Mr. A Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 I en klump Da skal jeg på trening, og etter det ut på hvaler å rigge flyet til pappa. Og jeg er deppa som faen etter masse dritt som skjedde i går [trøste] så så, det går så bra så [/trøste] 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Morgen nerder ! Åssn henger'n? Den henger greit nok den. Hva skjer? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Helg og øltid. Vi dødelige må jo jobbe. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Mens vi udødelige er i gang alt. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Ååååh, öl.. Har ikke drukket det siden, nja, det blir i hmm sommerferien. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 (endret) Jeg får besøk i dag *danse* Endret 8. oktober 2010 av Llandari Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Kypros - Norge i fotball i dag. Det blir stas. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Morgen nerder ! Åssn henger'n? Opp og til siden faktisk. Hater løst undertøy. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 (endret) Morgen nerder ! Åssn henger'n? Opp og til siden faktisk. Hater løst undertøy. haha! Håper alle sammen letta på buksa å så etter Endret 8. oktober 2010 av Nurk Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Morgen nerder ! Åssn henger'n? Opp og til siden faktisk. Hater løst undertøy. haha! Håper alle sammen letta på buksa å så etter Trenger ikke å se Har full kontroll på utstyret xD Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Morgen nerder ! Åssn henger'n? Nedover og litt mot høyre. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Morgen nerder ! Åssn henger'n? Nedover og litt mot høyre. Shemale! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Shemale! Eller bare god utrustet? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 skrivleif^ Føler jeg har fått trena ganske bra i det siste, hovedsaklig fordi det er få på treningene, litt bedre å trene med 2-4 personer i hver bane, enn 6-8 Og jeg er som oftest en underyter på mange av svømmetreningene siden vi er så mange i en bane. Husker en trening for noen år siden, klokka 07:00 begynte treninga. Når jeg kom dit, var kun treneren der. Ingen flere kom heller. Så jeg hadde et halt basseng for meg selv, og på slutten fleipa trener med at jeg skulle svømme stafett Det var en annen trening der vi kun var to personer også, ganske koselig. Det er for mye tåke, og metrologene sa den sansynlighvis ikke kom til å lette, blir ingen flytur i dag Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Svømming ja...Ski kommune lever litt i 1814 enda og har ikke unisex-svømming en gang så...en gang i uken liksom? WTF? http://www.ski.kommune.no/Servicetorg/Administrasjon/Virksomheter/Kultur/Idrett-og-friluftsliv/Svommehaller/ Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Det er jo en smule tragisk. De skal bygge ut kongstenhallen å gjøre den mer til et lite badeland, ikke bare et 25m basseng + et barnebassang og et lite stupebrett. Ute er det jo hoppetårn, sklier, barnebaseng, liten fotballbane, wolleyballbane, masse gress å ligge på og et 50m basseng. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Svømming ja...Ski kommune lever litt i 1814 enda og har ikke unisex-svømming en gang så...en gang i uken liksom? WTF? http://www.ski.kommune.no/Servicetorg/Administrasjon/Virksomheter/Kultur/Idrett-og-friluftsliv/Svommehaller/ haha, der "går vi" ikke engang. Norge og svømmehaler generelt er horribelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg