Coa Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Det spørs. Er du god til å rydde og vaske? Jeg rydder rommet en gang i uken, rer opp hver dag, bytter sengelaken hver uke, har det ryddig i bilen, tar oppvasken nesten hver dag, støvsuger og vasker når det er nødvendig. Ok det var en løgn, men jeg holder det såpass ryddig at det er mulig å finne frem til tider. Jeg registrerte at du ikke svarte. 2 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Hvite plater i taket her også, og panelvegger. Viktig å tørke godt inne i sprekkene. Lurer på om jeg skal begynne å vaske gardinene også. Aberet er at de er et helvete å ta opp og ned, samt at det koster 12 kr per vask og jeg er ikke akkurat Krøsus heller. Bruker nok på hvitvask, kulørt vask og sortvask, samt håndklær og kluter. Og sengetøy. Gleder meg også til temperaturen når -18. Da kan jeg slenge ut dyne og pute og la de være ute i noen døgn. For å være sikker på at jeg har drept alskens basiller. Fryseboksen vår er ikke stor nok til at jeg får plass til mer enn en pute og da får jeg ikke inn isen, isbitene eller noe annet. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Ille så nøye du var da, har smelles alt inn, kun 2 variasjoner 40 eller 60 grader. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Neimen staaakkar. Såå så. Klart vi kan gifte oss. Men nå trenger jeg skjønnhetssøvnen min, så jeg sier natta. Vær hyggelige mot hverandre, og sov godt når dere legger dere. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 FAEN, enkelte jenter driver meg til vannvidd! sender kåte meldinger til meg når jeg ikke for truffet henne før til neste uke! Lenke til kommentar
Coa Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Neimen staaakkar. Såå så. Klart vi kan gifte oss. Du er fantastisk Oda. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 ENDELIG! Har vært uten nett siden nitiden, da uværet slo til som verst. Mistet tilogmed mobildekning her. Noe sier meg at en hovedledning tok kvelden. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Bare tulla, legger meg ikke likevel! Kom på at jeg har lovet å brette tidenes største kleshaug. Oh joy. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Kom på at jeg har lovet å brette tidenes største kleshaug. Oh joy. Du skal med andre ord innom her? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Ille så nøye du var da, har smelles alt inn, kun 2 variasjoner 40 eller 60 grader. Liker å ha det sortert og ryddig. Også med klesvasken. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Du skal med andre ord innom her? Du veit ikke hva du stiller mot. Sjur: Når kan du være i Drammen? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Heeey, how u guys doin? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 En gang mellom 18. oktober og 28. november. Riktignok må jeg finne et sted å kræsje ei natt eller to, da jeg antar det er for kaldt til å sove ute, men ... Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Heeey, how u guys doin? Pretty goood, pretty goood. How you doin ? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Dette er så klart reelt. Hvis vi ser bort fra at jeg egentlig ikke har tid eller penger, kan jeg være i Drammen 13 timer og 50 minutter. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Ferie ja. Lucky bishes! Jeg vil dra til Østlandet. Det være seg Drammen, Oslo, Ås eller Fredrikstad. Gjerne med 20k i cash sånn at jeg kan slå meg løs på noen sjapper som selger vinyl, noen som selger bøker og en drøss som selger klær. Gjerne guida av noen av ekspertene fra mote-delen av forumet. Hmpf. Jeg syns du kunne tatt turen til Tyskland, om du først skal noe sted. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Heeey, how u guys doin? Pretty goood, pretty goood. How you doin ? Just fine! Ser på burn notice Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 (endret) I Drammen snakker alle blodharry. De som er herfra bruker doble konsonanter i starten av alle ord. De sier ikke banaaan, men bannan. De sier ikke maskiiin, men massssjin. De sier ikke dominere, men dommmminere De sier ikke probleeem, men probbblem. Harru et probblem eller? Endret 7. oktober 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 (endret) Just fine! Ser på burn notice En av mine favoritter. Natta... God natt Endret 7. oktober 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg