Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har jeg vært våken i 3 timer og er fortsatt like trett som da jeg la meg for 10 timer siden. :p

sov 2.5 timer i natt og er fullstendig uthvilt jeg:P jobbet i dag har jeg også gjort:P

Du ja, men du ser ut til å leve et mer spennende liv enn meg. :p

Mens livet mitt består av mye kjedelig og et par lyspunkt.

Men det trenger jo ikke å være sånn da:) du er jo en dritkul kar! hvorfor er det så kjedelig?

kan man spise eggs om ikke har stått i kjøleskap på en uke?

Jeg ville ikke gjort det...Med mindre du har lyst på bæsje-syken da.

Okey, takk:P faen da må jeg spise noe annet:(

Lenke til kommentar

kan man spise eggs om ikke har stått i kjøleskap på en uke?

Det er ikke noe problem. Jeg spiste eggerøre i dag, eggene har ligget i handleposen siden forrige onsdag. I går brukte jeg dem rå til matlaging, gikk helt fint.

Lenke til kommentar

Gjör noe med det da Datasmurf :)

Ikke før etter den 14.

Nå har jeg vært våken i 3 timer og er fortsatt like trett som da jeg la meg for 10 timer siden. :p

sov 2.5 timer i natt og er fullstendig uthvilt jeg:P jobbet i dag har jeg også gjort:P

Livet ditt er så kjedelig som du gjør det til. :)

Jeg vet. Og for øyeblikket vil jeg ha det kjedelig.

Jeg har ikke råd til å ha det morsomt.

Men det trenger jo ikke å være sånn da:) du er jo en dritkul kar! hvorfor er det så kjedelig?

Fordi jeg er blakk og prøver å spare de siste hundrelappene jeg har.

Lenke til kommentar

Hey, er blakk selv jeg, 600kr har jeg:P Men smugfyller litt diesel på min egen bil med jobben sitt kort;)

Men det hindrer da meg ikke i å ha det gøy:D kanskje vi får treffes den 15. bilen skal ikke være i narvik før den 17 og jeg bruker maks 2 dager opp med den bilen, så kan ta døgnhvil i steinkjer;)

Lenke til kommentar

(deriblant nedleggelse av sametinget)

Endelig?

Du har skjønt det du! At samene bruker VÅRE skattepenger på å leke storting setter jeg lite pris på! Derfor er det like greit å legge ned sametinget, og heller sette opp et samisk utvalg/panell som ikke tar så inni grannskauen mye skattepenger.

Lenke til kommentar

Hey, er blakk selv jeg, 600kr har jeg:P Men smugfyller litt diesel på min egen bil med jobben sitt kort;)

Men det hindrer da meg ikke i å ha det gøy:D kanskje vi får treffes den 15. bilen skal ikke være i narvik før den 17 og jeg bruker maks 2 dager opp med den bilen, så kan ta døgnhvil i steinkjer;)

Vel, jeg lar det selv hindre meg i å ha det gøy, siden jeg må få skrevet teoridelen av bacheloren min til den 18.

Sjur! Slutt med quotinga før jeg personlig kjører over deg med YAAAARGH!stran!

Kjører over meg med hva?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...