Demonfudge Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Jææ, det er jaggu døgnvilt om dagen. Hva driver folket med? Går vel egentlig i musikk og sortering av LPer her. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 ÅÅåååh! LPer, jeg vil finne mora min sin LP spiller som ligger i kjelleren. Hun har masse vinyler av Pink Floyd, Rolling Stones, Black Sabbath, Deep Purple, Cornelis Vreeswijk og Led Zeppelin. Takk! du gav meg et prosjekt for morgendagen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Jeg sitter på jobb, så det er ikke så alt for mye annet enn.. jah... jobbing. Ellers har jeg selv begynt å sortere bladsamlinga mi. Lassevis med gamle datablader, nintendoblader, tegneserier osv. Tenkte å begi meg på Vinylsamlinga ved en senere anledning. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Jeg planlegger morradagens antrekk, sminke og frisyre. 60-tallsfest. Vi snakker tupering og brødskalk, altså. Og hotpants og pumps jeg ikke kan gå i - men som til gjengjeld ser innmari fine ut. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Det hørtes dritkult ut, Oda. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Jeg gleder meg helt vilt. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Kjenner jeg er litt misunnelig, egentlig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Da stikker man til Trondheim! We welcome you. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Civ V burde slutte å fungere etter eit visst antal timar. Just one more turn... Så plutselig er klokka 3 1 Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Kjenner jeg er litt misunnelig, egentlig. Ja, du veit, hadde du ikke storma ut i full panikk den gangen du våkna opp hos meg etter at jeg hadde spika drinken din, kunne du vært deiten min i morra. ...men DEN GANG EI. Neeida, det er plutselig creepy med folk som ligger og kikker kjærlig på deg. Sukk. Lenke til kommentar
Oda Tornerose Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Jeg har nå brukt 45 minutter på å åpne og lukke en kodelås, lenge leve Amerika. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Det er sikkert Amerika sin feil. 1 Lenke til kommentar
Oda Tornerose Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Det er amerika som lager kodelåser som er vanskelige å åpne! Lenke til kommentar
Oda Tornerose Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 God Morgen til dere forumsfolk! Er bare litt nyskjerrige på meningene deres om én ting; Om du er på restaurant, har fått bord og når dere får menyen finner dere ut at det ikke var så mye mat dere likte der. Ville dere da ha gått fra bordet og menyen, eller tatt sjangsen på å spise der? Jeg for min del ville spist der, for jeg mener ikke det er folkeskikk å gå når man har fått bord og meny. Hva mener dere? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Kommer an på maten. Er det noe som er ok, men ikke kjempefristende så kan jeg nok fremdeles spise. Men er det bare ting jeg direkte ikke liker så hadde jeg gått og funnet meg en annen plass. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Jeg vil virkelig ikke i bryllupet i dag. Jævla dramafamilie. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Why? Det betyr jo bare god mat og masse kaker! Og 10siders taler, da.. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Why? Det betyr jo bare god mat og masse kaker! Og 10siders taler, da.. Nah, familien min er ikke typen til å drive med unødvendige formaliteter, for å si det mildt. Men fordi jeg må bruke flere dager på å angste over alt dramaet som garantert blir dradd opp etter noen øl. xD Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 jævla nabo som hadde fest helt til kl 7 i dag tidlig Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Det er amerika som lager kodelåser som er vanskelige å åpne! Jeg trur kanskje du er problemet der, ikke amerika. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg