Datasmurf Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Da la jeg meg, men jeg skal ikke la dere være her alene. Dere kan få dekode dette i natt! =D see i dont know what the fuck u feel ur self becouse maybe u have $300 dollors ur sharp look let me tell ur life story u mother fucker peace of shit listen u nevered hade a girlfriend in your whole pethetic life u are about 28 29 years old right.... u live wit your mom in the house i live in her basment u have no job u stay in ur mothers ass all day long she is gona die u r to there gonna dump u in the water so i would watch urself u fucking nerd low life enjoy ur day while u still have it low life peace of shit mother fucker watch how u die ur gonna get hit by a bus and im gonna be the one driving it u pethetic low life and then ur gonna go to hell yes hell not heaven HELLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL............ fucking burn in his pot piece if shit ugly u probley look like bill gates but ur not a milloniar just a lowlife hangs out on the computer all day long u r not rich ur fucking pooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooor ... ok get it throw ur little fucking pnut fagit ass low life ur probiley a fucking mexican or a nigger or a chink u nigger basterd spic low life fagit ass loser watch ur self now ur gonna stay in the how i put a thousend tigers apund ur head u know what thats means thousend tigers apund ur head means ur gonan have jynx for the rest of ur life now i reall hop u get this message and u dont run my life ok ur a low life mater fact u have no life trash can spic fuck loser adn ur fucking father left u watch ur self what do u mean what u fagit chink u herd me i put a thousend tigers apund ur head adn know ur jynxed so what r u gon do baout it nigger bitch......... go bcak to ur moms basment u fagit nerd poor ass low life watch ur self Ingen dekoding? Dårlige greier. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Øynene mine ble fornærmet da jeg prøvde å lese det. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Nå skjønner jeg hva som var feil...det var kaffe som manglet. Fattet ikke hva det var for noe. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Da har jeg holdt en uke uten sigaretter. Føler meg litt stolt. Og nå stikker jeg på skolen. Toodlepipfucktards. <3 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Da har jeg holdt en uke uten sigaretter. Jeg sitter nu på skolen. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Jeg sitter nu i min egen seng og prøver å tenke ut en lur måte å lagre rot som krever mye mer enn mine usle 11 m2. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Heis rotet opp i taket på en plexiglass og kall det kunst! Kanskje du får statstøtte 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Kan noen fortelle meg hva som er så bra med å våkne tidlig? Ikke en damn shit å finne på jo Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 tok nettop en deilig steamdusj etterfulgt av en enda lengre dusj. Så sitter jeg å hører på musikk ig venter på at en venninne skal få vokna opp og ta turen ned hit Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Kan noen fortelle meg hva som er så bra med å våkne tidlig? Ikke en damn shit å finne på jo "Få noe ut av dagen, blablablablabla" Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Nå skal jeg skrive et aldeles rasende brev til ruter. De skal nemlig legge ned bussruten til jobb, som betyr at jeg må stå opp 20min tidl. for å rekke jobben. Fuck off ruter-jævler. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Tidlig opp -> Tidlig på jobb -> Tidlig hjem -> Tidlig nyte friheten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Da la jeg meg, men jeg skal ikke la dere være her alene. Dere kan få dekode dette i natt! =D see i dont know what the fuck u feel ur self becouse maybe u have $300 dollors ur sharp look let me tell ur life story u mother fucker peace of shit listen u nevered hade a girlfriend in your whole pethetic life u are about 28 29 years old right.... u live wit your mom in the house i live in her basment u have no job u stay in ur mothers ass all day long she is gona die u r to there gonna dump u in the water so i would watch urself u fucking nerd low life enjoy ur day while u still have it low life peace of shit mother fucker watch how u die ur gonna get hit by a bus and im gonna be the one driving it u pethetic low life and then ur gonna go to hell yes hell not heaven HELLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL............ fucking burn in his pot piece if shit ugly u probley look like bill gates but ur not a milloniar just a lowlife hangs out on the computer all day long u r not rich ur fucking pooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooor ... ok get it throw ur little fucking pnut fagit ass low life ur probiley a fucking mexican or a nigger or a chink u nigger basterd spic low life fagit ass loser watch ur self now ur gonna stay in the how i put a thousend tigers apund ur head u know what thats means thousend tigers apund ur head means ur gonan have jynx for the rest of ur life now i reall hop u get this message and u dont run my life ok ur a low life mater fact u have no life trash can spic fuck loser adn ur fucking father left u watch ur self what do u mean what u fagit chink u herd me i put a thousend tigers apund ur head adn know ur jynxed so what r u gon do baout it nigger bitch......... go bcak to ur moms basment u fagit nerd poor ass low life watch ur self Ingen dekoding? Dårlige greier. Jeg lo, så tror jeg sov litt for lite i natt. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Tidlig opp -> Tidlig på jobb -> Tidlig hjem -> Tidlig nyte friheten. That is true, men var så og si perfekte busstider nå. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Svaret var dog ikke til deg egentlig. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Svaret passet til det jeg skrev. God timing du har Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Jo, for de som har flexitid kanskje, men for de med faste arbeidstider hjelper det jo lite å komme på jobb en time før de skal. Skal nok også nevnes at jeg liker å stå opp "tidlig". Deilig å kunne ta det rolig og ha verden for seg selv for en liten stund. 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Snakket med sjefen akkurat. Det er ok at jge kommer 0815 og drar 1545. Dermed er det helt greit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg