Laughing Madcap Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 (endret) Folkens i have sad news . ... Jeg må drite Hva er trist med det. Noe av det deiligste man kan gjøre. Med mindre barnet har hud av sandpapir da. Eller du har brukt noe medisiner mot bendelorm eller andre ormer, og skal få de ut av systemet.. Kan tenke meg det ikke er så göy, mtp at de kan bli 10meter+ lange. Netopp hatt Biologi Endret 7. oktober 2010 av Sebbe Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Planlegger burger. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Ai ai ai! El pojoloco! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Folkens i have sad news . ... Jeg må drite Hva er trist med det. Noe av det deiligste man kan gjøre. Med mindre barnet har hud av sandpapir da. Eller du har brukt noe medisiner mot bendelorm eller andre ormer, og skal få de ut av systemet.. Kan tenke meg det ikke er så göy, mtp at de kan bli 10meter+ lange. Netopp hatt Biologi Jeg pleier å bli glad inne i meg når jeg scorer en touchdown, men det der hadde vært litt overkill ja Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Såg netopp en slik orm i spritglass i biologien, siste jeg kunne tenkt meg er å drite ut en sånn. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Fy faen da! 4 meter ORM som siger ut av brunøyet . Lite forstyrrende Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Eller 20meter... Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 WWWWRAAAAHHH! Fuck yeah. A snake just came out of my ass. Litt mandig da^^ Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Det skal ikke være snabel der det kommer kabel! 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Det skal ikke være snabel der det kommer kabel! Når du sier det sånn så virka det egentlig mer gay enn mandig Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Eller enda värre: "Spolmask", ikke så vanlig i skandinavia, men finnes. Disse er sirka lite store som vanlige beitemarker. Dises oppdages ALDRIG hvis du ikke får mange i kroppen. Men får du skikkelig mange, får du symptomer, tar medisiner og driter ut 5-20 marker på störrelse av beitemarkene. Äsj! Så dere kan ha en eller to som lever godt inni i dere hele livet Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 LE FU! Nå tror jeg at jeg skal hjem og drikke plumbo! SO LONG! and thanks for all the fish Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Så nå kan du lage en fantastisk tre-retter til deg selv, uten å föle at du er alene. Flere som koser seg med maten Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Da var man ferdig med en 3 siders oppgave i filosofi. Da var det å sette i gang på en 3 siders analyse av Villanden. Skole er så moro folkens!^^ Neida, men filosofi oppgaven var faktisk interessant da. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Jepp! Jeg har gitt navn til mine spolmask... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Nå har jeg vært våken i 3 timer og er fortsatt like trett som da jeg la meg for 10 timer siden. sov 2.5 timer i natt og er fullstendig uthvilt jeg:P jobbet i dag har jeg også gjort:P Du ja, men du ser ut til å leve et mer spennende liv enn meg. Mens livet mitt består av mye kjedelig og et par lyspunkt. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Gjör noe med det da Datasmurf 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Nå har jeg vært våken i 3 timer og er fortsatt like trett som da jeg la meg for 10 timer siden. sov 2.5 timer i natt og er fullstendig uthvilt jeg:P jobbet i dag har jeg også gjort:P Du ja, men du ser ut til å leve et mer spennende liv enn meg. Mens livet mitt består av mye kjedelig og et par lyspunkt. Livet ditt er så kjedelig som du gjør det til. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 kan man spise eggs om ikke har stått i kjøleskap på en uke? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 kan man spise eggs om ikke har stått i kjøleskap på en uke? Jeg ville ikke gjort det...Med mindre du har lyst på bæsje-syken da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg