Laughing Madcap Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Jeg har nemlig verdens beste jobb<3 edit: Gleder meg sykt til hver eneste tur! blir nesten rusa av tanken^^ Kan du ikke frakte ett par jomfruer i 18års alderen ned til meg? Begynner å bli rastløs. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Jeg har nemlig verdens beste jobb<3 edit: Gleder meg sykt til hver eneste tur! blir nesten rusa av tanken^^ Kan du ikke frakte ett par jomfruer i 18års alderen ned til meg? Begynner å bli rastløs. Kan alltids ordnes det, gi meg en dag så klarer jeg fint å skaffe noen til deg;) Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Om du snubler over noen yngre, kjør de ned til meg. Kjøre dem med bilen that is. Jeg vil ha de rene Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Helst uten for mye blod så blir jeg glad Til eventuell Kripos-etterforsker: Hvis Nstin er lommemannen så vet jeg ikke det, dette er bare spøk Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 (endret) Helst uten for mye blod så blir jeg glad Til eventuell Kripos-etterforsker: Hvis Nstin er lommemannen så vet jeg ikke det, dette er bare spøk Slenger med med på denne. Bortsett fra det med spøken da ofc. Edit: Bortsett fra hvis han er lommemannen, da bare tuller jeg. Samme går om du egentlig leser dette. Spøk all the way Endret 6. oktober 2010 av Aleks Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Det er bare for å lure politiet Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Det er bare for å lure politiet Ahh, så klart. Og alle vet jo at hele gjengen har dårlig syn så de greier ikke å lese liten tekst. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 (endret) Netopp! Har du noe gress for salgs? Herlig vær her ute nå! Endret 6. oktober 2010 av Sebbe Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Været er fint det ja! Bare vaskepulver og noen ak'er. Blir forumpris på deg så klart. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Mozart er fin musikk sammen med leksene! Okey, skal ha det i baktankene, ak`er er nice 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Mozart ja. Godt for uskyldige sjeler som oss. Godt. Og husk: Just call Aleks at 90055gunzandhoes. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 (endret) Absolutt! Jeg er glad i deg Aleks, men nå må jeg fortsette med matematikken I will! Endret 6. oktober 2010 av Sebbe Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 digger den slags humor! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 hvorfor skriver så mange folk på tryneboka "jeg liker å gjøre det i gangen"? Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Ikke lagt merke til. Bedre å gjøre det i ganen, moahahaha. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Fordi det er kuuuuuuult veeeel! Lenke til kommentar
Petter Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Om du snubler over noen yngre, kjør de ned til meg. Kjøre dem med bilen that is. Jeg vil ha de rene Yngre? liker småjenter du altså Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 (endret) Du vet jo regelen Petter. Tretten og Spretten, møtes i retten? Endret 6. oktober 2010 av Slimda 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Om du snubler over noen yngre, kjør de ned til meg. Kjøre dem med bilen that is. Jeg vil ha de rene Yngre? liker småjenter du altså Kjenner meg vettu. Må ta dem før de når puberteten ellers så løper de bare vekk siden jeg er så handsome. 3 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Da må vel jeg takke for meg. Nettet ryker om 3 min. Så fortsetter jeg ut i den store natten og skriver analyser og filosofiske tekster. Ha en videre fin kveld. *Lete etter kaffe* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg