Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Røykfritt, alkofritt, dopfritt og lignende.

Oh yes, I'm living the life!

Synes det er bra. Fortsett sånn. Eneste som er synd er at du ikke liker/tåler smaken av alkohol. Det er mye god drikke som kan nytes av andre årsaker enn å bli full. Mye som er veldig kos utenom ruseffekten.
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jägermeister er godt. Spretter flaska i kveld.

Dr. Nielsen er også godt.

Samme med singlemalts. Og rødvin. Og tequila.

Aquavita klarer jeg ikke, though.

edit: Fort! noen gi meg pluss. Er på 1336

Endret av L4r5
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg har drukket tre 1,5-liter flasker med vann siden jeg stod opp i dagmorres (klokka sju). Jeg er tørr som faen i kjeften. Jeg svetter over hele meg, selv om vinduene står på vidt gap, og det er KALDT ute. Jeg er skjelven i hendene. Jeg har en skremmende høy puls. Noe må være galt.

Lenke til kommentar

Jeg har drukket tre 1,5-liter flasker med vann siden jeg stod opp i dagmorres (klokka sju). Jeg er tørr som faen i kjeften. Jeg svetter over hele meg, selv om vinduene står på vidt gap, og det er KALDT ute. Jeg er skjelven i hendene. Jeg har en skremmende høy puls. Noe må være galt.

Dra en tur på legevakta om du frykter det kan være noe alvorlig. Noe mere vann burde du nok ikke drikke.

Lenke til kommentar

spiste du en pille idag morres? noe du trodde var koffeintabletter? det var extacy.. :ph34r:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...