Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Stort sett samme gjengen som henger her inne fremdeles ser jeg. Evolusjonen er en fin bil synes jeg. Den kan gjøre mais om til de deiligste burboner. ^^,

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar

Oki, får skylde på..uhm..petter eller no.

Hørte rykter om noe tissing i en rulletrapp i stad. Jaja, der har fylla hvert fall skylda..

Noen som har 4-500 000 til overs, går faktisk an å kjøpe seg en øy for den prisen i Panemaområdet :whistle:

*Peke på MSg*

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Apropo tissing i rulletrapp, så ble jeg påminnet noe for litt siden, om noe jeg gjorde første gangen jeg var på fylla i en alder av 14.

Hadde vistnok bæsja på trappa på noen eldreboliger, men om det er sant eller ikke aner jeg ikke. :hmm:

Lenke til kommentar

Er vel ikke farlig? Bare å legge seg og sove, da hører man ikke sånnt :thumbup:

Kan legge til at jeg ikke tør å sove på fly hvis turen er under 4-5 timer, fløy fra Kirkenes og sovna relativt fort. Det skremmende var at jeg våknet til et tomt fly... Flyvertinnen måtte vekke meg, og alle andre hadde gått for å hente bagasjen allerede. :ph34r:

Endret av multisync
Lenke til kommentar

For litt siden kom jeg over en side med noen regler for det å trippe på psykoaktive stoffer.

Husker bl.a. to av reglene. Den ene var at bilder var farlige og den andre var at gigantiske brødristere som beveget seg fort var biler og så henviste den til den første regelen.

Noen som vet hva jeg snakker om og har link eller gidder å hjelpe meg å finne?

Når skal det være stille i leilighetsblokker? Dunker som pokker her :ermm:

Etter 23 kan man klage. Med mindre det er gitt ut nabovarsel og ingen har protestert.

Edit: vanligvis må man gi ut nabovarsel minstt 72 timer før.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Etter 23 kan man klage. Med mindre det er gitt ut nabovarsel og ingen har protestert.

Edit: vanligvis må man gi ut nabovarsel minstt 72 timer før.

Hmm, de kom istad klokken 1330 eller no ^^, Men har blitt stille nå, blir spennende å se imorgen om det er et vindu i bakken ell ei.

Lenke til kommentar

For litt siden kom jeg over en side med noen regler for det å trippe på psykoaktive stoffer.

Husker bl.a. to av reglene. Den ene var at bilder var farlige og den andre var at gigantiske brødristere som beveget seg fort var biler og så henviste den til den første regelen.

Noen som vet hva jeg snakker om og har link eller gidder å hjelpe meg å finne?

Her stod det da noe om brødristere hvert fall. Interessant lesning.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Samme som jeg editerte i innlegget mitt lengre oppe her. Finner også mange nyttige reisetips når jeg googler etter det.

edit:

Nooooo.... Første besøk på flere måneder i kaféen og jeg klarer sånn smått å amputere den. >.<

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...