Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei si det du.

Hans ansvar for PBN som skulle ut til Afghanistan og mye utenlandsoppdrag hjelper kanskje på. Var vist i Irak hvis jeg ikke husker feil. Vi fikk se bilder ifra Irak der de var i et av Sadamms palasser og styr.

Edit: Nei vent..han hadde ikke ansvaret for hele PBN, det var den en annen idiot som hadde, var vel bare Eskadron 5 (Forsyningsbiten til PBN) han hadde ansvaret for da jeg hadde tjeneste.

Endret av b-real
Lenke til kommentar

Hvordan gjør man for å gå fra kaptein til major i norge? Er jo ikke sånn som i USA at du bare blir forfremmet for å være flink?

Jeg kjenner flere (eks) kapteiner som ble forfremmet til major ved å bli ansatt i en majorstilling. Hva eller hvem som avgjør hvilke stillinger som krever hvilke grader, er jeg derimot usikker på.

Lenke til kommentar

Rune Wenneberg har tjenestegjort i Libanon, Kosovo, Bosnia og Irak.

Var vist en del turer til gitt.

Det irriterer meg MYE at det er så lett å klikke på profilen til den som skrev siste innlegg, når man klikker på "3 minutter siden" linken i mine innlegg..
Mm,alt for lett.

Lenke til kommentar

Dere liker å leke dere ser jeg.

Hva annet kan man bruke en torsdagskveld på? Skole? Sosialisere seg? Hah!

Vel, fikk ikke til så mye, og ba om et møte i egenvurderingen :dontgetit:

Kanskje ikke helt dumt, det. :) Jeg for min del skal lese oppgaveteksten mer nøye neste gang!

Lenke til kommentar

Dere liker å leke dere ser jeg.

Hva annet kan man bruke en torsdagskveld på? Skole? Sosialisere seg? Hah!

Nei er du gal. Å være sosial er oppskrytt, og jeg har hørt at man tar skade av å lære ting på skole.

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...