Diskutant Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Jeg har fått dilla på Eminem igjen. Gah. Hater å ha dilla på ting. One shot two shot three shots four shots, All I hear is gunshots this is where the fun stops. Bodies drop hit the floor music's off Party stops, everybody hit the door someone's lickin' shots off Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Lurer på hvorfor jeg ikke fant denne på spotify. http://www.youtube.com/watch?v=HMDqMGj3wrM Lenke til kommentar
Kea Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 "This video contains content from UMG. It is not available in your country." Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Spotify begynt med sunsur og? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Da er min første dag på Aker over . Oda, er du sikkert på du ikke har lyst på "pinnekjøtt"? Har noe dampende varmt pinnekjøtt her as we speak kvisleis var det? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 [sutre]Sjuuuur! Du er dum som bor så langt vekk![/sutre] [sutre]Jeanette! Du er dum som ikke har en 80 på FW som kan booste meg i Mana Tombs når pugene er teite![/sutre] Ikke min feil at jeg begynte på feil server. Hadde du vært den som hadde overtalt meg til å begynne å spille, så hadde jeg nok garantert hatt en level 80 hunter og en level 63 druide der nå. Sant. Sant. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Eminem var bra. Særlig i 2001 da han spilte i Spektrum. Eminem nå om dagen er ikke like bra. Jeg elska de to første offisielle albumene hans, men siden har det dabba mer og mer av. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Og ja, Glimti, Eminem er digg. Visste ikke at du likte han. Bra at det fins noen med fornuft i denne verdenen. Har vært fan i flere år. Men ble overasket over at du var fan og. Etter det jeg har hørt om musikksmaken din og snakket med deg trodde jeg du var en helt annen type. Livet er fullt av overaskelser... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 mMmm ... Gammel Eminem. Husker jeg hadde et prosjekt om ham i 9. Fikk 6. Var morsomt. Fikk til og med klassens største hiphop-fan (vel, vi var 2, resten hørte på punk) til å rappe to Eminem-sanger for oss. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Haha, det må ha vært gøy. :!: Jeg er enig i at Eminem ikke er halvparten så bra nå som han var for noen år siden. Men et par av de 'nye' sangene hans er egentlig ikke så ille. Love The Way You Lie er elsk. Jeg har uansett Without Me på hjernen for tida. Har hørt den minst to ganger om dagen den siste uka. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Det er vel en av de låtene jeg virkelig misliker av ham. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 http://www.youtube.com/watch?v=VXa9tXcMhXQ http://www.youtube.com/watch?v=mcRNB5hDJOQ&feature=related vi skal animere medusa fra den disney filmen nå. satan vanskelig å ha on model >:| Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Her om dagen stussa jeg på at det var Rihanna som skulle synge Stargate sin nye sang "Only girl", da teksten lød "Want you to make you feel like you're the only girl in the world" Og det blir litt feil for en jente (som er promotert som hetero, that is) å synge. Men teksten ble vist gjort om til "Want you to make me feel like I'm the only girl in the world" Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 http://www.youtube.com/watch?v=VhDIFjdDOQY Geniale sangen. 1 Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Halloen, kjente og ukjente. Lenge siden sist, men det er rett og slett pga. at jeg har hatt så mye å gjøre i det siste. Dessuten funker ikke nettet bestandig som det skal. :| Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Kan ikke påstå at jeg er så overrasket over å finne deg her. Alt vel i Trøndelag? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Drugs, give me drugs, give me drugs! I don't need 'em but I'll sell what you got, take the cash and I'll keep it. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Hockeypulver, give me hockeypulver, give me hockeypulver! I need 'em but I'll use what you got, take the cash and I'll keep the hockeypulver. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 'cause we all need some light now! Yes we all need some light now... Turn on your light, and wash the darkness awayyy Ah, elsk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg