Bytex Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 (endret) Ingenting galt med staut, russisk ungdom i guds frie natur. Endret 8. oktober 2010 av Bytex Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Ingenting galt med staut, russisk ungdom i guds frie natur. Hysj! Jeg prøver å trolle Runar! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Er du lei av forum-livet? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Nei, bare livet til tider. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Og jeg skal prøve å explore hele Teldrassil som Horde..I have a death wish.. Høres ut som om du har lite å gjøre. Her om dagen savnet jeg WoW. Men bare litt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 (endret) Mjaa, jeg jobber nattskift neste uke så jeg presser meg litt lengre våken hver natt..blir nok noen timer til. Kan like godt jobbe mot explore the world achievement da. Denne uka fant jeg forresten ut at en kar på jobb er helt Star Wars gærning og cosplayet Star Wars på desucon sist. Han hadde full stormtrooper suit og de to ungene var jawaer. Har bare sett ham rundt i kantina og slikt før, men nå har jeg faktisk prata med fyren endel på mail. Han har 3 hele kostymer, til rundt 10000 stykket Han bare sa at Vader-drakten på Outland til 6k er grei, men en skikkelig drakt vil nok komme på 20 lapper lett. Iik. Endret 8. oktober 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Ingenting galt med staut, russisk ungdom i guds frie natur. Jeg bare lurer... hvordan vet du at det er russisk ungdom? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Mjaa, jeg jobber nattskift neste uke så jeg presser meg litt lengre våken hver natt..blir nok noen timer til. Kan like godt jobbe mot explore the world achievement da. Denne uka fant jeg forresten ut at en kar på jobb er helt Star Wars gærning og cosplayet Star Wars på desucon sist. Han hadde full stormtrooper suit og de to ungene var jawaer. Har bare sett ham rundt i kantina og slikt før, men nå har jeg faktisk prata med fyren endel på mail. Han har 3 hele kostymer, til rundt 10000 stykket Han bare sa at Vader-drakten på Outland til 6k er grei, men en skikkelig drakt vil nok komme på 20 lapper lett. Iik. Nice. En klassekamerat av meg har også Stormtrooper-drakt. Og er en av dem som blir med Mads Eriksen rundt når han trenger Stormtroopers. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Ja, jeg har sett showet de har med SW på desucon. De har kjørt det en del. Akkurat forrige gang var jeg jo bare på moteshowet (som jeg begynner å bli lei av), så fikk ikke like mye med meg denne gangen. Det er stilig da, selv om pustingen friker meg ut. *tung pust* Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Awww så søtt, en lvl 7 nelf skjøt etter meg..gadd ikke ganke han, bare hoppa rundt han Lenke til kommentar
Runar Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 I KILLED IT! Okay, kjekken, et sted går grensen. Du får 24 timer på å poste en skriftlig unnskyldning i tre eksemplarer, hvor du (og dette skal du skrive ordrett) "legger [deg] flat", "beklager at [du] har påført forumets moderatorer store psykiske og fysiske smerter" og "lover at det aldri skal gjenta seg". Hvis du ikke utfører dette innen fristen, vil du utvises fra Offtopic-kategorien i X dager (hvor X er den totale summen av dine innlegg) og du vil kun ha mulighet til å poste innlegg i På tide å støtte Israel og Generell diskusjon rundt Den islamske republikken Iran. På tide for verdenssamfunnet å gripe inn?-trådene. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Awww så søtt, en lvl 7 nelf skjøt etter meg..gadd ikke ganke han, bare hoppa rundt han Det er jo bare kjedelig uansett. De dør jo omtrent bare du ser på dem. Jeg husker da jeg spilte alliance på samme server som Nyhus og vennen hans, som var horde. Jeg bestemte meg for å ta en snartur innom for å henge litt rundt dem. Men så begynte vennen til Nyhus å tro han var all dattt (ok, han gjorde egentlig ikke det), så jeg bestemte meg for å ta ham. Plutselig kommer det en annen, vet du. Vi begge gjør oss klare for sprang. Jeg aner ikke engang hvem av oss som rakk det. Det gikk så fort at jeg ikke rakk å blunke engang. Han ble sur. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 (endret) Ikke sant, han ville jo bare leke sikkert. Skjøt en pil for å se om jeg stoppet. Og det gjorde jeg. Så sprang vi rundt og surret litt, så tusla han videre med halen mellom beina. Ooh nå er det dokumentar om Ormen Lange gassfeltet på National Geographic. Er så morsomt å høre hvor utrolig feil britiske narrators uttaler norske navn Endret 8. oktober 2010 av Bytex Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 okay, kjekken, et sted går grensen. Du får 24 timer på å poste en skriftlig unnskyldning i tre eksemplarer, hvor du (og dette skal du skrive ordrett) "legger [deg] flat", "beklager at [du] har påført forumets moderatorer store psykiske og fysiske smerter" og "lover at det aldri skal gjenta seg". Hvis du ikke utfører dette innen fristen, vil du utvises fra Offtopic-kategorien i X dager (hvor X er den totale summen av dine innlegg) og du vil kun ha mulighet til å poste innlegg i På tide å støtte Israel og Generell diskusjon rundt Den islamske republikken Iran. På tide for verdenssamfunnet å gripe inn?