Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

[sutre]Sjuuuur! Du er dum som bor så langt vekk![/sutre]

[sutre]Jeanette! Du er dum som ikke har en 80 på FW som kan booste meg i Mana Tombs når pugene er teite![/sutre]

Ikke min feil at jeg begynte på feil server. :p Hadde du vært den som hadde overtalt meg til å begynne å spille, så hadde jeg nok garantert hatt en level 80 hunter og en level 63 druide der nå. ;)

Sant. Sant. :p

Lenke til kommentar

Og ja, Glimti, Eminem er digg. :D Visste ikke at du likte han. Bra at det fins noen med fornuft i denne verdenen. :wee:

Har vært fan i flere år. Men ble overasket over at du var fan og. Etter det jeg har hørt om musikksmaken din og snakket med deg trodde jeg du var en helt annen type.

Livet er fullt av overaskelser... :D

Lenke til kommentar

Haha, det må ha vært gøy. :!: Jeg er enig i at Eminem ikke er halvparten så bra nå som han var for noen år siden. Men et par av de 'nye' sangene hans er egentlig ikke så ille. Love The Way You Lie er elsk. :love:

Jeg har uansett Without Me på hjernen for tida. Har hørt den minst to ganger om dagen den siste uka. :p

Lenke til kommentar

Her om dagen stussa jeg på at det var Rihanna som skulle synge Stargate sin nye sang "Only girl", da teksten lød

"Want you to make you feel like you're the only girl in the world"

Og det blir litt feil for en jente (som er promotert som hetero, that is) å synge.

Men teksten ble vist gjort om til

"Want you to make me feel like I'm the only girl in the world"

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...