Slimda Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Jeg har fleksitid med kjernetid fra 9 til 3. Kommer jeg 7 kan jeg dermed dra hjem 3. Ikke at det noen gang kommer til å skje. Kommer på jobb 8:35 vanligvis og drar hjem 16:45 ellerno. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 YES! Fikk akkurat vite at jeg får dekket kostnader i forbindelse med transport til jobben. Dvs 1600,- mer monitos i måneden. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Nå skjønner jeg hva som var feil...det var kaffe som manglet. Fattet ikke hva det var for noe. Fikk meg en Deli de Luca kaffe på veien til jobben idag. Digg. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Brannøvelse, tok heisa ned og heisa opp. Slipper jeg å stå og trampe sammen med alle de andre slitne menneskene i 7 etasjer. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Da la jeg meg, men jeg skal ikke la dere være her alene. Dere kan få dekode dette i natt! =D see i dont know what the fuck u feel ur self becouse maybe u have $300 dollors ur sharp look let me tell ur life story u mother fucker peace of shit listen u nevered hade a girlfriend in your whole pethetic life u are about 28 29 years old right.... u live wit your mom in the house i live in her basment u have no job u stay in ur mothers ass all day long she is gona die u r to there gonna dump u in the water so i would watch urself u fucking nerd low life enjoy ur day while u still have it low life peace of shit mother fucker watch how u die ur gonna get hit by a bus and im gonna be the one driving it u pethetic low life and then ur gonna go to hell yes hell not heaven HELLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL............ fucking burn in his pot piece if shit ugly u probley look like bill gates but ur not a milloniar just a lowlife hangs out on the computer all day long u r not rich ur fucking pooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooor ... ok get it throw ur little fucking pnut fagit ass low life ur probiley a fucking mexican or a nigger or a chink u nigger basterd spic low life fagit ass loser watch ur self now ur gonna stay in the how i put a thousend tigers apund ur head u know what thats means thousend tigers apund ur head means ur gonan have jynx for the rest of ur life now i reall hop u get this message and u dont run my life ok ur a low life mater fact u have no life trash can spic fuck loser adn ur fucking father left u watch ur self what do u mean what u fagit chink u herd me i put a thousend tigers apund ur head adn know ur jynxed so what r u gon do baout it nigger bitch......... go bcak to ur moms basment u fagit nerd poor ass low life watch ur self Ingen dekoding? Dårlige greier. Jeg lo, så tror jeg sov litt for lite i natt. Vel, så vidt jeg fikk med meg fra tråden jeg kopierte det fra, er det meningen at det skal være morsomt, så ... Fantastisk forresten. Står opp tidlig (for meg), kommer meg på skolen til 08:30 og sitter der og venter. Og venter. Og venter. Hører med et par andre i klassen om de vet om vi i det hele tatt har skole, men ingenting. Ingen å oppdrive på noen av klasserommene / auditoriene hvor vi evt. kunne ha vært. Sender en melding til læreren, han svarer etter 1 time. Da har jeg vært her og lett etter klassen i 3 timer. "Ingen undervisning i dag." Sto ingenting om det på Fronter, ikke blitt sendt ut noe e-mail eller noe. Frustrerende. Dog, verre for de som kom fra Trondhjem, evt. fra gokk og må sitte og vente på et tog som ikke går før 17:00. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Kan noen fortelle meg hva som er så bra med å våkne tidlig? Ikke en damn shit å finne på jo "Få noe ut av dagen, blablablablabla" Jeg vil ikke ha noe ut av dagen Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Kan noen fortelle meg hva som er så bra med å våkne tidlig? Ikke en damn shit å finne på jo "Få noe ut av dagen, blablablablabla" Jeg vil ikke ha noe ut av dagen Bombe. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Kan noen fortelle meg hva som er så bra med å våkne tidlig? Ikke en damn shit å finne på jo "Få noe ut av dagen, blablablablabla" Jeg vil ikke ha noe ut av dagen Bombe. Der gikk du på en smell. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Få se ... Jeg har 400 spenn igjen som skal vare i 8 dager til, sitter på skolen og ingenting å ta meg til. Jeg kan enten fortsette å henge her i kantina, gå hjem (og sannsynligvis sovne) eller trene viljestyrken ved å gå på vindusshopping på senteret. Lurer på om jeg går for det siste. Må se etter noen basisplagg uansett, og sjekke ut prisen på dem. Evt. se om jeg finner noen skjorter som _ikke_ er slimfit. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Der gikk du på en smell. O_o Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 (endret) Få se ... Jeg har 400 spenn igjen som skal vare i 8 dager til Ett ord: Nudler. Endret 6. oktober 2010 av Mchansern Lenke til kommentar
Coa Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Det koster 6.50 kroner for 5 pakker nudler på Rema om dagen. Det er det eneste jeg spiser. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Utrolig hvor mye det regner nå om dagen! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Meldt opptil 80 mm på Vestlandet, Sørlandet og Østlandet leste jeg. Her har det vel regna noen mm bare. Nok til at jeg ble litt våt da jeg gikk hjem fra skolen i sted. Dumme meg gikk jo i bare zip hood, da jeg så på værmeldinga i morges og den viste 14 grader og opphold. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 (endret) Hels frå meg til presten, sei nå e eg blitt kristen. En del av den prosessen tok livet av meg, nesten. Endret 6. oktober 2010 av Eplefe 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Få se ... Jeg har 400 spenn igjen som skal vare i 8 dager til Ett ord: Nudler. Krever litt for å gjøre de mettende. Da tror jeg heller jeg fortsetter med bønner. Det holder i det minste i 10-12 timer. Hels frå meg til presten, sei nå e eg blitt kristen. En del av den prosessen tok livet av meg, nesten. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Runar!!!! Venter fortsatt på den kaka... Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 This is Mikkel reporting live from Aker Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 I all verden gjør du på Aker? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Jobber? Nye jobben detta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg