Sidious Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Jeg hadde iallfall opplevd det som ekkelt å gå derfra, Oda. Det er derfor jeg foretrekker restauranter som har menyen på yttersida eller i vinduet. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Voi voi ble visst litt full i går. Lurer på om jeg har fått meg noe for jeg har særiøst blueballs i dag Gøy når man ikke husker en damn shit fra slutten av kvelden. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Voi voi ble visst litt full i går. Lurer på om jeg har fått meg noe for jeg har særiøst blueballs i dag Gøy når man ikke husker en damn shit fra slutten av kvelden. x2 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Blueballs? http://www.google.no/url?sa=t&source=web&cd=1&ved=0CBcQFjAA&url=http%3A%2F%2Fen.wikipedia.org%2Fwiki%2FBlue_balls&ei=k0SwTLexL8nrOdirjOYH&usg=AFQjCNGHGfpFwd9ayGJLx4Fz1KxJvvjjyA&sig2=J4pwqJD4F2lgDakH--oulQ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Blueballs: Lack of orgasmThe condition can be caused by sexual stimulation of the erect penis (intentional or unintentional) that does not result in orgasm and ejaculation. This can, in some circumstances, be a consensual sexual act as part of erotic sexual denial. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 God Morgen til dere forumsfolk! Er bare litt nyskjerrige på meningene deres om én ting; Om du er på restaurant, har fått bord og når dere får menyen finner dere ut at det ikke var så mye mat dere likte der. Ville dere da ha gått fra bordet og menyen, eller tatt sjangsen på å spise der? Jeg for min del ville spist der, for jeg mener ikke det er folkeskikk å gå når man har fått bord og meny. Hva mener dere? Hva har Hanna fått dere til å gjøre nå? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Så...tja...tjo...tjoda..kose? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Kos? hva er det Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Kos er digg. Og noe jeg får alt for sjelden. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Kos? hva er det Nei du kan så si...måtte lete opp fremmedordboken min for å finne ut hva det var for noe. Noen som har noen planer for dagen? Sliter med å finne på noe kreativt..eller noe som helst i dag egentlig. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 I dag.... Vil jeg ha pizza. Type ferdigdritt. Åh, yessda. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Jeg har, Zerda. Hva slags type? Er det løk på den, eller må jeg plukke det av? Hahaha, jeg ser ut som en heit sekretær i dag. Flott. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Grandiosa Pepperoni tror jeg. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Grandiosa Pepperoni tror jeg. Nom nom, det duger, det. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Which is better, eternal happiness or a ham sandwich? It would appear that eternal happiness is better, but this is really not so! After all, nothing is better than eternal happiness, and a ham sandwich is certainly better than nothing. Therefore a ham sandwich is better than eternal happiness. 1 Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Åh, det er så kjedelig å vente... Kan han ikke komme snart. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Tips: aldri spis løkringer på fylla. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg