Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Glemte du å bruke gjær? It can happen, belive me. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Vat ikke helt om det der er verdig navnet "brød" Lemon Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Evt. gjør som meg. Slå sammen en kjapp gjærdeig, stek kylling, grønnsaker og tacokrydder, legg fyllet på deigen sammen med tacosaus og brett til en pirog/calzone, sleng ost på toppen og stek i ovnen. Hørtes godt ut, men nå må jeg ta det enkelt med biff og poteter siden jeg må legge meg i rimelig tid pga. viktig møte i morgen. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 (endret) Du har rett. Surdeigspannekaker. Flink Glimti! Endret 6. oktober 2010 av Lemon Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 For bare kokte poteter til biff er en skam Rekker som sagt ikke noe avansert i kveld. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Er å spise middag kl 01 "rimelig tid" når man skal på viktig møte imorgen? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Nei, nå fikk jeg lyst på brownies egnetlig Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 (endret) Flink Glimti! Hmmm, er ikke "Flink" vi guttas kommentar mens vi klapper dere jentene på hodet mon tro... Er å spise middag kl 01 "rimelig tid" når man skal på viktig møte imorgen? Jeg er Glimti vett`u... Endret 6. oktober 2010 av Glimti Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Jeg åt for en gangs skyld middag tidlig. Åttetiden eller noe. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Har ikke spist så tidelig siden sommeren. Men nå er det dags. Snakkes folkens. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Hmmm, er ikke "Flink" vi guttas kommentar mens vi klapper dere jentene på hodet mon tro... Ikke hvis dere vil beholde handa. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Jeg er glad jeg har en bestemor som liker å komme på besøk, tilbringe noen dager på kjøkkenet og så på magisk vis fylle opp fryseren med boller og brød. <3 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Klarer ikke hjemmebakt brød jeg av en eller annen grunn Boller/skolebrød/kanelsnurrer osv. derimot Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Er eg den einaste her med tissefant og bakeskills? Kanelsnurr/kanelbolle/skillingsbolle/osv, muffins, brød, loff, pizza, rundstykker, ja til og med kaker lagar eg utan problem. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 (endret) Jeg er glad jeg har en bestemor som liker å komme på besøk, tilbringe noen dager på kjøkkenet og så på magisk vis fylle opp fryseren med boller og brød. <3 HELDIG. Klarer ikke hjemmebakt brød jeg av en eller annen grunn Hvah, det som er SÅ godt? Er eg den einaste her med tissefant og bakeskills? Kanelsnurr/kanelbolle/skillingsbolle/osv, muffins, brød, loff, pizza, rundstykker, ja til og med kaker lagar eg utan problem. Hei. Jeg er blond, lav, har store pupper, er relativt intelligent OG hyggelig. Dessuten er jeg low maintenance. Gifte oss? Jeg lover å ha middag klar hver dag når du kommer hjem fra jobb. Edit: Så akkurat hvor gammel du er. Om noen år, da! ...nå føler jeg meg skikkelig cougar. Endret 6. oktober 2010 av Lemon 1 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Er eg den einaste her med tissefant og bakeskills? Kanelsnurr/kanelbolle/skillingsbolle/osv, muffins, brød, loff, pizza, rundstykker, ja til og med kaker lagar eg utan problem. Hei. Jeg er blond, lav, har store pupper, er relativt intelligent OG hyggelig. Dessuten er jeg low maintenance. Gifte oss? Jeg lover å ha middag klar hver dag når du kommer hjem fra jobb. Hei. Eg er 15 og har ikkje jobb. Trur Nstin skal få ta seg av å ha forhold med mindreårige Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Du burde egentlig sette deg ned og se en hel sesong med Cougars som straff nå. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Klarer ikke hjemmebakt brød jeg av en eller annen grunn Boller/skolebrød/kanelsnurrer osv. derimot Jeg er bare lei av hjemmebakt brød fordi jeg er oppfostra på det og kneippbrød. Samt fordi det smuldrer så fælt. Er eg den einaste her med tissefant og bakeskills? Kanelsnurr/kanelbolle/skillingsbolle/osv, muffins, brød, loff, pizza, rundstykker, ja til og med kaker lagar eg utan problem. Du er ikke den eneste. Jeg liker i tillegg også å vaske og å rydde og tar gjerne oppvasken 2-3 ganger om dagen. Og så er jeg veldig glad i vin og 60-tallsmusikk og rolige innekvelder, samtidig som jeg heller ikke har noe i mot å dra på byen. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Du burde egentlig sette deg ned og se en hel sesong med Cougars som straff nå. Jeg prøver å se på det nå, det bare... svir sånn i øynene mine. Sjur: Da blir det vel deg og meg til slutt, da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg