Mr. A Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Oooo, Svelemoe, nå har du konkurranse. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Oda, det er det jeg håper på. Jeg kommer til å ha maten klar når du kommer hjem fra jobb, samt at jeg har shina huset, leid fin film og kjøpt god vin. Evt. har jeg puslespill og annet kos klart. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 (endret) Han er femten! Uaktuelt! Ææææ. Nå skal jeg bøye hodet mitt i skam og sette på en film eller sove. Sjur: Du kjenner meg altfor godt. Endret 6. oktober 2010 av Lemon Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 (endret) Han er femten! Uaktuelt! Ææææ. Nærmere 10 bedre.... Need i say more ? Endret 6. oktober 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Coa Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Hei. Jeg er blond, lav, har store pupper, er relativt intelligent OG hyggelig. Dessuten er jeg low maintenance. Gifte oss? Jeg lover å ha middag klar hver dag når du kommer hjem fra jobb. Edit: Så akkurat hvor gammel du er. Om noen år, da! ...nå føler jeg meg skikkelig cougar. Står tilbudet selv om jeg ikke er særlig god til å kokkelere? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Du må nok kunne bake for å få tilgang til brødene hennes. Bwaahah. Du må nok kunne bake for å få tilgang til brødene hennes. Bwaahah. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Nærmere 10 bedre.... Need i say more ? Jeg har det litt omvendt, jeg. Jo eldre jo bedre. Står tilbudet selv om jeg ikke er særlig god til å kokkelere? Det spørs. Er du god til å rydde og vaske? Bytex: Jeg lo faktisk. Det nærmer seg nok leggetid. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Han er femten! Uaktuelt! Ææææ. Nå skal jeg bøye hodet mitt i skam og sette på en film eller sove. Sjur: Du kjenner meg altfor godt. That I do. Og jeg kjenner meg selv også. Og ser at vi har mange like interesser og meninger. Du jobber, jeg baker, så ser vi film og nipper til vin og spiser kjeks med ost. Bliss. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Det spørs. Er du god til å rydde og vaske? Jeg rydder rommet en gang i uken, rer opp hver dag, bytter sengelaken hver uke, har det ryddig i bilen, tar oppvasken nesten hver dag, støvsuger og vasker når det er nødvendig. Ok det var en løgn, men jeg holder det såpass ryddig at det er mulig å finne frem til tider. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 (endret) Han er femten! Uaktuelt! Ææææ. Eg er moden for alderen Nemnte eg at eg også likar å å vaske opp om det ikkje er vaskemaskin tilgjengeleg? Just saying. Jeg har det litt omvendt, jeg. Jo eldre jo bedre. Kanskje du kan bli stemora mi i staden for då Endret 6. oktober 2010 av svelemoe Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Ooh, der har vi også noe. Jeg rister dyne og pute hver dag og pakker de pent sammen for seg, samt lar de henge ute i opptil en halvtime hver dag. ^^ Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Ooh, der har vi også noe. Jeg rister dyne og pute hver dag og pakker de pent sammen for seg, samt lar de henge ute i opptil en halvtime hver dag. ^^ Jeg ser dine 30 min og høyner med 1 time Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Hahahaha! Bra, for jeg er dritdårlig på alt sånt. Jeg synes vi skal stifte et lykkelig bofellesskap, jeg. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Jeg tilbringer dagen i senga. Evt, jeg står opp, og driter i hvordan det ligger. Jeg rydder om jeg skal ha besøk, viss ikke driter jeg i det. jeg skal nå rote det til igjen inatt. bytter vær uke. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Er eg den einaste her med tissefant og bakeskills? Kanelsnurr/kanelbolle/skillingsbolle/osv, muffins, brød, loff, pizza, rundstykker, ja til og med kaker lagar eg utan problem. Hei. Jeg er blond, lav, har store pupper, er relativt intelligent OG hyggelig. Dessuten er jeg low maintenance. Gifte oss? Jeg lover å ha middag klar hver dag når du kommer hjem fra jobb. Hei. Eg er 15 og har ikkje jobb. Trur Nstin skal få ta seg av å ha forhold med mindreårige insinuerte du at jeg skulle ta meg av deg? ^^ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Ooh, der har vi også noe. Jeg rister dyne og pute hver dag og pakker de pent sammen for seg, samt lar de henge ute i opptil en halvtime hver dag. ^^ Jeg ser dine 30 min og høyner med 1 time Jeg vasker veggene mine og vasker komfyren og skrubber stekeovnen ukentlig. Vasker også badet ukentlig og fjerner hår og dritt fra sluken. Dessuten er jeg eldre enn henne. Hahahaha! Bra, for jeg er dritdårlig på alt sånt. Jeg synes vi skal stifte et lykkelig bofellesskap, jeg. Jeg er så med! Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 (endret) Jeg tilbringer dagen i senga. Det er ferie, kva ellers kan ein gjere? Eg har klipt ein enorm hekk og gått på 3 fjelltoppar i hittil denne veka, så eg syns eg fortener å sove til 12-13. Hei. Eg er 15 og har ikkje jobb. Trur Nstin skal få ta seg av å ha forhold med mindreårige insinuerte du at jeg skulle ta meg av deg? ^^ Nei takk, du er opptatt med Sjur dei nærmaste dagane uansett Endret 6. oktober 2010 av svelemoe Lenke til kommentar
multisync Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Vasker veggene??? Har du tvangstanker eller lider du av ekstrem støvallergi Smurfen? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Ferie ja. Lucky bishes! Jeg vil dra til Østlandet. Det være seg Drammen, Oslo, Ås eller Fredrikstad. Gjerne med 20k i cash sånn at jeg kan slå meg løs på noen sjapper som selger vinyl, noen som selger bøker og en drøss som selger klær. Gjerne guida av noen av ekspertene fra mote-delen av forumet. Vasker veggene??? Har du tvangstanker eller lider du av ekstrem støvallergi Smurfen? Veggene blir skitne de også. Prøv å dra en vaskeklut over dem, så ser du selv. Dessuten, om jeg vasker de ofte, blir det mindre pes og skrubbing når jeg flytter ut til sommeren. Hadde jeg hatt brukbart utstyr, skulle jeg vasket taket ukentlig i samme slengen. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 syke syke dude.... Riktignok har jeg ingen vegger her som er plane flater. Her oppe er det panel, mens nede er det tapet som ikke er noe særlig å tørke over. Mulig det her noe med saken å gjøre.... tror aldri vi har gjort noe med noen av delene. Taket tror jeg bare vi bare drar klut over et par-tre ganger i året. Hvite plater. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg