Mikkel™ Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Dagens gjøremål før helga: Stå opp halv seks og komme seg på sikkerhetskurs Kjøre til Trondheim Hjelpe folk i Trondheim Kjøre hjem og springe ræva av meg i dritværet Hmm, hvis det hadde vært tilfelle skulle jeg kanskje ha vurdert det. Alle damer elsker menn med skikkelig pinnekjøtt. Høhø. Jeg tok en Mikkel. Høhø. Slimda da Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 http://www.youtube.com/watch?v=HKeZbbDDVaA Denne på spilles på full guffe på jobben for øyeblikket... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Dagens gjøremål før helga: Skrive bachelor Spille inn musikkvideo med Silje Karlsen *se frem til kvelden* Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Slimda da Jeg kunne ikke motstå, den var faktisk humoristisk. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Jauhau. Gleder meg litt til helga jeg. Selv om jeg ikke skal gjøre en daemn shit. Eller jo. Se Book Of Eli i mårra. Kanskje game litt MW2, håpe på finvær og ta en tur i sko... vent. Ikke nå i elgjakta . Kanskje ... Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Hmm, hvis det hadde vært tilfelle skulle jeg kanskje ha vurdert det. Alle damer elsker menn med skikkelig pinnekjøtt. Høhø. Jeg tok en Mikkel. Høhø. Da skjønner ikke jeg hvorfor jeg ikke blir nedringt ! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Hvorfor blir jeg ikke mer våken av en solid dose Judas Priest rett inn i ørene? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Jeg prøver å våkne, ikke bli mer søvnig. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Jeg hater gode drømmer. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Jeg prøver å våkne, ikke bli mer søvnig. Du blir ikke søvnig av kaffe Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Jo, jeg blir det. OG, jeg er ikke alene om det. Jeg har oppdaget at en av mammas kusiner også blir det. Samt en av foreleserne her på HiNT, og ei bulgarsk dame som har jobbet med markedsføring for Coca-Cola. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Det er fordi det er varm drikke og koffein funker ikke instanly. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Jeg drikker kaffe as we speak. Funker greit det. Var så trøtt i dag morres at jeg sovna på toget til jobb Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Fy F*en, jeg skvatt når jeg våkna! Jeg har et rom på cirka 10 kvadratmeter, der en FUGL har greid og komme seg gjennom myggnettinga! Det var skummelt det! Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 (endret) Jeg drømte at vi hadde masse akvarium, men så sprakk glasset til to av dem, så det lå fisker overalt. Også kom det en politibetjent og fikset alt sammen, mens jeg drakk iste Endret 7. oktober 2010 av Zoro Sama Lenke til kommentar
kjetilsand Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Håper det ikke er ufint av meg å poste dette her, men jeg håper å få hjelp til en litt morsom sak. Vi har valg ved skolen snart, og for å skape ekstra blest rundt seg selv har en gruppe på 8 mennesker som stiller til valg sammen lovt å tattovere seg (ja, ordentlige tattoveringer), hvis gruppa deres på facebook får 2012 medlemmer innen fredag 8. oktober kl 14.00. Håper flest mulig av dere kunne bare kjapt ha gått til http://www.facebook.com/group.php?gid=118032794921680 og blitt med i gruppa:D (Dette er kun for underholdningsverdi, og jeg har ingen egeninteresse utover det. Det kommer garantert til å bli gjennomført dersom 2012 medlemmer nås. Spre det gjerne til vennene dine også) Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Jeg drikker kaffe as we speak. Funker greit det. Var så trøtt i dag morres at jeg sovna på toget til jobb one up. Sovna nesten mens jeg gikk og egentlig, det føltes sånn. Så kom jeg meg på jobb, drakk en kopp og er faktisk levende nå. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Gah hater offentlig transport>< seff satt fylliken seg rett ovenfor meg å heller ned på en flaske med noe brunt brennevin og er dritings kl 11:P hater forøvrig å sitte på med andre også. Kjører helst selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg