Petter Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Du vet jo regelen Petter. Tretten og Spretten, møtes i retten? Nermere null trangere hull! men under 5 er du slem Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Pft, du er ikke slem før de ikke kan gripe rundt en kniv til å forsvare seg med. Litt rettferdig må det være. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Om du snubler over noen yngre, kjør de ned til meg. Kjøre dem med bilen that is. Jeg vil ha de rene Kan få de vasket etter bruk, beste jeg kan få til dessverre. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Jeg går fortsatt for det som sto på et russekort fra Bjugn VGS. Bedre med to på 8 som blør enn ei på 16 som har gjort det før. Og Nstin, ta inn på Grand. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Okay, skal bare sove et par timer;) så fise videre opp til narvik^^ Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Tretten og Spretten, møtes i retten? Nermere null trangere hull! men under 5 er du slem Bedre med to på 8 som blør enn ei på 16 som har gjort det før. A guy sticks his location in a girls destination to increase population for the next generation. Do you get my explanation or do you need a demonstration? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Er det vulgærkveld i kaféen? Jeg lager forøvrig kveldsmat og vurderer å sette på en film med Hugh Jackman. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Det bare startet... Jeg har akkurat satt over vann til potetene og skal etter hvert ha biffmiddag. Lurer på å lese litt mens vann koker opp og deretter potetene. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 (endret) Noen som kjenner seg igjen? http://www.youtube.com/watch?v=AkWjuIW4w7Q&feature=related Endret 6. oktober 2010 av Sebbe Lenke til kommentar
multisync Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Jeg håper for din del Glimti at du har tenkt til å dele opp de potetene og stikke de i ovnene etter de har kokt litt. For bare kokte poteter til biff er en skam Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Kanskje jeg burde mekke noen brødskiver med noe. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 A guy sticks his location in a girls destination to increase population for the next generation. Do you get my explanation or do you need a demonstration? Ha ha, den var ikke dum. 1 Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Kanskje jeg burde mekke noen brødskiver med noe. ta frem 2 brødskiver, ha en osteskive på begge. ta også litt pepperoni, bacon og skinke på den ene, eller annet digg. legg den med bare ost oppå den andre og stek det i panna;) Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Evt. gjør som meg. Slå sammen en kjapp gjærdeig, stek kylling, grønnsaker og tacokrydder, legg fyllet på deigen sammen med tacosaus og brett til en pirog/calzone, sleng ost på toppen og stek i ovnen. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 (endret) You lost me at "en kjapp gjærdeig" Endret 6. oktober 2010 av Bytex 1 Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Haha. Er jo bare å mikse sammen ingrediensene, så sette den et lunt sted mens man fikser fyllet. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Gjærbakst kan suge tissen min,det går til faens hver gang. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Hakke gjæster. Ei heller bakepulver eller natron. -_- Nei, tror jeg mekker toast i vaffeljernet jeg. Med bacon! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 (endret) b-real: Det gjør det som regel for min del óg. Sånn blei de siste brøda jeg bakte: Endret 6. oktober 2010 av Lemon Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Gjærbakst kan suge tissen min,det går til faens hver gang. For varmt eller for kaldt vann? 404. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg