Mr. A Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 (endret) Snurring! Det ser ut som kattemat... Flere som er enig ser jeg. Endret 6. oktober 2010 av Mr. A 2 Lenke til kommentar
Bonnskij Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Wooouuueeee!! Ein Koreaner fløtta inn i huset i dag, han er utrulig slitsom å kommunisere med! Står og koker blomkålsuppe, han peiker på alt mulig, spør og grev om alt og prater i eit sett, og håplaust å forstå kva han vil fram til halve tida. "siz vegterba sop?" Litt seinare peika han å eit lokk: "Whas siz in ingrish?" Meg: "lid" "liz" Meg: "No, lid" "liz" Meg: Heh, no it's l-i-d. Lid" "aaaaahh... LiZ!" Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Christian! Jeg kommer til å ta ett oppgjør med deg og din ikke-likende holdning til Pinnekjøtt! /shakefist Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Christian! Jeg kommer til å ta ett oppgjør med deg og din ikke-likende holdning til Pinnekjøtt! /shakefist Lenke til kommentar
Kea Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Jeg har fått dilla på Eminem igjen. Gah. Hater å ha dilla på ting. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 [sutre]Sjuuuur! Du er dum som bor så langt vekk![/sutre] [sutre]Jeanette! Du er dum som ikke har en 80 på FW som kan booste meg i Mana Tombs når pugene er teite![/sutre] Snurring! Det ser ut som kattemat... Det kan godt være, men det smaker ikke som kattemat. Og er noe av det beste man kan få i seg dagen derpå! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Jaaaa... savn. *snufs* Men du har da type borti Tyskland så burde ikke være så vanskelig for deg å få en klem. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 [sutre]Sjuuuur! Du er dum som bor så langt vekk![/sutre] [sutre]Jeanette! Du er dum som ikke har en 80 på FW som kan booste meg i Mana Tombs når pugene er teite![/sutre] Ikke min feil at jeg begynte på feil server. Hadde du vært den som hadde overtalt meg til å begynne å spille, så hadde jeg nok garantert hatt en level 80 hunter og en level 63 druide der nå. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Jeg har fått dilla på Eminem igjen. Gah. Hater å ha dilla på ting. Sett på Porcupine Tree - AnesthetizeForhåpentiligvis så får det deg vekk fra den søpla. Hvis ikke prøv Porcupine Tree - Open Car Hjelper ikke det så ta to Placebo og legg deg til det går over. Eventuelt vurder innleggelse. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Jeg har fått dilla på Eminem igjen. Gah. Hater å ha dilla på ting. Eminem er digg! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 (endret) Eminem er jo ikke så fryktelig galt, han har jo noen gode låter. *edit* Selv går det i Liquid Tension Experiment her. Instrumentalonani uten like. Endret 6. oktober 2010 av Slimda 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Jeg har fått dilla på Eminem igjen. Gah. Hater å ha dilla på ting. Eminem er digg! Jeg skal ikke påstå at det er kun homofile menn som hører på Eminem, men sannsynligheten for at man drømmer om en svær, stiv pikk i munnen øker om man liker Eminem. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Jeg har fått dilla på Eminem igjen. Gah. Hater å ha dilla på ting. Sett på Porcupine Tree - AnesthetizeForhåpentiligvis så får det deg vekk fra den søpla. Hvis ikke prøv Porcupine Tree - Open Car Hjelper ikke det så ta to Placebo og legg deg til det går over. Eventuelt vurder innleggelse. Liker ikke Porcupine Tree. Placebo liker jeg allerede, så. Eminem er ikke søppel, bare litt irriterende når en sang eller artist klistrer seg på hjernen, og jeg ikke klarer å få den utav hodet igjen. Og ja, Glimti, Eminem er digg. Visste ikke at du likte han. Bra at det fins noen med fornuft i denne verdenen. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Da er min første dag på Aker over . Oda, er du sikkert på du ikke har lyst på "pinnekjøtt"? Har noe dampende varmt pinnekjøtt her as we speak Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Da er min første dag på Aker over . Oda, er du sikkert på du ikke har lyst på "pinnekjøtt"? Har noe dampende varmt pinnekjøtt her as we speak Ditt skitne krek! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Jeg har fått dilla på Eminem igjen. Gah. Hater å ha dilla på ting. One shot two shot three shots four shots, All I hear is gunshots this is where the fun stops. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg