Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

Jeg har drukket tre 1,5-liter flasker med vann siden jeg stod opp i dagmorres (klokka sju). Jeg er tørr som faen i kjeften. Jeg svetter over hele meg, selv om vinduene står på vidt gap, og det er KALDT ute. Jeg er skjelven i hendene. Jeg har en skremmende høy puls. Noe må være galt.

Hvor høy puls har du? Koster ingenting å ta en telofon til legevakta og høre hva du skal gjøre hvertfall. Slike ting er ekkelt..

Lenke til kommentar

Jeg har drukket tre 1,5-liter flasker med vann siden jeg stod opp i dagmorres (klokka sju). Jeg er tørr som faen i kjeften. Jeg svetter over hele meg, selv om vinduene står på vidt gap, og det er KALDT ute. Jeg er skjelven i hendene. Jeg har en skremmende høy puls. Noe må være galt.

Ja, du hast Aids. Die Deutsche Krankenhaus hast tested sie.

Signeret Dr. Mengele.

Lenke til kommentar

Hvor høy puls har du? Koster ingenting å ta en telofon til legevakta og høre hva du skal gjøre hvertfall. Slike ting er ekkelt..

Aner ikke hvor høy. Den har roet seg en smule nå, men er fremdeles uvanlig høy. Er heller ikke like tørr i kjeften lenger. Grunnen til at jeg drakk så mye vann i dag var fordi jeg var konstant tørst. Hvordan måler man pulsen? :blush:

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Veit du ikke hvordan du måler pulsen? :O Du finner pulsen når du trykker fingrene enten på håndleddet eller på halsen. Kan hende du må lete litt før du finner den. Du kjenner den som regelmessige "bank". Hvor mange slag pr minutt er pulsen din. Tell slagene på ett minutt.

Jeg bruker pekefingeren og langfingeren.

Endret av medlem-1432
Lenke til kommentar

Aner ikke hvor høy. Den har roet seg en smule nå, men er fremdeles uvanlig høy. Er heller ikke like tørr i kjeften lenger. Grunnen til at jeg drakk så mye vann i dag var fordi jeg var konstant tørst. Hvordan måler man pulsen? :blush:

Du bare holder på en blodåre. kjenn rundt til du kjenner det banker. Tell hvor mange slag du har på 1 minutt

Lenke til kommentar

Coa, jeg har ikke engang tenk å trykke på den linken, fordi jeg VET det er lmgtfy. :p

Gypsy: Jeg vet hvor jeg finner pulsen selvfølgelig. Bare var ikke helt sikker på hvordan man målte den. Jeg telte ca. 90 slag i minuttet.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Hehe bra. 90 er ikke så veldig høyt, det er ikke farlig. Jeg hadde å en puls på over 90 her for en stund siden,da var jeg ikke helt i form, den har gått ned av seg selv.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...