Eplefe Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 'cause we all need some light now! Yes we all need some light now... Turn on your light, and wash the darkness awayyy Ah, elsk. Transatlantic? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Kan ikke påstå at jeg er så overrasket over å finne deg her. Alt vel i Trøndelag? Jeg prøver å være overalt. Jeg henger fortsatt på #Venner også. Helt alene. *hulke* Joda, det regner i det minste ikke like mye her som i andre deler av landet, og om jeg bare klarer å motivere meg selv til å skrive 10-14 sider om en lydmanns oppgaver i preprod på et filmsett, så blir dette bra. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Jenter vil gjerne ha en kar med god økonomi, men at jeg jobber 90 timer uka liker de ikke>< Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Skrive 2 stiler på en natt. Jeg satser på det jeg. Kjøpt inn cola, øl, Ettan og pizza. Let's roll. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Pytt i panne med kylling i stedet for skinke var ganske godt. Særlig fløtestuet og ostegratinert med karri! =D Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Pytt i panne med kylling i stedet for skinke var ganske godt. Særlig fløtestuet og ostegratinert med karri! =D Synes du kan tusle rundt i steinkjer sentrum rundt midnatt den 15. jeg! Da skal jeg på tur nr 5 til narvik fra oslo;) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Du skal ikke se bort i fra at jeg gjør det. Da har jeg fått penger, og om jeg ikke klør, er jeg ute og drikker igjen. 1 Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Høres bra ut;) jeg kjører nemlig fra oslo på dagen, regner med å være i steinkjer, som jeg skal sove over i rundt midnatt;) Noen bra hoteller der? Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Du kan låne Sjur sin seng Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 hihi^^ Ja om jeg ikke bare kjører oslo - Narvik i ett strekk da;) Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 (endret) hihi^^ Ja om jeg ikke bare kjører oslo - Narvik i ett strekk da;) Eller kanskje begge to kan overnatte bak i vanen Endret 6. oktober 2010 av svelemoe Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 hihi^^ Ja om jeg ikke bare kjører oslo - Narvik i ett strekk da;) Eller kanskje begge to kan overnatte bak i vanen Dette er jobben min;) er nok ikke noe plass baki alle de bilene og lastebilene jeg kjører gitt:P Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 (endret) Jeg har nemlig verdens beste jobb<3 edit: Gleder meg sykt til hver eneste tur! blir nesten rusa av tanken^^ Endret 6. oktober 2010 av Nstin Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 (endret) Deflowre(?) unge uskyldige småjenter landet rundt? Endret 6. oktober 2010 av WheelMan 1 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 (endret) Han tar ikke med seg pedovanen sin, men han har bukser med lommehull uten lommer. Stikker innom nærmeste ungdomsskole i storefri og sier "Jeg kan kjøpe røyk, sprit og kontantkort. Hvem blir med meg etter skolen?" Endret 6. oktober 2010 av Eplefe 1 Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 elsker dere folka jeg <3 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Han tar ikke med seg pedovanen sin, men han har bukser med lommehull uten lommer. Stikker innom nærmeste ungdomsskole i storefri og sier "Jeg kan kjøpe røyk, sprit og kontantkort. Hvem blir med meg etter skolen?" Slår aldri feil Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Dere kjenner meg så godt^^ Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 'cause we all need some light now! Yes we all need some light now... Turn on your light, and wash the darkness awayyy Ah, elsk. Transatlantic? Korrekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg