Slimda Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Røykfritt, alkofritt, dopfritt og lignende. Oh yes, I'm living the life! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 ^ | pannekaker er godt Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Røykfritt, alkofritt, dopfritt og lignende. Oh yes, I'm living the life! Synes det er bra. Fortsett sånn. Eneste som er synd er at du ikke liker/tåler smaken av alkohol. Det er mye god drikke som kan nytes av andre årsaker enn å bli full. Mye som er veldig kos utenom ruseffekten. 4 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Jägermeister er godt. Spretter flaska i kveld. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 (endret) Jägermeister er godt. Spretter flaska i kveld. Dr. Nielsen er også godt. Samme med singlemalts. Og rødvin. Og tequila. Aquavita klarer jeg ikke, though. edit: Fort! noen gi meg pluss. Er på 1336 Endret 8. oktober 2010 av L4r5 3 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 (endret) Takk til den det nå var. Endret 8. oktober 2010 av L4r5 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 I'm the guy who gave L4r5 his 1337 reputation! Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 (endret) ^ Oi ... gratulerer. ...Ian McShane er også med. Deadwood hadde ikke vært det samme uten. Han er genial på så mange måter. Endret 8. oktober 2010 av Demonfudge Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Jeg føler meg beæret å ha en link til rompebildet mitt ved siden av Epic Sax Guy! kanskje jeg skal flytte "epic" fra saxguy til Gavekort du er tross alt mer epic... Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 haha jeg lo høyt av bildet på profilen din lars Lenke til kommentar
Kea Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Jeg har drukket tre 1,5-liter flasker med vann siden jeg stod opp i dagmorres (klokka sju). Jeg er tørr som faen i kjeften. Jeg svetter over hele meg, selv om vinduene står på vidt gap, og det er KALDT ute. Jeg er skjelven i hendene. Jeg har en skremmende høy puls. Noe må være galt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 haha jeg lo høyt av bildet på profilen din lars Takk. Jeg vurderte et annet, men det passet så dårlig. Dette: Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Jeg har drukket tre 1,5-liter flasker med vann siden jeg stod opp i dagmorres (klokka sju). Jeg er tørr som faen i kjeften. Jeg svetter over hele meg, selv om vinduene står på vidt gap, og det er KALDT ute. Jeg er skjelven i hendene. Jeg har en skremmende høy puls. Noe må være galt. Dra en tur på legevakta om du frykter det kan være noe alvorlig. Noe mere vann burde du nok ikke drikke. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Jeg har drukket tre 1,5-liter flasker med vann siden jeg stod opp i dagmorres (klokka sju). Jeg er tørr som faen i kjeften. Jeg svetter over hele meg, selv om vinduene står på vidt gap, og det er KALDT ute. Jeg er skjelven i hendene. Jeg har en skremmende høy puls. Noe må være galt. spiste du en pille idag morres? noe du trodde var koffeintabletter? det var extacy.. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 haha jeg lo høyt av bildet på profilen din lars Takk. Jeg vurderte et annet, men det passet så dårlig. Dette: haaha :!: Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 haha jeg lo høyt av bildet på profilen din lars Takk. Jeg vurderte et annet, men det passet så dårlig. Dette: haaha :!: Jeg fant den, kanskje ikke overraskende, på /b/. Der jeg fant det jeg bruker også. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 ? /b/ ? hvor / hva er det? Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Nå vet jeg hvordan en kåt rev høres ut. Makan til leven! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 (endret) ? /b/ ? hvor / hva er det? www.4chan.org/b/ Endret 8. oktober 2010 av L4r5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg