b-real Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 http://www.youtube.com/watch?v=Nds1T7U9FqY&hd=1 Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Åh, det er så kjedelig å vente... Kan han ikke komme snart. Hvis du skal ha pizza får du nesten komme hit. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Åh, det er så kjedelig å vente... Kan han ikke komme snart. Er det så kjedelig å gjøre det, altså? 2 Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Hva er deres forslag på å gi juling til fyllesjuke? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Ta en dusj og gå ut i sola. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Lørdagsmiddag -> Kebab. Kan det bli noe mer trist? Orker ikke lage mat. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Ville gjort det samme, bare med burgere, om jeg hadde hatt råd. Hva er deres forslag på å gi juling til fyllesjuke? En boks snurring og sjokomelk. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Snurring dagen derpå høres bare ille ut. Snurring generelt er ille. Uansett, er ikke så mye som kan kurere fyllesyke. Eneste som kan funke er alkohol eller tabletter. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Hva er deres forslag på å gi juling til fyllesjuke? Sjokomelk og hjerneløse action-filmer. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 (endret) Lørdagsmiddag -> Kebab. Kan det bli noe mer trist? Orker ikke lage mat. Trist? Kebab er perfekt lørdagsmiddag. Perfekt hverdagsmiddag også for den saks skyld. Hva er deres forslag på å gi juling til fyllesjuke? Vann. Endret 9. oktober 2010 av Coa Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Hva er deres forslag på å gi juling til fyllesjuke? Høy musikk og mye aktiviteter. Husker jeg var på fylla på hytta til en venn. Det var sånn skikkelig fylla hvor jeg spydde utover gjerdet på hytta hans (eneste gangen jeg har spydd i fylla hands down). Dagen etter var jeg bra fyllesjuk, og dagen startet med å sløye fisk.... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Hva er nå så ille med snurring? Det er genialt! Beste turmaten noen sinne. Og ganske genialt dagen derpå. Mettende og har alt du trenger. Alternativt kan du ha i deg speilegg og bacon, bananer, spam ... Så vidt jeg vet bør du dagen derpå få i deg masse proteiner, salt og fett. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 (endret) Jeg vurderer å poste et bilde i RPP for første gang. Vi får se hva det blir til... Stikker å kjøper kebab og lørdagsgodteri (hihi ). Snakkes. Endret 9. oktober 2010 av Mchansern 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Hva er nå så ille med snurring? Det er genialt! Beste turmaten noen sinne. Og ganske genialt dagen derpå. Mettende og har alt du trenger. Alternativt kan du ha i deg speilegg og bacon, bananer, spam ... Så vidt jeg vet bør du dagen derpå få i deg masse proteiner, salt og fett. Jeg foretrekker en feit svær pizza i fra den lokale pizza/kebabsjappa. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Snorring er godt. Vurderer det som dagens middag faktisk. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Huff og huff. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Hva er nå så ille med snurring? Det er genialt! Beste turmaten noen sinne. Og ganske genialt dagen derpå. Mettende og har alt du trenger. Alternativt kan du ha i deg speilegg og bacon, bananer, spam ... Så vidt jeg vet bør du dagen derpå få i deg masse proteiner, salt og fett. Jeg foretrekker en feit svær pizza i fra den lokale pizza/kebabsjappa. Det fungerer tidvis, men i motsetning til en feit, svær pizza, blir du mett av snurring. Snorring er godt. Vurderer det som dagens middag faktisk. Jeg hadde planlagt det som dagens middag, hadde det ikke vært for at de var utsolgt for det, Trondhjemske turproviant og Erter, kjøtt og flesk på Rema. o_O Så jeg går enten for kremet aspargessuppe, bønner og speilegg eller kanskje jeg slår til med amerikansk gryte. Har bare kyllingkjøttdeig da, men jeg antar at det ikke har noe å si. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Jeg vurderer kebab som dagens middag. Eller pizza, men det er lenge siden jeg har spist kebab.. Vanskelig valg. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Dere snakker alt for mye. Her er jeg borte i et par timer (hele kvelden og natten) og må lese bortimot 10 sider. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Unnskyld Runar. Jeg har begynt å høre på skrikemusikk, uff. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg