Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Wooouuueeee!! Ein Koreaner fløtta inn i huset i dag, han er utrulig slitsom å kommunisere med! :ermm:

Står og koker blomkålsuppe, han peiker på alt mulig, spør og grev om alt og prater i eit sett, og håplaust å forstå kva han vil fram til halve tida. "siz vegterba sop?"

Litt seinare peika han å eit lokk:

"Whas siz in ingrish?"

Meg: "lid"

"liz"

Meg: "No, lid"

"liz"

Meg: Heh, no it's l-i-d. Lid"

"aaaaahh... LiZ!"

:p

Lenke til kommentar

[sutre]Sjuuuur! Du er dum som bor så langt vekk![/sutre]

[sutre]Jeanette! Du er dum som ikke har en 80 på FW som kan booste meg i Mana Tombs når pugene er teite![/sutre]

Snurring! :D

Det ser ut som kattemat...

Det kan godt være, men det smaker ikke som kattemat. ;)

Og er noe av det beste man kan få i seg dagen derpå! :D

Lenke til kommentar

[sutre]Sjuuuur! Du er dum som bor så langt vekk![/sutre]

[sutre]Jeanette! Du er dum som ikke har en 80 på FW som kan booste meg i Mana Tombs når pugene er teite![/sutre]

Ikke min feil at jeg begynte på feil server. :p Hadde du vært den som hadde overtalt meg til å begynne å spille, så hadde jeg nok garantert hatt en level 80 hunter og en level 63 druide der nå. ;)

Lenke til kommentar

Jeg har fått dilla på Eminem igjen. Gah. Hater å ha dilla på ting. :hrm:

Sett på Porcupine Tree - Anesthetize

Forhåpentiligvis så får det deg vekk fra den søpla. Hvis ikke prøv Porcupine Tree - Open Car

Hjelper ikke det så ta to Placebo og legg deg til det går over. Eventuelt vurder innleggelse.

Lenke til kommentar

Eminem er digg! :thumbs:

Jeg skal ikke påstå at det er kun homofile menn som hører på Eminem, men sannsynligheten for at man drømmer om en svær, stiv pikk i munnen øker om man liker Eminem.

:ph34r:

Lenke til kommentar

Sett på Porcupine Tree - Anesthetize

Forhåpentiligvis så får det deg vekk fra den søpla. Hvis ikke prøv Porcupine Tree - Open Car

Hjelper ikke det så ta to Placebo og legg deg til det går over. Eventuelt vurder innleggelse.

Liker ikke Porcupine Tree. Placebo liker jeg allerede, så. Eminem er ikke søppel, bare litt irriterende når en sang eller artist klistrer seg på hjernen, og jeg ikke klarer å få den utav hodet igjen.

Og ja, Glimti, Eminem er digg. :D Visste ikke at du likte han. Bra at det fins noen med fornuft i denne verdenen. :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...