No Matter What You Say Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Hvordan i svarte h*****, sletter man sider fra en pdf-fil? Skal stjele noen sider fra en innlevering. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Nå er det nattinatt her tror jeg. Fikk tatt et par pils med Petter å hilst på Flabba. Litt sjenert så fikk ikke sagt så mye men. Koselig var det hvertfall. Yes Får drikke litt hardere i morgen Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Har folka i Oslo-området høstferie denne uka her? Tror det, Hamar har det hvert fall. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Oslo har høstferie ja, ihvertfall i én dag til. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Har folka i Oslo-området høstferie denne uka her? Yes we do ^^ Men på vestlandet vet jeg ihvertfall at de ikke har ferie før neste uke Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Blir vel mer logisk å reise på mandag, enn på lørdag da. Jeg liker minipris! Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 http://www.youtube.com/watch?v=KzAZTdyOXcA&feature=player_embedded Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Blir vel mer logisk å reise på mandag, enn på lørdag da. Jeg liker minipris! Jeg og, siden vi er så små søte barn blir det billig å reise med tog. Er du i Oslo mandag? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Drikker du kaffe så sent på kvelden? ja Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Blir vel mer logisk å reise på mandag, enn på lørdag da. Jeg liker minipris! Jeg og, siden vi er så små søte barn blir det billig å reise med tog. Er du i Oslo mandag? ...eller tirsdag. Satser på mandag! Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Nå er det nattinatt her tror jeg. Fikk tatt et par pils med Petter å hilst på Flabba. Litt sjenert så fikk ikke sagt så mye men. Koselig var det hvertfall. Yes Får drikke litt hardere i morgen Will do Natta folkens and sweet dreams Lenke til kommentar
Coa Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Jeg har copy pasta alle innleggene mine inn på word for å sjekke dem for skrivefeil. Jeg åpnet dokumentet for 5 dager siden. Jeg har allerede klart å fylle opp 11 sider. Jeg kunne gjort alle leksene for de tre neste ukene om jeg hadde prioritert riktig. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Hvorfor har så og si alle nye 2 TB-disker bare 5400 rpm? Hur trives du blant rogalendingene? Har overlevd så langt. De er så snille med meg at Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Jeg har copy pasta alle innleggene mine inn på word for å sjekke dem for skrivefeil. Jeg åpnet dokumentet for 5 dager siden. Jeg har allerede klart å fylle opp 11 sider. Jeg kunne gjort alle leksene for de tre neste ukene om jeg hadde prioritert riktig. Seriøst? Det er vel litt på grensen til teite utsagn som "FRITID?" Lenke til kommentar
Coa Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Fritid har jeg nok av. Har nesten ikke vært ute av rommet på flere en uke nå. Feels bad man. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Fritid har jeg nok av. Har nesten ikke vært ute av rommet på flere en uke nå. Feels bad man. Jeg har for mye fritid jeg også. Jeg har jo utrolig mye jeg kunne gjort om jeg ville, men meh. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Jeg har for lite fritid. I dag dro jeg på jobb kl. 0700 og var hjemme fra jobb 1900. Also feels bad man! Lenke til kommentar
Runar Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Kveldens sang (egentlig hele albumet): Just Jack – Spectacular Failures/Koolaid Lenke til kommentar
Coa Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Altid noe å gjøre, men orker sjelden. Jeg trenger å ta et oppgjør med meg selv, nå. Meh, jeg tar det senere. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Det er faktisk når man har MEST fritid at man får gjort MINST. Av en eller annen grunn. Du blir bare sittende og gjøre ingenting istedet for alt du kunne fått gjort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg