Mikkel™ Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Hei, forumet! Hva skjer? Hvem krangler? Har noen hatt seg med typen til L4r5? Jeg har kidnappa hans oppblåsbare anna men får ikke løsepenger for den Lenke til kommentar
Kea Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Du har vært for lenge borte fra Norge, Therawyn. eller vært lenge nok i landet til å innse at språket er forbanna fattig :/ What he said. eller vært lenge nok i landet til å innse at språket er forbanna fattig :/ Å blande fremmedord inn i vanelig, enkel norsk er grusomt! Det er ikke sant. Jeg og bestevenninna mi pleier å føre halvt norske, halvt engelske samtaler. Selv om vi begge snakker perfekt norsk. Er bare så mange flere vendinger og ordtak i det engelske språket, som ikke har noen oversettelse i det norske. Og hvis de har det, så er de ofte dårlige. Så da går jeg for de engelske i stedet, siden det høres så mye bedre ut. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Hei, forumet! Hva skjer? Hvem krangler? Har noen hatt seg med typen til L4r5? Jeg har kidnappa hans oppblåsbare anna men får ikke løsepenger for den Fordi han iverfall har 10 til av den. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 (endret) Å blande fremmedord inn i vanelig, enkel norsk er grusomt! Nja, det ... Jeg bruker så mye engelsk (og tidvis fransk, spansk, russisk og latin) når jeg prater / skriver at det har blitt vanskelig å la være. Selv om jeg elsker norsk over alt på jord, kan det være et fattig språk når det kommer til ord. Og mange utenlandske ord / fremmedord passer mye bedre inn. Endret 7. oktober 2010 av Datasmurf Lenke til kommentar
Runar Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Hei, forumet! Hva skjer? Hvem krangler? Har noen hatt seg med typen til L4r5? Jeg har kidnappa hans oppblåsbare anna men får ikke løsepenger for den Si at du gir den bort til Datasmurf! Da får du nok løsepenger. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Men jeg vil ikke ha en brukt, oppblåsbar Anna. Da ville jeg heller hatt en oppblåsbar Lars. Brukt eller ubrukt. Rawr. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 http://www.dothedaft.com/ Faen så kult, hvorfor har jeg ikke funnet dette før? Det der var jo genialt. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Da ville jeg heller hatt en oppblåsbar Lars. Brukt eller ubrukt. Rawr. Jeg kan arrangere en kidnapping av L4r5, hvis det er ønskelig og prisen er god. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 http://www.dothedaft.com/ Faen så kult, hvorfor har jeg ikke funnet dette før? Det der var jo genialt. lagg gjør det umulig å time riktig :/ Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 http://www.dothedaft.com/ Faen så kult, hvorfor har jeg ikke funnet dette før? Det der var jo genialt. lagg gjør det umulig å time riktig :/ Lagger ikke her. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Hei, forumet! Hva skjer? Hvem krangler? Har noen hatt seg med typen til L4r5? Jeg krangler med alle i Mac-forumet, nå har du en skikkelig ryddejobb foran deg! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Ryddejobb? Marker forumet for Mac. Velg "slett". 2 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Hei, forumet! Hva skjer? Hvem krangler? Har noen hatt seg med typen til L4r5? Jeg krangler med alle i Mac-forumet, nå har du en skikkelig ryddejobb foran deg! Send meg aktuelle linker på PM, så skal jeg gi deg en ferie! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Det er ikke sant. Jeg og bestevenninna mi pleier å føre halvt norske, halvt engelske samtaler. Selv om vi begge snakker perfekt norsk. Er bare så mange flere vendinger og ordtak i det engelske språket, som ikke har noen oversettelse i det norske. Og hvis de har det, så er de ofte dårlige. Så da går jeg for de engelske i stedet, siden det høres så mye bedre ut. Hvilke da? De to jeg kommer på er "live" istedefor "på direkten" og "level" istedefor "nivå". Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Tror jeg har funnet meg en favoritt-resturant Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 (endret) Ingenting er barskere enn å bestille "Ice Dragons vomit" på restaurant. Jo kanskje "Northeren impaled Nazarene skull" Endret 7. oktober 2010 av Mchansern Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Chips and salsa.. sooo grim. XD Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Fikk meg til å tenke på denne salaten: http://www.youtube.com/watch?v=NNHdo4zExL4 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Melissa Auf der Maur er så bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg