Diskutant Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 tsakher! Lars Winnerbäck! Din nye favorittartist! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Lars Winnerbäck! Din nye favorittartist! Nei? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Jeg har drukket tre 1,5-liter flasker med vann siden jeg stod opp i dagmorres (klokka sju). Jeg er tørr som faen i kjeften. Jeg svetter over hele meg, selv om vinduene står på vidt gap, og det er KALDT ute. Jeg er skjelven i hendene. Jeg har en skremmende høy puls. Noe må være galt. Hvor høy puls har du? Koster ingenting å ta en telofon til legevakta og høre hva du skal gjøre hvertfall. Slike ting er ekkelt.. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Hvis du har feber er det kanskje ikke spesielt strategisk å ha det kaldt? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Jeg har drukket tre 1,5-liter flasker med vann siden jeg stod opp i dagmorres (klokka sju). Jeg er tørr som faen i kjeften. Jeg svetter over hele meg, selv om vinduene står på vidt gap, og det er KALDT ute. Jeg er skjelven i hendene. Jeg har en skremmende høy puls. Noe må være galt. Ja, du hast Aids. Die Deutsche Krankenhaus hast tested sie. Signeret Dr. Mengele. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Lars Winnerbäck! Din nye favorittartist! Nei? Jo. Det skal bli det! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Lars Winnerbäck! Din nye favorittartist! Nei? Jo. Det skal bli det! Nei Lenke til kommentar
Kea Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 (endret) Jeg har drukket tre 1,5-liter flasker med vann siden jeg stod opp i dagmorres (klokka sju). Jeg er tørr som faen i kjeften. Jeg svetter over hele meg, selv om vinduene står på vidt gap, og det er KALDT ute. Jeg er skjelven i hendene. Jeg har en skremmende høy puls. Noe må være galt. Hvor høy puls har du? Koster ingenting å ta en telofon til legevakta og høre hva du skal gjøre hvertfall. Slike ting er ekkelt.. Aner ikke hvor høy. Den har roet seg en smule nå, men er fremdeles uvanlig høy. Er heller ikke like tørr i kjeften lenger. Grunnen til at jeg drakk så mye vann i dag var fordi jeg var konstant tørst. Hvordan måler man pulsen? Endret 8. oktober 2010 av Therawyn Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 (endret) Veit du ikke hvordan du måler pulsen? :O Du finner pulsen når du trykker fingrene enten på håndleddet eller på halsen. Kan hende du må lete litt før du finner den. Du kjenner den som regelmessige "bank". Hvor mange slag pr minutt er pulsen din. Tell slagene på ett minutt. Jeg bruker pekefingeren og langfingeren. Endret 8. oktober 2010 av medlem-1432 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Hvordan måler man pulsen? http://tinyurl.com/39ahoms Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Genialt program på animal planet nå. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Aner ikke hvor høy. Den har roet seg en smule nå, men er fremdeles uvanlig høy. Er heller ikke like tørr i kjeften lenger. Grunnen til at jeg drakk så mye vann i dag var fordi jeg var konstant tørst. Hvordan måler man pulsen? Du bare holder på en blodåre. kjenn rundt til du kjenner det banker. Tell hvor mange slag du har på 1 minutt Lenke til kommentar
Kea Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Coa, jeg har ikke engang tenk å trykke på den linken, fordi jeg VET det er lmgtfy. Gypsy: Jeg vet hvor jeg finner pulsen selvfølgelig. Bare var ikke helt sikker på hvordan man målte den. Jeg telte ca. 90 slag i minuttet. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 (endret) ? /b/ ? hvor / hva er det? www.4chan.org/b/ Jeg er ikke nerd nok til å forstå verken /b/ eller noe annet fra 4chan. Care to explain ? Endret 8. oktober 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Noen som veit når den dømrade kampen er ferdig? Jeg er lei av å ha stua full av folk. Jeg vil sove. Samt sette på torrentene mine igjen. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Noen som veit når den dømrade kampen er ferdig? Jeg er lei av å ha stua full av folk. Jeg vil sove. Samt sette på torrentene mine igjen. 20min roughly. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Minttu er så ålreit, fordi man slipper å tenke på breathmints. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Hehe bra. 90 er ikke så veldig høyt, det er ikke farlig. Jeg hadde å en puls på over 90 her for en stund siden,da var jeg ikke helt i form, den har gått ned av seg selv. Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Har lyst til å gi bort noen gamle komponenter, men hvor skal jeg poste dette? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Har lyst til å gi bort noen gamle komponenter, men hvor skal jeg poste dette? Hva slags komponenter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg