multisync Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 kakao klarer du deg fint uten. Finnes mye som er bedre enn kakao hvis du først orker å lage noe. Jeg har laget meg kylling og pastasalat til lunsj i morra *følesegflink* Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Har du ikke hørt om rett i koppen? Veldig lettvint og like godt. Med mindre du er en mester på å lage kakao. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 JEg elsker rett i koppen-kakao. Det er så enkelt. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Nå skal jeg kose meg litt med cola, big bang theory og evt litt ostepop *rigge seg til i senga* Lenke til kommentar
Coa Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Nå skal jeg kose meg med litt søvn, før det blir jobb i morgen klokken 6. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Fantastisk. Stuptrett, hodepine fra en annen verden, og her sitter jeg og venter på at Tchaikovskys 1812 Overtyre skal bli ferdig nedlastet i FLAC slik at jeg har noe å høre på mens jeg sover i natt / jobber i morgen. Mens jeg venter, hører jeg på gammel Front Line Assembly og prøver å overdøve filmgjengen i stua mens jeg "koser" meg med å fikse på noen av bildene jeg har tatt. Whooptido! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Liker ikke venner som slapper meg hardt i ansiktet når de taper MP3 kontra FLAC- diskusjoner med meg. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Har du ikke hørt om rett i koppen? Veldig lettvint og like godt. Med mindre du er en mester på å lage kakao. JEg elsker rett i koppen-kakao. Det er så enkelt. Rett i koppen smakar piss. Skikkelig kakao er tusen gongar betre. Spy i koppen smakar omtrent som oboy - sukker + varmtvatn. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Jeg synes RIK er digg jeg. Ikke like digg som ordentlige greier så klart, men det er rart hva små ting som kanel, chili, krem, mørk rom (eller Kahlua eller Minttu), iskrem og en marshmellow kan gjøre. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Tull! Det er godt. Med mindre du har smakt den typen uten sukker. Den heiv jeg faktisk i søpla. Jeg synes RIK er digg jeg. Ikke like digg som ordentlige greier så klart, men det er rart hva små ting som kanel, chili, krem, mørk rom (eller Kahlua eller Minttu), iskrem og en marshmellow kan gjøre. Du har i alt på en gang ja? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Hvor ofte er det 5 fredager, fem lørdager og fem søndager i løpet av samme måned? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Yeah, den er like ille som O'boy uten sukker. Greit nok, nå er jeg ikke så glad i O'boy generelt, jeg er Nesquick-fan og har alltid vært det, men ... Gypsy, så klart. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 smurfepastiller er godt! datasmurf http://www.sonypictures.com/previews/movies/thesmurfs/clips/2139/ Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Hvor ofte er det 5 fredager, fem lørdager og fem søndager i løpet av samme måned? Ta fram kalenderen og tell, så finner du sikkert ut av det. Vi har vel en langmåned i året men husker ikke hvordan. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 hvert 850'ende år omtrent. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 hvert 850'ende år omtrent. Hah! Da er vi heldige. Er det ikke allehelgensaften i slutten av denne måneden også?Siden det kommer så sjeldent har jeg lyst på en slags spirituell opplevelse. Noen som veit om et spøkelseshus som vi kan besøke? Da mener jeg ekte. Ikke tivoli. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Joplasshuset. Orkdal. God natt. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 (endret) Trodde de fleste så de gjenntatte forsøkene mine på quoting som feilet. Samt de fleste kjenner meg litt og vet at det var en spøk. Men som sagt under, ikkeno å spøke om. Jeg beklager. Endret 8. oktober 2010 av Nopros Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Everything went better than expected . Så da går vi videre, etter en beklagelse og litt rydding. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg