Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Må du bruke bil da?

Ja. Jeg skal levere noen esker til en kopmis eks, så må nesten det.

Sidious: Jeg tenker at jeg kommer til å kræsje hver gang jeg skal ut å kjære, men det har enda ikke hendt. Sett bort fra den gangen jeg skrapet opp siden på bilen og den gangen laget en fin liten bulk i støtfangeren. Jeg har tross alt hatt bilen i to uker, så det er ikke så aller verst.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hahahaha, herregud. Jeg må bare le av meg selv nå. Mamma hadde laget lammekjøtt med poteter og grønnasker. Ba meg om å ta med tyttebærsyltetøy. Jeg rasker den nå med meg i blinde (var litt stressa og irritert) og fikk endelig satt meg ned for å spise. Heller på MASSE, vet du. Jeg er glad i tyttebærsyltetøy. Men var det tyttebærsyltetøy? Neida, det var SYLTETØY. Boksene er identiske, omtrent. Oppdaget det relativt fort, men tankene våre var noe ala dette:

Mamma: "Søren at jeg tok tyttebærsyletøy. Det var ikke noe godt. Jaja, jeg får nå spise det opp".

Meg: "Herregud, det smakte jo ikke godt i det hele tatt. Skal jeg gidde å spise noe mer? Må pøse på med mer salt. Det fikser det nok!"

Man vet at det er syltetøy når salt ikke kan fiske det....

Eller bare smaken og konsistensen, så klart.

Lenke til kommentar

Jeg la ikek opp til den med vilje. Og jeg lo. Det var ikke gøy å le. Latter sender meg inn i ukontrollerte hosteanfall om dagen. (Og om natta for den saks skyld, men du skjønner hva jeg mener.)

Hosteanfall ? Why ?

..så treg du er :p

Endret av WheelMan
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...