Nopros Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Lite liv her i kveld... men alle er vel ute.. Inne igjen nå. Hva gjør folk i kveld? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Therawyn har fått i seg noe hun ikke burde, Tyskland sitt helsevesen er elendig, Discovery Channel har en elendig programliste og burde heller begynne å sende drømmehagen, Runar, L4r5, WheelMan og sjur er bortevekk. Stemningen er sånn passe, ikke så mangen på her.. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Man sitter og browser instructables.com Jobb i morra kl 9, man drar ut lørdager, ikke fredag Lenke til kommentar
Kea Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 (endret) Jeg har ikke fått i meg noe jeg ikke burde. Da vil jeg heller si at jeg ikke har fått i meg noe jeg burde. Hm, det der var dårlig formulert, selv til meg å være. Oh, well. Endret 8. oktober 2010 av Therawyn Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Runar, L4r5, WheelMan og sjur er bortevekk. Stemningen er sånn passe, ikke så mangen på her.. Jeg begynner virkelig å frykte for livet til Wheelie. Han er ikke på Facebook, Skype eller MSN. Han er alltid på msn. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Mannen sitter i rullestol. Han drar nok ikke så langt vekk uten verge. Slapp av. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Den var nesten litt slem... Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Mannen sitter i rullestol. Han drar nok ikke så langt vekk uten verge. Slapp av. They see me rollin` They hatin`. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Stemningen er sånn passe, ikke så mangen på her.. Det er fordi jeg er for forkjøla at jeg ikke orker å dra opp stemninga en gang. Så det er nok litt min skyld. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Har hatt et trivelig gjensyn med SC II i kveld. Drøye to uker siden sist jeg spilte det. Nesten en skam, men sånn kan det gå når man faller for andre spill samtidig (Mafia II), og dessuten er student. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Stemningen er sånn passe, ikke så mangen på her.. Det er fordi jeg er for forkjøla at jeg ikke orker å dra opp stemninga en gang. Så det er nok litt min skyld. Syk her og. Suger. Godt å få sett på serier igjen da^^ Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Har sett veldig lite til hjulgutten i det siste ja Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Har nettopp blitt frisk, heldigvis. Lungebetennelse er noe dritt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Stemningen er sånn passe, ikke så mangen på her.. Det er fordi jeg er for forkjøla at jeg ikke orker å dra opp stemninga en gang. Så det er nok litt min skyld. Syk her og. Suger. Godt å få sett på serier igjen da^^ Har trøstet meg selv med sjokolade og smurfepastiller. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 smurfepastiller er godt! datasmurf Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Stemningen er sånn passe, ikke så mangen på her.. Det er fordi jeg er for forkjøla at jeg ikke orker å dra opp stemninga en gang. Så det er nok litt min skyld. Syk her og. Suger. Godt å få sett på serier igjen da^^ Har trøstet meg selv med sjokolade og smurfepastiller. Her har det vært cola og pizza. Dropper av en eller annen grunn nikotinen hver gang jeg blir syk. Godt med litt avbrekk så det ikke blir så mye i grunn. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Her har det vært cola og pizza. Dropper av en eller annen grunn nikotinen hver gang jeg blir syk. Godt med litt avbrekk så det ikke blir så mye i grunn. Jeg trenger ikke røyke hverken nikotin eller andre ting for å bli svimmel i dag. Føles ut som jeg har hodet fullt av bomull. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Snuser vanligvis ikke for å bli svimmel, og det antar jeg ikke du gjør heller når vi prater om nikotin. Er dog den eneste i vennegjengen som mister abstinensene når jeg er syk. Aner ikke om det er et normalt fenomen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Skal jeg orke å lage kakao, folkens? Lå egentlig jævlig godt her, men det frister. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg