b-real Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Major Rune Wenneberg forsvarer soldatene sine på Skavlan. Det er jo kapteinen (Nå major tydeligvis) min jo! Rune Wenneberg. Artig fyr. Gudene må vite hvor mange kaffekanner jeg har kokt til han Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Hvordan gjør man for å gå fra kaptein til major i norge? Er jo ikke sånn som i USA at du bare blir forfremmet for å være flink? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 (endret) Nei si det du. Hans ansvar for PBN som skulle ut til Afghanistan og mye utenlandsoppdrag hjelper kanskje på. Var vist i Irak hvis jeg ikke husker feil. Vi fikk se bilder ifra Irak der de var i et av Sadamms palasser og styr. Edit: Nei vent..han hadde ikke ansvaret for hele PBN, det var den en annen idiot som hadde, var vel bare Eskadron 5 (Forsyningsbiten til PBN) han hadde ansvaret for da jeg hadde tjeneste. Endret 7. oktober 2010 av b-real Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Det irriterer meg MYE at det er så lett å klikke på profilen til den som skrev siste innlegg, når man klikker på "3 minutter siden" linken i mine innlegg.. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Hvordan gjør man for å gå fra kaptein til major i norge? Er jo ikke sånn som i USA at du bare blir forfremmet for å være flink? Jeg kjenner flere (eks) kapteiner som ble forfremmet til major ved å bli ansatt i en majorstilling. Hva eller hvem som avgjør hvilke stillinger som krever hvilke grader, er jeg derimot usikker på. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Rune Wenneberg har tjenestegjort i Libanon, Kosovo, Bosnia og Irak. Var vist en del turer til gitt. Det irriterer meg MYE at det er så lett å klikke på profilen til den som skrev siste innlegg, når man klikker på "3 minutter siden" linken i mine innlegg..Mm,alt for lett. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 I KILLED IT! Oh well. Midget facepalm Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Så Runar, hvordan gikk Javaen? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Så Runar, hvordan gikk Javaen? Jeg misforsto ihvertfall én oppgave (oppgave 5, del 2), med metoden som skal "overloade". Meen, jeg står nok. Hva med deg? I KILLED IT! Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 (endret) Dere liker å leke dere ser jeg. Endret 7. oktober 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Så Runar, hvordan gikk Javaen? Jeg misforsto ihvertfall én oppgave (oppgave 5, del 2), med metoden som skal "overloade". Meen, jeg står nok. Hva med deg? Vel, fikk ikke til så mye, og ba om et møte i egenvurderingen Lenke til kommentar
Runar Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Dere liker å leke dere ser jeg. Hva annet kan man bruke en torsdagskveld på? Skole? Sosialisere seg? Hah! Vel, fikk ikke til så mye, og ba om et møte i egenvurderingen Kanskje ikke helt dumt, det. Jeg for min del skal lese oppgaveteksten mer nøye neste gang! Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Så får se hva som skjer hehe, ja, det pleier jeg å brenne meg på også gitt... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Da var jeg hjemme fra musikkvideoinnspilling. Var jævlig kult. Har stor tro på denne videoen. Og Silje Karlsen er awesome! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Og jeg skal prøve å explore hele Teldrassil som Horde..I have a death wish.. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 (endret) Dere liker å leke dere ser jeg. Hva annet kan man bruke en torsdagskveld på? Skole? Sosialisere seg? Hah! Nei er du gal. Å være sosial er oppskrytt, og jeg har hørt at man tar skade av å lære ting på skole. Endret 7. oktober 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Og jeg skal prøve å explore hele Teldrassil som Horde..I have a death wish.. Den vanskelige delen er jo bare å komme seg forbi vaktene, og det er ikke så vanskelig det heller. Det er ikke som om Darna er det mest folkerike stedet, selv med alle "oppgraderingen" det fikk. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 (endret) I KILLED IT! Endret 8. oktober 2010 av L4r5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg