Coa Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Må du bruke bil da? Ja. Jeg skal levere noen esker til en kopmis eks, så må nesten det. Sidious: Jeg tenker at jeg kommer til å kræsje hver gang jeg skal ut å kjære, men det har enda ikke hendt. Sett bort fra den gangen jeg skrapet opp siden på bilen og den gangen laget en fin liten bulk i støtfangeren. Jeg har tross alt hatt bilen i to uker, så det er ikke så aller verst. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Hahahaha, herregud. Jeg må bare le av meg selv nå. Mamma hadde laget lammekjøtt med poteter og grønnasker. Ba meg om å ta med tyttebærsyltetøy. Jeg rasker den nå med meg i blinde (var litt stressa og irritert) og fikk endelig satt meg ned for å spise. Heller på MASSE, vet du. Jeg er glad i tyttebærsyltetøy. Men var det tyttebærsyltetøy? Neida, det var SYLTETØY. Boksene er identiske, omtrent. Oppdaget det relativt fort, men tankene våre var noe ala dette: Mamma: "Søren at jeg tok tyttebærsyletøy. Det var ikke noe godt. Jaja, jeg får nå spise det opp". Meg: "Herregud, det smakte jo ikke godt i det hele tatt. Skal jeg gidde å spise noe mer? Må pøse på med mer salt. Det fikser det nok!" Man vet at det er syltetøy når salt ikke kan fiske det.... Eller bare smaken og konsistensen, så klart. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Men var det tyttebærsyltetøy? Neida, det var SYLTETØY. Har jeg misforstått noe eller har du skrevet feil? Hva er forskjellen på tyttebærsyltetøy og syltetøy? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Vel, jordbærsyltetøy. Tenkte dere forsto hvor dum jeg var. Nå har dere høye tanker om meg, syns jeg. Smakte ikke altfor ille,da. Bare mer...tamt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Nå fikk jeg lyst på lam. Oh, well. Det blir fårikål i morra uansett. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Vel, jordbærsyltetøy. Da forstår jeg! Jeg kan tenke meg hvor lite godt det smaker. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Du skulle fått maten min, Lars. Det var ikke så interessant. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 (endret) funnet ut at jeg har 600 kontakter på msn-lista, og snakker ofte med ca 40 av de... huff.. nå må jeg til å slette... Jeg har sånn 60 kontakter, snakker ofte med 3 av de. Endret 7. oktober 2010 av Pokey Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Nå fikk jeg lyst på lam. Hi. 2 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 (endret) :!: jeg å! Endret 7. oktober 2010 av diskutant Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Hi. Ikke SÅNN lam. Tenkte på ei god lammesteik med masse hvitløk og provence-krydder. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Innrøm det, Lars. Du både lo og la litt opp til den. 2 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 (endret) Det er godt du kan spøke om det WheelMan Jeg lo... Endret 7. oktober 2010 av multisync Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Jeg la ikek opp til den med vilje. Og jeg lo. Det var ikke gøy å le. Latter sender meg inn i ukontrollerte hosteanfall om dagen. (Og om natta for den saks skyld, men du skjønner hva jeg mener.) Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Hi. Ikke SÅNN lam. Tenkte på ei god lammesteik med masse hvitløk og provence-krydder. Jeg tror Adrian smaker bedre med litt krydder. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Jeg la ikek opp til den med vilje. Og jeg lo. Det var ikke gøy å le. Latter sender meg inn i ukontrollerte hosteanfall om dagen. (Og om natta for den saks skyld, men du skjønner hva jeg mener.) Hosteanfall ? Why ? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 (endret) Jeg la ikek opp til den med vilje. Og jeg lo. Det var ikke gøy å le. Latter sender meg inn i ukontrollerte hosteanfall om dagen. (Og om natta for den saks skyld, men du skjønner hva jeg mener.) Hosteanfall ? Why ? ..så treg du er Endret 7. oktober 2010 av WheelMan Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 (endret) ..så treg du er Jepp, sitter ikke akkurat å følger med på alt og noterer. Hvis jeg skal gjette så gjetter jeg 1. røykhoste eller 2. syk Endret 7. oktober 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 oi.. synes synd på deg, Mr. A.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg