Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Folkens i have sad news :(.

... Jeg må drite :cry:

Hva er trist med det. Noe av det deiligste man kan gjøre. Med mindre barnet har hud av sandpapir da.

Eller du har brukt noe medisiner mot bendelorm eller andre ormer, og skal få de ut av systemet.. Kan tenke meg det ikke er så göy, mtp at de kan bli 10meter+ lange.

Netopp hatt Biologi :D

Endret av Sebbe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Folkens i have sad news :(.

... Jeg må drite :cry:

Hva er trist med det. Noe av det deiligste man kan gjøre. Med mindre barnet har hud av sandpapir da.

Eller du har brukt noe medisiner mot bendelorm eller andre ormer, og skal få de ut av systemet.. Kan tenke meg det ikke er så göy, mtp at de kan bli 10meter+ lange.

Netopp hatt Biologi :D

Jeg pleier å bli glad inne i meg når jeg scorer en touchdown, men det der hadde vært litt overkill ja :ermm:

Lenke til kommentar

Eller enda värre: "Spolmask", ikke så vanlig i skandinavia, men finnes. Disse er sirka lite store som vanlige beitemarker. Dises oppdages ALDRIG hvis du ikke får mange i kroppen. Men får du skikkelig mange, får du symptomer, tar medisiner og driter ut 5-20 marker på störrelse av beitemarkene. Äsj!

Så dere kan ha en eller to som lever godt inni i dere hele livet :)

Lenke til kommentar

Nå har jeg vært våken i 3 timer og er fortsatt like trett som da jeg la meg for 10 timer siden. :p

sov 2.5 timer i natt og er fullstendig uthvilt jeg:P jobbet i dag har jeg også gjort:P

Du ja, men du ser ut til å leve et mer spennende liv enn meg. :p

Mens livet mitt består av mye kjedelig og et par lyspunkt.

Lenke til kommentar

Nå har jeg vært våken i 3 timer og er fortsatt like trett som da jeg la meg for 10 timer siden. :p

sov 2.5 timer i natt og er fullstendig uthvilt jeg:P jobbet i dag har jeg også gjort:P

Du ja, men du ser ut til å leve et mer spennende liv enn meg. :p

Mens livet mitt består av mye kjedelig og et par lyspunkt.

Livet ditt er så kjedelig som du gjør det til. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...