Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fantastisk.

Stuptrett, hodepine fra en annen verden, og her sitter jeg og venter på at Tchaikovskys 1812 Overtyre skal bli ferdig nedlastet i FLAC slik at jeg har noe å høre på mens jeg sover i natt / jobber i morgen.

Mens jeg venter, hører jeg på gammel Front Line Assembly og prøver å overdøve filmgjengen i stua mens jeg "koser" meg med å fikse på noen av bildene jeg har tatt.

Whooptido!

Lenke til kommentar

Har du ikke hørt om rett i koppen? Veldig lettvint og like godt. Med mindre du er en mester på å lage kakao.

JEg elsker rett i koppen-kakao. Det er så enkelt.

Rett i koppen smakar piss. Skikkelig kakao er tusen gongar betre.

Spy i koppen smakar omtrent som oboy - sukker + varmtvatn. :sick:

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Tull! Det er godt. Med mindre du har smakt den typen uten sukker. Den heiv jeg faktisk i søpla.

Jeg synes RIK er digg jeg. Ikke like digg som ordentlige greier så klart, men det er rart hva små ting som kanel, chili, krem, mørk rom (eller Kahlua eller Minttu), iskrem og en marshmellow kan gjøre. :D

Du har i alt på en gang ja? :fun:

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Hvor ofte er det 5 fredager, fem lørdager og fem søndager i løpet av samme måned?

Ta fram kalenderen og tell, så finner du sikkert ut av det. Vi har vel en langmåned i året men husker ikke hvordan.

Lenke til kommentar

hvert 850'ende år omtrent.

Hah! Da er vi heldige. Er det ikke allehelgensaften i slutten av denne måneden også?

Siden det kommer så sjeldent har jeg lyst på en slags spirituell opplevelse. Noen som veit om et spøkelseshus som vi kan besøke? Da mener jeg ekte. Ikke tivoli.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...