Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 hva er det verste som kan skje liksom Noen kan bry seg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Bah! Er virkelig ikke det samme å spise speilegg og bønner. Savner baconet, men har ikke tid til å mekke det, siden jeg må dra på jobb snart. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Bah! Er virkelig ikke det samme å spise speilegg og bønner. Savner baconet, men har ikke tid til å mekke det, siden jeg må dra på jobb snart. Speilegg og bønner ? Den er ny for meg. Er det sånn american breakfast opplegg du driver med ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Cowboymat det der. Godt er det også Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Bønner er faenmeg breakfast for champions. Spiste det mye i sommer. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Er vel heller English breakfast da, antar jeg. Skjønt, da er det vel scrambled eggs og eventuelt sausages i stedet for bacon. Men ja, speilegg og bacon er ganske vanlig til bønner. Jeg elsker bønner, men man kan av og til få for mye. I alle fall når man spiser det hver dag i to måneder. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 (endret) Er vel heller English breakfast da, antar jeg. Skjønt, da er det vel scrambled eggs og eventuelt sausages i stedet for bacon. Men ja, speilegg og bacon er ganske vanlig til bønner. Jeg elsker bønner, men man kan av og til få for mye. I alle fall når man spiser det hver dag i to måneder. Bønner er godt ja, men liker det best i kjøtt gryter ol. Passer veldig godt i feks chiligryter. Endret 7. oktober 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Sant det ja. Og på pandecager. Men da stakk jeg på jobb. Ned med staten Norge, motarbeid så mye dere kan osv. osv. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 funni ut at for å få ner rugbrød så må det bønner, speilegg, tomat og agurk til på. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 (endret) Herregud som en jente i klassen går meg på nervene, hun prater hele tiden! Som imorgen spurte jeg av ren høflighet, "alt bra?". Da vil jeg da faen ikke høre om hele morgenene din, hvordan hunden din oppførte seg og hvordan teen din ble for sterk fordi du glemte den når du pakke skolesekken. Faen ta folk som tror livet deres er så spennende, da det egentlig er det mest kjedelige A4-livet som finnes. Var de våken til 4 en morgen var det helt "crazy!" Og det irriterer enda mer at hun er heit. Endret 7. oktober 2010 av Sebbe Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 om folk er sånn så starter jeg å dagdrømme eller tenke på alt annet, også er det bare å hive seg inn i samtalen igjen når det nærmer seg slutten Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Jeg hører et langt pip. Det gjør vondt i ørene. Nei funnet ut at kanskje av 100mennesker er det maksimalt 2-4 jeg synes er spennende. Shit hvor kjedelig folk er. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Jeg må trolig rote rundt i Oslo med bil i morgen. Jeg hater Oslo, særlig trafikken i Oslo. Dette kommer garantert til å ende med kræsj. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Må du bruke bil da? Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Coa: Du må passe deg ellers går det troll i ord... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Me like this: http://kotaku.com/5657879/marios-25th-anniversary-box-set-heads-for-europe 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 funnet ut at jeg har 600 kontakter på msn-lista, og snakker ofte med ca 40 av de... huff.. nå må jeg til å slette... Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Me like this: http://kotaku.com/56...eads-for-europe Den der pakken kommer helt klart til å stå på ønskelista mi. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 funnet ut at jeg har 600 kontakter på msn-lista, og snakker ofte med ca 40 av de... huff.. nå må jeg til å slette... kom fram til dette: cool story, myself, Cool story... Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 funnet ut at jeg har 600 kontakter på msn-lista, og snakker ofte med ca 40 av de... huff.. nå må jeg til å slette... Tøffe tider :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg