Coa Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Lurer på om jeg skal ta meg en tur innom Nasjonalgalleriet i løpet av uka. Sitter bare inn og ser på en eller annen skjerm om dagen uansett. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Du kan jo godt få komme på besøk så kan vi se den i lag Kake- og Hanne Nabintu Herland-aften hos Mr. A! Alle kan komme! Få du tak i en prosjektor og en stor hvit vegg, så tar jeg med popkorn. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Du kan jo godt få komme på besøk så kan vi se den i lag Kake- og Hanne Nabintu Herland-aften hos Mr. A! Alle kan komme! Få du tak i en prosjektor og en stor hvit vegg, så tar jeg med popkorn. Jeg kan skaffe tilgang til en ordentlig kinosal på høgskolen! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Klarte 4 min av den damen der. Må bestikkes godt hvis det skal sees helt til slutten. Ble Pulp Fiction i kveld, var ikke meningen men det ble bare slik. *sukk* jaja såe jada ender? Lenke til kommentar
danielch Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Nå begynner jeg å bli lei av å skrive "Takk" :!: Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 (endret) Biffy Clyro og litt vin mens jeg moter meg opp til å begynne på rommet. Jeg kan bokstavelig talt ikke se gulvet mitt. Over 10 m2 med klær, bøker, instrumenter, juggel, puter, vesker og dritt. Endret 5. oktober 2010 av Lemon Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Takke for et lite skriveri på facebook? neh.... Grattis forresten Lenke til kommentar
danielch Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Takk =D I said it again Lenke til kommentar
Coa Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Satt på Cloverfield. Det blir nok alt for sent igjen. Jeg hadde håpet på å stå opp før 13 i morgen, men den gang ei. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 (endret) Takk =D I said it again Fordi jeg betyr mer for deg, og diskusjon.no er viktigere enn faceobook. Endret 5. oktober 2010 av Sebbe Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Eksplosjonsfare i mitt nabolag gitt! Koslig å komme hjem til. info: http://www.dagbladet.no/2010/10/05/nyheter/innenriks/brann/13711067/ Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Satt på Cloverfield. Det blir nok alt for sent igjen. Jeg hadde håpet på å stå opp før 13 i morgen, men den gang ei. Du kaster bort tida di. Maken til drittfilm er det lenge siden jeg har sett. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 (endret) Såg Gjøkeredet 2 ganger forrige uke, satan så bra film. "One Flew over the Cuckoos nest" på engelsk altså. R.P McMurphy Endret 5. oktober 2010 av Sebbe Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Satt på Cloverfield. Det blir nok alt for sent igjen. Jeg hadde håpet på å stå opp før 13 i morgen, men den gang ei. Ser på Prozac Nation, jeg. Vurderer å døgne. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Ble Pulp Fiction i kveld, var ikke meningen men det ble bare slik. Wut, samme her. Bare satt den på. Udødelig klassiker, 6/6. Lenke til kommentar
danielch Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Takk =D I said it again Fordi jeg betyr mer for deg, og diskusjon.no er viktigere enn faceobook. Og der kom det 3 "Facebookers" til Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Takk =D I said it again Fordi jeg betyr mer for deg, og diskusjon.no er viktigere enn faceobook. Og der kom det 3 "Facebookers" til Vær direkt å si på en vennlig men bestemt måte Føck åff på ekte nordnorsk Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Etter å ha sett "ta en tatoo" og spist en svær baconcheessehamburger middag, koser jeg meg nå med Kaizers Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg