Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stoddart: hvordan er det mulig? Programmering er jo banalt enkelt så lenge kravspesifikasjonene er klare, og det er de jo i ditt tilfelle.

Hvor er din logiske sans?

Min logiske sans la jeg vekk i en sykkelulykke i hjembyen for noen år siden (i følge noen folk på et senter for nevrologiske tester så e det faktisk tilfellet).

Jeg kan gjerne ta HTML, men java programmering, og action script... det fester seg ikke, uansett.

Runar, jeg har ikke sett noe Gjøvikbrød på mine 2 måneder her i Gjøvik, så det blir vel ikke feil :p

Derimot så spiser jeg kun ekte "kaku" fra CC, og 6kornsbrød. Yummy!

Lenke til kommentar

Runar, jeg har ikke sett noe Gjøvikbrød på mine 2 måneder her i Gjøvik, så det blir vel ikke feil :p

Derimot så spiser jeg kun ekte "kaku" fra CC, og 6kornsbrød. Yummy!

Brødet er visstnok kjøpt på CC.

Hvis du også bor på/i Gjøvik så tror jeg vi jobber med samme Javaoppgave! :)

Lenke til kommentar

Og da ble det med ett enda mer flaut at jeg ikke får det til :p Vi jobber nok med samme ja :)

Jeg har startet helt over igjen jeg, fra starten av boka, og tar alt over igjen, blir vel sittende i 7-8 timer i morra også (eller i dag blir det vel). Jeg må som sagt satse på å få til de to neste. Eller i det minste komme på en vettug gruppe på gruppeoppgaven, også satse liv og lemmer på å stå på eksamen. Klarer jeg det så er det bare Informasjonsstrukturer og databaser i 3.semester og Programmering av mobile systemer i 5. jeg ikke ser frem til :)

EDIT: og nå er det NCIS :dribble:

Endret av Stoddart
Lenke til kommentar

Jeg ble helt blank etter medievitenskapsessayet (kanskje ikke ett ord...) så da startet jeg om igjen, sliter egentlig skremmende mye, og det blir alltid noe feil, tror jeg bare må sitte med javaoppgaver og javaboka med mindre jeg har noe annet jeg gjøre de neste ukene...

Argh, og gruppa mi er borte, så jeg aner ikke om vi får møtt opp og fått tips til medievitenskapen heller, frustrert very much - yes. Det holder meg våken -.-

Og ja, er værdagboken ja... Hadde jeg hatt en reservepc hadde jeg knust den i frustrasjon nå.

Endret av Stoddart
Lenke til kommentar

Gruppen min fikk tilbakemeldinger på essayutkastet på mandag. Vi har nok å jobbe med, men følte vi kunne ta oss fri i dag (teknisk sett i går, tirsdag).

Det ordner seg nok! :) Du har fortsatt (nesten) et døgn på deg før javaoppgaven må leveres.

Lenke til kommentar

Hjelper ikke å ha et døgn, når jeg enda ikke har kommet meg i gang, i en sånn grad at jeg har noe jeg kan levere inn. I'm screwed som det så fint heter.

Har du vurdert å snakke med javadamen (husker ikke navnet hennes)?

Møtte dere opp, eller fikk dere det over fronter?

Vi møtte opp på kontoret hans på andre siden av gangen for A209. Vi satt der i rundt en halv time. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...