Mr. A Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Samer er jo ikke nordmenn engang, de er jo som rom-folket. Nomader, vandrere, ikke knyttet til et land. Endelig noen som har skjønt det. og hva er galt med nomader? Er de plutselig skapninger nå? Ikke mennesker med rettigheter? Jupp. Vi burde egentlig bruke motorsager og skjære sameland vekk fra norge, og la dem flyte videre. Lenke til kommentar
sinsen123 Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 (endret) hadde vært kult å ha samer i hovedstaden hvis du skjønner hva jeg mener Endret 7. oktober 2010 av sinsen123 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Teknisk sett burde hovedstaden vært på Vestlandet. Enten Bergen eller Stavanger. Det er der de smarte og oppegående holder til (stort sett, er selvfølgelig visse unntak), så kan apene på Østlandet seile sin egen sjø. 1 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 hadde vært kult å ha samer i hovedstaden hvis du skjønner hva jeg mener Det er ikke samer det er noe galt med, det er hele kulturen som følger med dem... Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Sjur: YAAARGH!stran? Astraen gikk over til YAAARGH!stran etter at jeg fikk piratnøkkelringoffuckingwin Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 hadde vært kult å ha samer i hovedstaden hvis du skjønner hva jeg mener Det er ikke samer det er noe galt med, det er hele kulturen som følger med dem... Hva er galt med kulturen? Den er jo trollbindende. Sjur: YAAARGH!stran? Astraen gikk over til YAAARGH!stran etter at jeg fikk piratnøkkelringoffuckingwin Aha. Du vil ikke heller kjøre meg til en av rundkjøringene ved Amfi i morra? Eller til den ved Dampsaga i kveld? Gjerne med et orgel. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Now what the motherfuck? Orgel ... i rundkjøring Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Yeah. Vi har teknisk sett orgelet, mangler bare å få flytta det dit. Samt å få tillatelse fra Veivesenet. De var nemlig ikke så gira på akkurat det. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 noen Java hoder som kan finne meg en liste over gyldige "action command" parametre for "getActionCommand();" sånn "right off the bat"? Er snakk om events her. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Da er snart denne dagen at ende. Åyeah! Snart tilbake til Steinkjer ZOOOM! Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Jeg har en rød genser, og en lilla genser. Hvilken farge skal t-skjortene være for at dette disse mikser bra? o.0 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Grov a set of balls! Klær er klær! 1 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Jeg stemmer for sjokkrosa Lenke til kommentar
Coa Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 (endret) Jeg har en rød genser, og en lilla genser. Hvilken farge skal t-skjortene være for at dette disse mikser bra? o.0 Det kommer jo ann på hva slags genser det er. Er det en med glidlås, V-neck eller crewneck? Endret 7. oktober 2010 av Coa Lenke til kommentar
Runar Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Hei, forumet! Hva skjer? Hvem krangler? Har noen hatt seg med typen til L4r5? Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Grov a set of balls! Klær er klær! Gidd vær emo da, selv på forum Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Jeg har en rød genser, og en lilla genser. Hvilken farge skal t-skjortene være for at dette disse mikser bra? o.0 Det kommer jo ann på hva slags genser det er. Er det en med glidlås, V-neck eller crewneck? Glidelås ja, har tenkt å gå med genseren åpen. Blir vel verken V eller Crew da? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 How to train your dragon var faktisk ganske fornøyelig titting, men jeg var bombe jævla sikker på at det var Jack Black som hadde stemmen til hovedrollen men den gang ei. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 http://www.dothedaft.com/ Faen så kult, hvorfor har jeg ikke funnet dette før? Jeg har en rød genser, og en lilla genser. Hvilken farge skal t-skjortene være for at dette disse mikser bra? o.0 Jeg ville gått for sort eller mørkegrå / koksgrå under den røde i alle fall. Under den lilla hadde kanskje turkis fungert, evt. en lys farge. Hvor mørk / lys er rød- og lilla-fargen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg