig godt. Men La Perla lager ikke det såvidt jeg vet. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Jeg vurderer kebab som dagens middag. Eller pizza, men det er lenge siden jeg har spist kebab.. Vanskelig valg. Derfor vi har kebabpizza. Den lokale kebabpizzaen smaker rotte. Derimot sitter jeg å stirrer ned på en stor kebabpita med sterk saus fra Djulians i Asker nå. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 På Djulian i asker kjøpte jeg kyllingkebab i lefse (som en slags rull, da). Men jeg syns det var veldig merkelig at han ikke hadde NOE som helst dressing oppi. Bare kylling og salat og bretta den sammen. Skal det være sånn? Halve opplevelsen er jo vanligvis sausen.. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 På Djulian i asker kjøpte jeg kyllingkebab i lefse (som en slags rull, da). Men jeg syns det var veldig merkelig at han ikke hadde NOE som helst dressing oppi. Bare kylling og salat og bretta den sammen. Skal det være sånn? Halve opplevelsen er jo vanligvis sausen.. Jeg har bare spist pita-kebab så det aner jeg ikke, men det hørtes veldig merkverdig ut. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Og hvorfor er det alltid JEG som må sitte ved siden av den altfor pratsomme skrulle-pensjonist dama på toget, eller den veldig lystige og pratsomme fylliken? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Og hvorfor er det alltid JEG som må sitte ved siden av den altfor pratsomme skrulle-pensjonist dama på toget, eller den veldig lystige og pratsomme fylliken? Ta med deg et headset eller noe og lat som om du hører på musikk om du vil nyte lydene rundt deg. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Og hvorfor er det alltid JEG som må sitte ved siden av den altfor pratsomme skrulle-pensjonist dama på toget, eller den veldig lystige og pratsomme fylliken? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 (endret) Sist jeg var med t-banen satt jeg og hørte på musikk og leste ei bok. Så kom en kar rallende inn og skulle på død og liv fortelle meg hvor fantastisk boka jeg leste var og at jeg måtte lese resten av serien ellers var jeg en pingle. Sånt skjer alltid med meg. Han satt og skravla i 10 minutter. Endret 9. oktober 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Når skal vi begynne å bombe Kina?! Faen altså. Faen som mennesker suger generelt: http://www.dagbladet.no/2010/10/09/nyheter/utenriks/miljokatastrofe/giftutslipp/13764333/ Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Sist jeg var med t-banen satt jeg og hørte på musikk og leste ei bok. Så kom en kar rallende inn og skulle på død og liv fortelle meg hvor fantastisk boka jeg leste var og at jeg måtte lese resten av serien ellers var jeg en pingle. Sånt skjer alltid med meg. Svar med tegnespråk så tror han at du er døv. Fordel å droppe headsettet da. 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Tenk om man kaller jentungen sin "Karma". Når hun er slem kan folk si: "wow, Karma is a bitch". :!: Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Tortilla chips med Guacamole dip er ganske awesome egentlig^^ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Snus og cola også. Etter at vennene mine satt her og så kamp og film i går (mens jeg dundra trance og chilla her og venta på Tchaikovsky i flac for så å sovne før den ble ferdig), så står det igjen 3 liter cola og en drøss med oppvask og rot. Jeg kapra colaen. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Hockeypulver og battery også Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Dette er bra. Jeg har absolutt ikke penger å bruke på ting for tiden. Likevel klarte jeg nettopp å kjøpe meg til $9. Siden det er limited edition og den forsvinner fra markedet om 11 timer. Jaja. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Du skulle så absolutt hatt litt sunnmøring i deg Sjur, vi er kjempegode på å snu på krona. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Sorry sjur, jeg likte ikke kjøpet ditt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg