Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forslag til noe godt jeg kan spise (gjerne ikke så fryktelig vanskelig å lage) som kan få meg til å gå opp i vekt fortere? Og nei, not interested i burgere og kebab.

H-melk. Drikk det i mengder. Ellers er det bare å spise til du er mett, og så forsyne seg med mer. Nøtter, bønner, egg og rødt kjøtt er også "bra".

Lenke til kommentar

Forslag til noe godt jeg kan spise (gjerne ikke så fryktelig vanskelig å lage) som kan få meg til å gå opp i vekt fortere? Og nei, not interested i burgere og kebab.

H-melk. Drikk det i mengder. Ellers er det bare å spise til du er mett, og så forsyne seg med mer. Nøtter, bønner, egg og rødt kjøtt er også "bra".

Jeg kan jo ikke spise til jeg er mett når jeg blir mett av minimale mengder. Må utvide magesekken litt mer.

Bønner er nam.

Lenke til kommentar

NEIIIII!

Nå har dere nevnt julemiddag!

Nå kommer jeg til å ha ribbe og pinnekjøtt på hjerna i hele dag!

Pinnekjøtt er nastyshit.

Forresten, jeg har lært meg et nytt utrykk i dag i forhold til energiberegninger på bygninger.

Infiltrasjonstap :ph34r:

Endret av Gyr0
Lenke til kommentar

I can has hug? :(

hug.jpg

Det der er faktisk ett av de søteste, mest sjarmerende og mest rørende bildene jeg har sett på månedsvis.

Jaaaa... savn. *snufs*

12 timer med nazi-Tyskland og Hitler gjør virkelig susen.

Noen som har sett Der Untergang, forresten?

Jepp. Ikke min type film. Ikke så glad i sånne filmer, jeg. Schindler's List og Pianisten er vel eneste unntak.

Lenke til kommentar

Det er på bakgrunn av tips de bygger det filteret sitt. Prøv å gå inn på 12chan uten proxy f.eks.

Da får du bare opp en melding om at kripos har sperret domenet.

Alternativt kan du få opp en melding om at du er bannet for å spre cp også.

Snurring! :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...