Ajaco Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Jeg bor i Slemmestad, ~20 min utenfor Drammen. Mye av det her også. Gleder meg til å flytte. Storby er min ting (i norge-skala). Hvor ikke alle kjenner alle, og hvor folk faktisk kan prate uten å si parrasett (paracet, følte en oversettelse var nødvendig her), butttik osv. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Det høres jo bare dumt ut å si banaan da, samme med paracet. føles helt feil. parrasett høres så mye bedre ut. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Selvfølgelig ikke. Det er jo sånn jeg snakker. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Helt enig med Nstin, og kommer ikke fra Drammen, har aldri vært der engang Je ska ha en bannan, je bryr meg itte om du syns je talar harry, je ska ha en bannan. Åsså kjører je slik diger massjin, såm gjør att je domminerer åver ælle ændre. Je trur itte de er no probblem? Hau, er vanskelig å skrive som man snakker uti huttiheita. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 fint man har flere stemmer å bruke da:P kveldskos.wav fighto.wav rap.wav Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Jeg bor i Slemmestad, ~20 min utenfor Drammen. Mye av det her også. Gleder meg til å flytte. Storby er min ting (i norge-skala). Hvor ikke alle kjenner alle, og hvor folk faktisk kan prate uten å si parrasett (paracet, følte en oversettelse var nødvendig her), butttik osv. Er du kongen? Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Ja, du har vel rett i det. Fineste dialekta imo er Stavanger-dialekta. Digger den. Etter det er ikke Florø-dialekta så ille. Synes jeg, da. kan ikke fordra stavanger dialekta. Kjenner jeg blir nesten sint/provosert :/ Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Tok faktisk noen sekunder for meg å forstå at alarmen min ikke var en del av Iron man sin drakt i dag tidlig, men faktisk en vekkerklokke. Sov rundt 1 time i natt. Fikk gjort ferdig en hel stil da. Nå er det bare en igjen^^ Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Jeg drømte at en jente ringte meg. Når jeg svarte telefonen så jeg at jeg skrudde av alarmen. D'oh. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Jeg sitter på jobb og har frokost. Hun ene filipineren er helt sykt nysgjerrig på ALT. Jesus. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Jeg sitter i telefonen og håper det snart er lunsj (1:15 til) Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Jeg drømte at en jente ringte meg. Når jeg svarte telefonen så jeg at jeg skrudde av alarmen. D'oh. then who was phone?! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Ferie ja. Lucky bishes! Jeg vil dra til Østlandet. Det være seg Drammen, Oslo, Ås eller Fredrikstad. Gjerne med 20k i cash sånn at jeg kan slå meg løs på noen sjapper som selger vinyl, noen som selger bøker og en drøss som selger klær. Gjerne guida av noen av ekspertene fra mote-delen av forumet. Hei Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Jeg drømte at en jente ringte meg. Når jeg svarte telefonen så jeg at jeg skrudde av alarmen. D'oh. Ingen jente som ringte meg i dag. Ikke engang i drømmen min :\ Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Det er fordi du ikke liker Pinnekjøtt. Mark my words, heathen! 1 Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Hmm, hvis det hadde vært tilfelle skulle jeg kanskje ha vurdert det. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 (endret) Jeg burde absolutt ha lagt meg før. -_- Haha, hæ? Du vet ... Kong Halvor. Endret 7. oktober 2010 av Datasmurf Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Hmm, hvis det hadde vært tilfelle skulle jeg kanskje ha vurdert det. Alle damer elsker menn med skikkelig pinnekjøtt. Høhø. Jeg tok en Mikkel. Høhø. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg