Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Det spørs. Er du god til å rydde og vaske?

Jeg rydder rommet en gang i uken, rer opp hver dag, bytter sengelaken hver uke, har det ryddig i bilen, tar oppvasken nesten hver dag, støvsuger og vasker når det er nødvendig.

Ok det var en løgn, men jeg holder det såpass ryddig at det er mulig å finne frem til tider.

Jeg registrerte at du ikke svarte.

post-160412-1286409218,0015_thumb.png

• Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvite plater i taket her også, og panelvegger.

Viktig å tørke godt inne i sprekkene.

Lurer på om jeg skal begynne å vaske gardinene også.

Aberet er at de er et helvete å ta opp og ned, samt at det koster 12 kr per vask og jeg er ikke akkurat Krøsus heller.

Bruker nok på hvitvask, kulørt vask og sortvask, samt håndklær og kluter. Og sengetøy.

Gleder meg også til temperaturen når -18.

Da kan jeg slenge ut dyne og pute og la de være ute i noen døgn. For å være sikker på at jeg har drept alskens basiller.

Fryseboksen vår er ikke stor nok til at jeg får plass til mer enn en pute og da får jeg ikke inn isen, isbitene eller noe annet. :p

Lenke til kommentar

Ferie ja. Lucky bishes!

Jeg vil dra til Østlandet.

Det være seg Drammen, Oslo, Ås eller Fredrikstad.

Gjerne med 20k i cash sånn at jeg kan slå meg løs på noen sjapper som selger vinyl, noen som selger bøker og en drøss som selger klær.

Gjerne guida av noen av ekspertene fra mote-delen av forumet.

Hmpf. Jeg syns du kunne tatt turen til Tyskland, om du først skal noe sted. :hrm:

Lenke til kommentar

I Drammen snakker alle blodharry. De som er herfra bruker doble konsonanter i starten av alle ord.

De sier ikke banaaan, men bannan.

De sier ikke maskiiin, men massssjin.

De sier ikke dominere, men dommmminere

De sier ikke probleeem, men probbblem.

Harru et probblem eller?

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...