Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Satt på Cloverfield. Det blir nok alt for sent igjen. Jeg hadde håpet på å stå opp før 13 i morgen, men den gang ei.

Du kaster bort tida di. Maken til drittfilm er det lenge siden jeg har sett.

Mja. Jeg orker uansett ikke noe dypt. Vil bare ha en tom film for å slappe av. Det har blitt altfor mye stress og mas med høstferie, TV og PC i det siste. Trenger å koble ut.

Satt på Cloverfield. Det blir nok alt for sent igjen. Jeg hadde håpet på å stå opp før 13 i morgen, men den gang ei.

Ser på Prozac Nation, jeg. Vurderer å døgne.

Hvordan er den? Jeg har hørt at den skal være sær.

Endret av Coa
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Biffy Clyro og litt vin mens jeg moter meg opp til å begynne på rommet. Jeg kan bokstavelig talt ikke se gulvet mitt. Over 10 m2 med klær, bøker, instrumenter, juggel, puter, vesker og dritt.
Du har iallefall flere plasser å gjøre av ting i huset,vær glad for det du :)

Nekjda, var da ganske underholdene.
Lenke til kommentar

Skjønner hva du mener. Har samme greia, skal være sykmeldt i en måned. Stress å drive med PC, tv, bøker, mat, dusj, søvn og hundekosing.

b-real: Nja, jeg har vel omtrent dobbelt så mange ting enn jeg egentlig har plass til. Og historia i Cloverfield var tynnere enn dette her:

Anorexic+thighs.jpg

Endret av Lemon
Lenke til kommentar

Du er bare sint fordi du ikke forstår historien.

Lenke til kommentar

Du er bare sint fordi du ikke forstår historien.

Jeg er sint fordi man aldri får noen forklaring på hvordan de kom dit. Greit at man bare får vite akkurat det personene i filmen får vite (altså ikke hvordan monstrene kom dit eller hva som skjedde etterpå), men for min del blei det altfor lite givende.

Valp, ja. Akk. Jeg gleder meg sånn til vi skal ha valper! Iiih. Små, lubne gordon setter-nøster som vagger rundt og piper...

Endret av Lemon
Lenke til kommentar

Skjønner hva du mener. Har samme greia, skal være sykmeldt i en måned. Stress å drive med PC, tv, bøker, mat, dusj, søvn og hundekosing.

b-real: Nja, jeg har vel omtrent dobbelt så mange ting enn jeg egentlig har plass til. Og historia i Cloverfield var tynnere enn dette her:

*ekkelt bilde*

Tusen takk skal du ha. Nå ødela du både apetitten min og det som skulle vært nattesøvnen min. Hadde ikke skadet å legge det der i spoiler. ÆSJ!

*edit*

Fant en litt morsom feil på dagbladet.no akkurat nå. Jeg måtte småle litt av det. Lemon, du er herved tilgitt, da dette fikk meg på andre tanker. :p

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

Jeg er sint fordi man aldri får noen forklaring på hvordan de kom dit. Greit at man bare får vite akkurat det personene i filmen får vite (altså ikke hvordan monstrene kom dit eller hva som skjedde etterpå), men for min del blei det altfor lite givende.

Isåfall var filmens konsept overhodet ikke noe for deg. Det gjør det ikke til en drittfilm.

Jeg synes Cloverfield var helt fantastisk.

Lenke til kommentar

Jeg likte jo Blair Witch Project (eller, likte og likte... lå søvnløs etter å ha sett, kanskje), kanskje det var mangelen på skuespillerprestasjoner eller klisjéene som gjorde at jeg ikke fiksa den.

Therawyn: Fnis. Sorry. Skal sette det i spoiler.

Endret av Lemon
Lenke til kommentar

Da blir'e deg og meg igjen da, sussebass.

Jeg har et rom som skulle vært rydda for mange uker siden. I min umiddelbare nærhet (her jeg sitter på gulvet) har jeg ei kongekrone i plast med skinnende stener, øyelapper (hudfargede), en million utgaver Putsj, Antirasisten, Aftenposten og postmagasinet, uferdige malerier, plakater, vannflasker, bøker, kleshengere, en halvtom pose potetgull, ei ødelagt lampe, diverse klær og sko, luer, ei plate og ei vinflaske. Blant annet.

Adrian: *klemme*

Endret av Lemon
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...