-trådene. Nåde! Ikke DE trådene! Alt annet! Jeg legger meg flat, beklager at jeg har påført forumets moderatorer store psykiske og fysiske smerter. Jeg lover at det aldri skal gjenta seg. Jeg legger meg flat, beklager at jeg har påført forumets moderatorer store psykiske og fysiske smerter. Jeg lover at det aldri skal gjenta seg. Jeg legger meg flat, beklager at jeg har påført forumets moderatorer store psykiske og fysiske smerter. Jeg lover at det aldri skal gjenta seg. 1 Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Ikke sant, han ville jo bare leke sikkert. Skjøt en pil for å se om jeg stoppet. Og det gjorde jeg. Så sprang vi rundt og surret litt, så tusla han videre med halen mellom beina. Ooh nå er det dokumentar og Ormen Lange gassfeltet på National Geographic. Er så morsomt å høre hvor utrolig feil britiske narrators uttaler norske navn Kanskje det var en ensom nerd som ikke får sove, stakkar. Eller...kanskje det var en hot chick. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Det var en female nelf, men 99% av female nelfs er jo småkåte fjortisgutter, så..om det ikke var deg var det vel ingen hot chick. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Men fra spøk til alvor... Det hadde kanskje vært en ide å gjøre slik at brukere kan utvises fra spesifikke kategorier eller tråder en viss periode. Det hadde gitt folk muligheten til å kjøle seg ned etter en opphetet diskusjon. Et annet forum jeg sitter på har det slik. Der er det vanlig at man blir utestengt fra en tråd i 24 timer om man går litt over streken. Går man langt over streken så brukes det vanlige reaksjonsformer som permban, advarsler osv. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 (endret) Det var en female nelf, men 99% av female nelfs er jo småkåte fjortisgutter, så..om det ikke var deg var det vel ingen hot chick. Kanskje det var meg? You never know. Jeg er bare meg dog, ingen hot chick. Jeg hadde forresten female nelf (males er stygge) og undead. Samt draenei. Lars, jeg syns bryllupsdagbok, graviditetsdagbok, hus og hage etc på KG er det verste, jeg. Vil heller lese om støtte til israel tusen ganger enn det. Endret 8. oktober 2010 av Zerda Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Åh! Jeg vil se Apoptygma Berzerk live ... Samt sove og ikke sitte å loke på SA, siden jeg skal opp halv åtte for mer musikkvideo. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 okay, kjekken, et sted går grensen. Du får 24 timer på å poste en skriftlig unnskyldning i tre eksemplarer, hvor du (og dette skal du skrive ordrett) "legger [deg] flat", "beklager at [du] har påført forumets moderatorer store psykiske og fysiske smerter" og "lover at det aldri skal gjenta seg". Hvis du ikke utfører dette innen fristen, vil du utvises fra Offtopic-kategorien i X dager (hvor X er den totale summen av dine innlegg) og du vil kun ha mulighet til å poste innlegg i På tide å støtte Israel og Generell diskusjon rundt Den islamske republikken Iran. På tide for verdenssamfunnet å gripe inn?-trådene. Nåde! Ikke DE trådene! Alt annet! Jeg legger meg flat, beklager at jeg har påført forumets moderatorer store psykiske og fysiske smerter. Jeg lover at det aldri skal gjenta seg. Jeg legger meg flat, beklager at jeg har påført forumets moderatorer store psykiske og fysiske smerter. Jeg lover at det aldri skal gjenta seg. Jeg legger meg flat, beklager at jeg har påført forumets moderatorer store psykiske og fysiske smerter. Jeg lover at det aldri skal gjenta seg. Du er tilgitt. Men fra spøk til alvor... Det hadde kanskje vært en ide å gjøre slik at brukere kan utvises fra spesifikke kategorier eller tråder en viss periode. Det hadde gitt folk muligheten til å kjøle seg ned etter en opphetet diskusjon. Et annet forum jeg sitter på har det slik. Der er det vanlig at man blir utestengt fra en tråd i 24 timer om man går litt over streken. Går man langt over streken så brukes det vanlige reaksjonsformer som permban, advarsler osv. Med "utestenges" tenker du da på teknisk utestengelse, eller at innlegg man måtte poste i enkelte tråder/kategorier slettes manuelt? Jeg vet ikke om førstnevnte er mulig her på forumet men det andre kan man jo alltids få til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg