Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Siden når brydde jeg meg overhodet om forskjellen på hijab og niqab? :nei:
Samfunnsfag er det mest interessante du lærer på ungdomsskolen, så dropp skjermen og hør etter.

Sier han som tok et år med samfunnslære eller noe, og klaget på at det var fullstendig meningsløst?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Greetings from Zazzle!

The following item(s) from your order 131-05698510-8803721 were

shipped to:

*sensurert*

via Priority Shipping (4-7 days)

----------------------------------------------------------

PedoBear, from dadahada

Basic American Apparel T-Shirt, White, Adult M

Quantity: 1

----------------------------------------------------------

pedobearapprovedlargeid0, from mdcl_28

Basic Dark T-Shirt, Black, Adult M

Quantity: 1

:D

Haha, Herlig ^^

Fikk litt lyst til å kjøpe en haug med tskjorter egentlig :o

Lenke til kommentar
Sier han som tok et år med samfunnslære eller noe, og klaget på at det var fullstendig meningsløst?
Det var jo et helt årsstudium da. Og jeg sa ikke at det var uinteressant. :p

Kan du godt gjøre. :wee:

In your dreams!

Å? Hva vet du om det? ^^

Ja, faen! Dere har skaffa dere Mazda ja?

Det er lengesiden :) 323 GTX med litt over 200 hk. Bråker som ett uvær og poffer søtt ^^ Kommer frem overalt. Kan ikke skjønne at folk kjøper store firehjulstrekkere når man kan få mazda!

Me wants ny bil.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Jeg går da ikke på ungdomsskolen?

vg2 her...

Og så har du samfunnsfag? Trodde det var delt opp i religion, samfunnslære etc. som egne fag på vgs jeg.

jo, du har vel rett i at det egentlig er samfunnslære... men forskjellen fra samfunnsfag er liten.

Fikk nettopp tilbake en prøve jeg har hatt i samfunnslære: 5+. Jeg sitter bare her og lurer på hva jeg røyka den dagen, det må ha hjulpet i det minste...;)

Lenke til kommentar
Nei, det heter en japaner, eller en japaneser. Det blir som å kalle en Afrikaner for afromann

Eller pakistaner for pakkis.

Synes japse er ett positivt ord jeg. Japse-bil f.exempel er ikke akkurat negativt ladet. Hvis ikke du liker vag da.

Lenke til kommentar
Synes japse er ett positivt ord jeg. Japse-bil f.exempel er ikke akkurat negativt ladet. Hvis ikke du liker vag da.

Veit ikke åssen japanerne ser på det jeg? :hmm:

Det var litt interessant egentlig. Er det noen som kjenner noen fra Japan som kan spørre? :p

Lenke til kommentar
Nei, det heter en japaner, eller en japaneser. Det blir som å kalle en Afrikaner for afromann

Eller pakistaner for pakkis.

Liker ikke ordet japse, fordi det høres rasistisk ut i mitt hodet. Blir som pakkis for pakistaner.

Hva betyr brukernavnet ditt mushi?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...