WheelMan Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Hvordan går det med rommet, Oda? Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Stoddart: hvordan er det mulig? Programmering er jo banalt enkelt så lenge kravspesifikasjonene er klare, og det er de jo i ditt tilfelle. Hvor er din logiske sans? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Blir det ikke litt feil at jeg som bor i Gjøvik spiser HamKam-brødet? Ett liv - ett lag står det på pakken, rett under Hamarkameratene-merket. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Stoddart: hvordan er det mulig? Programmering er jo banalt enkelt så lenge kravspesifikasjonene er klare, og det er de jo i ditt tilfelle. Hvor er din logiske sans? Min logiske sans la jeg vekk i en sykkelulykke i hjembyen for noen år siden (i følge noen folk på et senter for nevrologiske tester så e det faktisk tilfellet). Jeg kan gjerne ta HTML, men java programmering, og action script... det fester seg ikke, uansett. Runar, jeg har ikke sett noe Gjøvikbrød på mine 2 måneder her i Gjøvik, så det blir vel ikke feil Derimot så spiser jeg kun ekte "kaku" fra CC, og 6kornsbrød. Yummy! Lenke til kommentar
Runar Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Runar, jeg har ikke sett noe Gjøvikbrød på mine 2 måneder her i Gjøvik, så det blir vel ikke feil Derimot så spiser jeg kun ekte "kaku" fra CC, og 6kornsbrød. Yummy! Brødet er visstnok kjøpt på CC. Hvis du også bor på/i Gjøvik så tror jeg vi jobber med samme Javaoppgave! Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 (endret) Og da ble det med ett enda mer flaut at jeg ikke får det til Vi jobber nok med samme ja Jeg har startet helt over igjen jeg, fra starten av boka, og tar alt over igjen, blir vel sittende i 7-8 timer i morra også (eller i dag blir det vel). Jeg må som sagt satse på å få til de to neste. Eller i det minste komme på en vettug gruppe på gruppeoppgaven, også satse liv og lemmer på å stå på eksamen. Klarer jeg det så er det bare Informasjonsstrukturer og databaser i 3.semester og Programmering av mobile systemer i 5. jeg ikke ser frem til EDIT: og nå er det NCIS Endret 6. oktober 2010 av Stoddart Lenke til kommentar
Runar Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Er det værdagboken du jobber med? Og hva er problemet? Alt? Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 (endret) Jeg ble helt blank etter medievitenskapsessayet (kanskje ikke ett ord...) så da startet jeg om igjen, sliter egentlig skremmende mye, og det blir alltid noe feil, tror jeg bare må sitte med javaoppgaver og javaboka med mindre jeg har noe annet jeg må gjøre de neste ukene... Argh, og gruppa mi er borte, så jeg aner ikke om vi får møtt opp og fått tips til medievitenskapen heller, frustrert very much - yes. Det holder meg våken -.- Og ja, er værdagboken ja... Hadde jeg hatt en reservepc hadde jeg knust den i frustrasjon nå. Endret 6. oktober 2010 av Stoddart Lenke til kommentar
Runar Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Gruppen min fikk tilbakemeldinger på essayutkastet på mandag. Vi har nok å jobbe med, men følte vi kunne ta oss fri i dag (teknisk sett i går, tirsdag). Det ordner seg nok! Du har fortsatt (nesten) et døgn på deg før javaoppgaven må leveres. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Hjelper ikke å ha et døgn, når jeg enda ikke har kommet meg i gang, i en sånn grad at jeg har noe jeg kan levere inn. I'm screwed som det så fint heter. Møtte dere opp, eller fikk dere det over fronter? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Hjelper ikke å ha et døgn, når jeg enda ikke har kommet meg i gang, i en sånn grad at jeg har noe jeg kan levere inn. I'm screwed som det så fint heter. Har du vurdert å snakke med javadamen (husker ikke navnet hennes)? Møtte dere opp, eller fikk dere det over fronter? Vi møtte opp på kontoret hans på andre siden av gangen for A209. Vi satt der i rundt en halv time. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Jada, tenkte jeg skulle ta meg en tur oppom i dag og snakke litt med hu, og samtidig ordne så vi får tilbakemelding på gruppa vår... Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Hva gjør folk våkne på denne tiden av døgnet? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 (endret) Jeg ser på jukeboks på NRK1. Edit: Make that Britney Spears på TVNorge. Endret 6. oktober 2010 av Runar Lenke til kommentar
Balli Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Hva gjør folk våkne på denne tiden av døgnet? dataparty :b Lenke til kommentar
Runar Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 TVNorge valgte å avbryte Britney Spears' fantastiske video kun for å vise meg en idiotisk reklamefilm, så nå ser jeg på "Husspekulantene med Tommy Walsh" på TLC - en kanal for hele meg! Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Burn Notice. Gossip Girl. Dexter. SC2. Diskusjon. Facebook. Så mangt å gjøre Lenke til kommentar
Runar Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Jeg klarer visst ikke helt å bestemme meg. Jeg fant ut at Discovery HD viser 50 minutter med soloppganger from all over the world! Dette er mange ganger bedre enn det Tommy Walsh og TLC måtte ha å tilby. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Haha, spennende. Jeg liker ikke TV helt da. Man har jo ingen frihet. Man kan ikke velge når man skal se hva, og de er reklame. Bais. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg