Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Hehe bra. 90 er ikke så veldig høyt, det er ikke farlig. Jeg hadde å en puls på over 90 her for en stund siden,da var jeg ikke helt i form, den har gått ned av seg selv.

Den var høyere da jeg skrev det første innlegget. Mye høyere. Men som sagt, roet seg litt. Aner ikke hva det kan ha vært.

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

Såkalt hjertebank? kom veldig plutselig? Dem sier at det ikke er farlig, men sist gang jeg hadde det trodde jeg seriøst at hjertet skulle stoppe og jeg skulle dø.

Lenke til kommentar

Har lyst til å gi bort noen gamle komponenter, men hvor skal jeg poste dette?

Hva slags komponenter?

Et gammelt hovedkort med prosessor og grafikkort. Pluss IDE disker og CD-rom.

Tenker det er bedre å gi bort enn å kaste.

Endret av Flux1
Lenke til kommentar

Såkalt hjertebank? kom veldig plutselig? Dem sier at det ikke er farlig, men sist gang jeg hadde det trodde jeg seriøst at hjertet skulle stoppe og jeg skulle dø.

Ja, helt plutselig. Var helt skjelven og greier. Trodde jeg skulle besvime der og da. Kanskje jeg drakk for mye vann.

Lenke til kommentar

Bare gå til legen, da, vel!

Den tiden det tar og få legetime har jeg nok allerede blitt 'bra' igjen. Systemet her er håpløst. Skal man ha legetime uten å risikere å måtte sitte på venterommet i fire timer (det tok så lang tid sist) må man bestille time i god tid på forhånd.

Lenke til kommentar

Minttu er så ålreit, fordi man slipper å tenke på breathmints.

Yeah. Awesome å shotte også. Går så alt for fort å shotte opp en flaske.

Dog, det er ikke like awesome å blande med, i alle fall ikke når man lager Skittles-dram eller lignende.

Men derimot fungerer det finfint i kakao og på iskrem. :)

Lenke til kommentar

Den tiden det tar og få legetime har jeg nok allerede blitt 'bra' igjen. Systemet her er håpløst. Skal man ha legetime uten å risikere å måtte sitte på venterommet i fire timer (det tok så lang tid sist) må man bestille time i god tid på forhånd.

Derfor familien min kun bruker Aleris, meldt oss ut av fastlegeordninginen også.

Lenke til kommentar

Hvis det er akutt også? Det er jo direkte livsfarlig...

oi..

Men prøv! Kjenner du en lege e.l? spør han!

Lenke til kommentar

Byen? Hele landet suger ræv. Har du enda ikke fått med deg at jeg bor i Tyskland? :p

Forresten, nei ikke siden i dagtidlig. Jeg sa jeg har drukket så mye avnn som jeg har i dagtidlig.

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

Forresten Therawyn, hvorfor bor du i Tyskland? Du savner jo alt vi har har i Norge, så hvofor kommer du ikke hjem? :p

Edit: Leif

Endret av Slettet-J0FoqSqMwq
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

Den er grei, Therwyn.

Lite liv her i kveld... men alle er vel ute..

Endret av Slettet-J0FoqSqMwq
Lenke til kommentar

Øst-Tyskland you say. Jeg gjetter Rostock eller Magdeburg.

Ikke så altfor langt på jordet. Er i nærheten av Dresden.

*edit*

For å være nøyaktig: jeg er i en by som ligger ca. en halvtime øst for Dresden. Bischofswerda heter den.

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...