Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sjur: Jeg kunne ønske jeg bodde alene for tiden. Kunne sett på tv oppe akkurat når det passet meg, lagd meg kaffe/te og vandret rundt som den zombien jeg er.

Etter et par dager som alenezombie pleier jeg å gå lei, både av all driten på tv og av å være alene. Nå er i tillegg døgnrytmen min enda mer ødelagt enn det den var før jeg begynte på skolen.

Så, god natt!

Lenke til kommentar

Med "utestenges" tenker du da på teknisk utestengelse, eller at innlegg man måtte poste i enkelte tråder/kategorier slettes manuelt? Jeg vet ikke om førstnevnte er mulig her på forumet men det andre kan man jo alltids få til.

På det forumet jeg snakker om så får du ikke lest eller postet i den aktuelle tråden om de har stengt deg ute fra den. Men de bruker en modifisert utgave av en annen forumprogramvare da.
Lenke til kommentar

Nå begynner jeg å skjønne hvorfor et "skikkelig" kostyme kan koste 20000 eller mere..

http://www.nordicgarrison.net/index.php?id=565

Dette er requirements for å få være med i 501st Garrison som Storm Trooper..delene er gjerne custom made for deg. Faen, det skal til og med ha de riktige SKRUENE på de riktige stedene.

Hehe..

"An ANH Darth Vader costume MAY have:

Weathering or mild battle damage

Fans

Inside the helmet for cooling."

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Skal høre med karen på jobb om det er SÅ strikse krav som det der..men han sa man kjøper ikke en ferdig drakt stort sett, men deler fra forskjellige steder som er håndlaget for deg etter mål. Sånne billige ferdigsett blir vel ikke sett på som "seriøst".

Are there requirements for membership? What do I have to do to join?

Yes, there are only three requirements for membership.

First, you have to be age 18 or older. While we welcome any Star Wars fan to show up and have fun at any of our events, we cannot be responsible for minors at our events or for having them associated with us in case something happens. This is unfortunate but necessary.

The second requirement for membership in the 501st Legion is ownership of a professional-grade Star Wars costume of one of the Stormtrooper characters, Sith characters, bounty hunters, Imperial personnel, or other identifiable denizens of the galaxy that would reasonably be allied with the Galactic Empire. Characters must be from one of the licensed Star Wars movies, books, or games. Final costume approval based on quality and relevance is at the discretion of the club leadership.

Lastly you must attend at least one of your garrison's events each year in order to remain on active duty.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...