Coa Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 (endret) Det der er faktisk ett av de søteste, mest sjarmerende og mest rørende bildene jeg har sett på månedsvis. Fra meg til deg Endret 5. oktober 2010 av Coa Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Da blir'e deg og meg igjen da, sussebass. http://www.youtube.com/watch?v=-wDjmXUlb5Y Fikk litt lyst på potetgull etter å ha lest det der, egentlig. Tarru med en fourpack PepsiMax og litt kjøttdeig så gjør vi en helaften ut av det? Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 sliten:P kjørt lastebil de siste 31 av 39 timene.. Narvik til oslos omegn, dette var 4. turen 3. turen på 1.5 uke. tur nr 5 blir neste fredag. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Jeg vil døgne, men jeg har akkurat sett Prozac Nation, og det er ingen spennende mennesker på msn akkurat nå. Har jo et par filmer til, men meh. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Fikk litt lyst på potetgull etter å ha lest det der, egentlig. Tarru med en fourpack PepsiMax og litt kjøttdeig så gjør vi en helaften ut av det? Jaa, hurra! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Oda: Takk /hug tilbake Løsning: Kast avisene, gi fra deg maleriene, fjern den ødelagte lampa, vannflasker skal pantes, bøker hører hjemme i en bokhylle, klær og sko i skap. Ez. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 I HELVETTE som jeg kjeder meg nå.. + for mye energi.. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarhhh, absolutt ingen morsomme folk å snakke med heller. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 I HELVETTE som jeg kjeder meg nå.. + for mye energi.. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarhhh, absolutt ingen morsomme folk å snakke med heller. Samme her, bortsett fra det med energien. Det har jeg ikke så veldig mye av. Film...film...*surre rundt etter noe å se på* Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 (endret) Oda: Takk /hug tilbake Løsning: Kast avisene, gi fra deg maleriene, fjern den ødelagte lampa, vannflasker skal pantes, bøker hører hjemme i en bokhylle, klær og sko i skap. Ez. Jaa, men det krever så mye energiii... Edit: Ja, nei, så satt jeg her da. I min ensomhet. Med The Box Tops. Endret 6. oktober 2010 av Lemon Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Da la jeg meg, men jeg skal ikke la dere være her alene. Dere kan få dekode dette i natt! =D see i dont know what the fuck u feel ur self becouse maybe u have $300 dollors ur sharp look let me tell ur life story u mother fucker peace of shit listen u nevered hade a girlfriend in your whole pethetic life u are about 28 29 years old right.... u live wit your mom in the house i live in her basment u have no job u stay in ur mothers ass all day long she is gona die u r to there gonna dump u in the water so i would watch urself u fucking nerd low life enjoy ur day while u still have it low life peace of shit mother fucker watch how u die ur gonna get hit by a bus and im gonna be the one driving it u pethetic low life and then ur gonna go to hell yes hell not heaven HELLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL............ fucking burn in his pot piece if shit ugly u probley look like bill gates but ur not a milloniar just a lowlife hangs out on the computer all day long u r not rich ur fucking pooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooor ... ok get it throw ur little fucking pnut fagit ass low life ur probiley a fucking mexican or a nigger or a chink u nigger basterd spic low life fagit ass loser watch ur self now ur gonna stay in the how i put a thousend tigers apund ur head u know what thats means thousend tigers apund ur head means ur gonan have jynx for the rest of ur life now i reall hop u get this message and u dont run my life ok ur a low life mater fact u have no life trash can spic fuck loser adn ur fucking father left u watch ur self what do u mean what u fagit chink u herd me i put a thousend tigers apund ur head adn know ur jynxed so what r u gon do baout it nigger bitch......... go bcak to ur moms basment u fagit nerd poor ass low life watch ur self 1 Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 12 timer med nazi-Tyskland og Hitler gjør virkelig susen. Noen som har sett Der Untergang, forresten? Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 (endret) Diskutert: ja! Kurant film. Om den falt i smak så bør du også få med deg das leben der anderen. Endret 6. oktober 2010 av Jann - Ove Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 12 timer med nazi-Tyskland og Hitler gjør virkelig susen. Noen som har sett Der Untergang, forresten? Jepp, og det frista ikke til gjentakelse. 1 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 12 timer med nazi-Tyskland og Hitler gjør virkelig susen. Noen som har sett Der Untergang, forresten? Jepp, og det frista ikke til gjentakelse. Du er virkelig negativ, du. Liker verken Cloverfield eller Der Untergang! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Hehe. Der Untergang er annerledes. Den er god, men innmari trist. Jeg er en av dem som går rundt og er trist lenge etterpå. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Den er god, men innmari trist. Da beklager jeg misforståelsen. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Da spinner jeg videre på "trist". Kjenner jeg blir skikkelig trist og deppa over at min første java-programmeringsoppgave på høgskolen ender med F. Jeg hater programmering!!! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 (endret) Jeg skjønner godt at du trakk den konklusjonen. Stoddart: Uffda. Vil du ha litt trøste-potetgull? Endret 6. oktober 2010 av Lemon Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 æææh, jeg tror jeg har spist nok usunt i mitt liv Stoddarts livsstilsendring, bare så synd ikke programmeringskunnskapene og evnen til å lære seg og skjønne programmering fulgte med på lasset -.- Eneste håpet er at jeg får det til bedre de neste ukene, så jeg redder meg unna F i mappa, og kan gå opp til eksamen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg