Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jo, jeg blir det.

OG, jeg er ikke alene om det. Jeg har oppdaget at en av mammas kusiner også blir det.

Samt en av foreleserne her på HiNT, og ei bulgarsk dame som har jobbet med markedsføring for Coca-Cola.

Det her var merkelig D:

Gjelder det koffein generelt eller bare kaffe?

Da jeg først begynte å drikke kaffe var det nesten som å skru på en bryter.

Gikk fra svimete og fæl til lys våken på et blunk.

Ikke så god effekt nå, men den gjør fortsatt jobben sin.

Lenke til kommentar

Håper det ikke er ufint av meg å poste dette her, men jeg håper å få hjelp til en litt morsom sak.

Vi har valg ved skolen snart, og for å skape ekstra blest rundt seg selv har en gruppe på 8 mennesker som stiller til valg sammen lovt å tattovere seg (ja, ordentlige tattoveringer), hvis gruppa deres på facebook får 2012 medlemmer innen fredag 8. oktober kl 14.00.

Håper flest mulig av dere kunne bare kjapt ha gått til http://www.facebook.com/group.php?gid=118032794921680 og blitt med i gruppa:D

(Dette er kun for underholdningsverdi, og jeg har ingen egeninteresse utover det. Det kommer garantert til å bli gjennomført dersom 2012 medlemmer nås. Spre det gjerne til vennene dine også;))

http://www.youtube.com/watch?v=UPHuE5pDlEs

Facebook "Join/Like gruppa så får du <insert random>" spam gah.

Lenke til kommentar

Håper det ikke er ufint av meg å poste dette her, men jeg håper å få hjelp til en litt morsom sak.

Vi har valg ved skolen snart, og for å skape ekstra blest rundt seg selv har en gruppe på 8 mennesker som stiller til valg sammen lovt å tattovere seg (ja, ordentlige tattoveringer), hvis gruppa deres på facebook får 2012 medlemmer innen fredag 8. oktober kl 14.00.

Håper flest mulig av dere kunne bare kjapt ha gått til http://www.facebook.com/group.php?gid=118032794921680 og blitt med i gruppa:D

(Dette er kun for underholdningsverdi, og jeg har ingen egeninteresse utover det. Det kommer garantert til å bli gjennomført dersom 2012 medlemmer nås. Spre det gjerne til vennene dine også;))

http://www.youtube.com/watch?v=UPHuE5pDlEs

Ingenting som konstruktive tilbakemeldinger, særlig med en svært original videolink med på kjøpet. Tusen takk. (Hadde ironi hatt sin egen font ville denne vært brukt i denne posten).

Lenke til kommentar

Heisen på jobb er fubar, så jeg kommer meg ikke til lunsj. Nei, jeg er ikke lat, men vognen min må tilbake i bøttekottet før jeg får gå. Kottet er i andre etasje. Vognen er i tredje.

Hvor tung er vognen?

Så tung at jeg ikke har lyst til å prøve å få den ned trappene før jeg er desperat etter en sykemelding. Tolv minutter +++ og jeg sitter fremdeles og venter. ._.

Lenke til kommentar

Ingenting som konstruktive tilbakemeldinger, særlig med en svært original videolink med på kjøpet. Tusen takk. (Hadde ironi hatt sin egen font ville denne vært brukt i denne posten).

Mer konstruktivt får du vel ikke?

Lenke til kommentar

Fugl inn vinduet? Minner meg om en gang jeg ble vettskremt.

Jeg lå halvsovende i senga, på grensa mellom drømmeland og virkeligheten. Og som alltid, stikker jeg tærne ut av dyna for å få litt kulde. Noe deilig, kaldt og hårete å stryke tærne mine over...

... vent litt.. hårete?

Jeg spretter opp, fortsatt i søvnig rus, og famler etter lyset. Lyset blir skrudd på, og ingenting ligger i senga... hva f... Så hører jeg en lyd ved vinduet, retter lyset dit, og ser et kattekrek hoppe 1.5 meter opp for så å kravle ut vinduet.

Pulsen tok en liten stund før den senkte seg.

Endret av Slimda
Lenke til kommentar

Jeg lå halvsovende i senga, på grensa mellom drømmeland og virkeligheten. Og som alltid, stikker jeg tærne ut av dyna for å få litt kulde. Noe deilig, kaldt og hårete å stryke tærne mine over...

... vent litt.. hårete?

Jeg spretter opp, fortsatt i søvnig rus, og famler etter lyset. Lyset blir skrudd på, og ingenting ligger i senga... hva f... Så hører jeg en lyd ved vinduet, retter lyset dit, og ser et kattekrek hoppe 1.5 meter opp for så å kravle ut vinduet.

haha fy faen.

Lenke til kommentar

Det er fordi det er varm drikke og koffein funker ikke instanly.

Vet at koffein ikke fungerer med en gang.

Jeg blir trett av kaffe. Svart, espresso, cappucino, mocca eller latte (og det er vel alt jeg har drukket).

Med eller uten avec / hb i.

Det gjelder bare kaffe, ikke te (ikke kamillete engang -_-) ikke cola eller energidrikker eller andre ting med koffein i (inkl. piller, lypsyler o.l., men de har ikke gjort meg mer våken heller, så ...)

Lenke til kommentar

Nei, først litt Kungarna av Tylösand, så må jeg begynne med lekser.

Jeg sparer Kungarna til i morgen. Kose meg på fredags ettermiddag med Kungarna og godteri. :new_woot: Blir ikke bedre enn det.

Irriterer meg fortsatt over at Rang dro hjem :( Han var bra underholdning. Menmen, Jockiboii duger han også, grei underholdning han òg. :cool:

Lenke til kommentar

Jeg hater gode drømmer. :(

I feel you. :( Deprimerende å ha en herlig drøm, så våkne opp til den sucky virkeligheten. Bah.

... vent litt.. hårete?

Jeg satt seriøst og vugget frem og tilbake på stolen med tårer i øynene da jeg leste det der. Det må være dagens! :!: :rofl:

Lenke til kommentar

Jeg satt seriøst og vugget frem og tilbake på stolen med tårer i øynene da jeg leste det der. Det må være dagens! :!: :rofl:

Hyggelig du likte den, skal innrømme at det er en god historie i etterkant. :p

Tingen var at enden på senga mi var rett under vinduet, og på ett eller annet vis hadde katta klart å hoppe inn vinduet mitt uten jeg merket det. Eller, jeg merket jo det når jeg gned føttene mine opp mot den. :p

Nå skal det sies at katta prøvde å komme seg inn ved flere anledninger. Dog denne gangen var vinduet lukket... *kakk kakk* på vinduet mitt på kveldstid... Det er katta som klatrer opp vinduet mitt, for så å miste feste og skli ned igjen... og så klatre opp, skli ned...

*edit*

Jeg har skråtak, derav katter på taket/vinduet.

Endret av Slimda
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...