MrLeftfield Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Kjenner jeg brenner ut gitt. Sweet. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Høres ut som en smart katt. Huff, jeg og den fantasien min... den historien ga meg et hilarious mental image. Må le hver gang det 'popper' opp i hodet mitt: Slimda som hopper opp i full panikk og i halvsøvne, som leter som en gal etter lysbryteren. Og så ansiktsuttrykket, da! :!: Lenke til kommentar
Coa Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Nei, først litt Kungarna av Tylösand, så må jeg begynne med lekser. Jeg sparer Kungarna til i morgen. Kose meg på fredags ettermiddag med Kungarna og godteri. Blir ikke bedre enn det. Irriterer meg fortsatt over at Rang dro hjem Han var bra underholdning. Menmen, Jockiboii duger han også, grei underholdning han òg. Hei, jeg begynner på episode tre. Du avslørte hva som skjer Jockiboii tar av. Jeg kan egentlig ikke fodra slke drikke-seg-dritings-danse-på-bordet-bråke-pule-slåss svensker, men det er morsomt å se på. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 den historien ga meg et hilarious mental image du fant ikke et vanlig norsk ord å bruke? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Og så ansiktsuttrykket, da! :!: Noe som dette? Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 (endret) Og så ansiktsuttrykket, da! :!: Noe som dette? Spot on, bro, spot on. Endret 7. oktober 2010 av MrLeftfield Lenke til kommentar
Kea Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 den historien ga meg et hilarious mental image du fant ikke et vanlig norsk ord å bruke? Nei, jeg gjorde faktisk ikke det. Eller, fant og fant, jeg bare syns enkelte ting høres ti ganger bedre ut på engelsk. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 jeg syns den setninga hørtes litt rar ut, for å være helt ærlig. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 (endret) To each his own. Endret 7. oktober 2010 av Therawyn Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Du har vært for lenge borte fra Norge, Therawyn. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Nå har jeg vært våken i 3 timer og er fortsatt like trett som da jeg la meg for 10 timer siden. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Ta deg en energidrikk. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Eller gå deg en tur. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Du har vært for lenge borte fra Norge, Therawyn. eller vært lenge nok i landet til å innse at språket er forbanna fattig :/ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Da blir det nok heller å gå meg en tur. Har til gode å oppdrive gode energidrikker jeg også kan drikke i dette landet lenger. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Folkens i have sad news . ... Jeg må drite 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 eller vært lenge nok i landet til å innse at språket er forbanna fattig :/ Å blande fremmedord inn i vanelig, enkel norsk er grusomt! Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 eller vært lenge nok i landet til å innse at språket er forbanna fattig :/ Å blande fremmedord inn i vanelig, enkel norsk er grusomt! vanlig, mener du? Kanskje. Kanskje ikke. Jeg vet ikke hva som er mest grusomt: ordtak/ord som ikke ligner grisen eller fremmedord som sklir inn her og der. Punchlines i det norske språket? Nei nettopp, det konseptet finnes ikke. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Folkens i have sad news . ... Jeg må drite Hva er trist med det. Noe av det deiligste man kan gjøre. Med mindre barnet har hud av sandpapir da. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Nå har jeg vært våken i 3 timer og er fortsatt like trett som da jeg la meg for 10 timer siden. sov 2.5 timer i natt og er fullstendig uthvilt jeg:P jobbet i dag har jeg også gjort:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg